Het viel me op
@mistakemaker dat je de afgelopen dagen aardig aan het drinken, blowen en gebruiken was. Kies je nu toch even voor verdoven? Kun je niet beter eerst de escitalopram een kans geven?
Drinken was een uitzondering, blowen doe ik al jaren dus in mijn inzicht niks spannends aan, alleen de O-DSMT is wel verdovend ja. Meeste dagen doe ik alleen één of een paar joints roken, soms ook dagenlang niet, maar ik koppel blowen ook niet aan mijn emoties, het is meer genormaliseerd in huis hier, mijn vriend blowt en mijn broer ook. O-DSMT is wel fijn om soms te hebben, soms gebruik ik het samen met mn vriend. Het voelt een beetje als gedachtes opzij zetten en gewoon relaxen zonder dat het overdreven is. Je word er ook moe door dus vooral na dagen niet kunnen slapen is dat ook wel voordelig.
Elke dag is niet de bedoeling maar af en toe grijp ik daar wel naar ja. Ik slik nog steeds escitalopram, zit nu op de 6 weken ongeveer.
Volgende week naar de huisarts om te kijken hoe verder.
Ben gebeld door de arbo-arts die me naar UWV wilde doorsturen, maar toen ik vertelde over de antidepressiva wilde ze me nog niet beter melden.