• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Een slaperige ervaring met phenibut

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vandaag had ik rond 11.00 uur 1,5 gram phenibut genomen. Ik had een klein beetje last van een kater van stimulanten, dus ik dacht zo de nadelen een beetje te kunnen tegengaan. Toen de phenibut om 14.00 uur begon te werken werd ik echt heel moe. Ik kon eigenlijk niet anders dan even op bed gaan liggen slapen. Toen ik wakker werd was het 18.30 uur.

Nu ben ik een klein beetje misselijk, heb ik lichte hoofdpijn en heb ik hetzelfde zware en duffe gevoel wat ik altijd heb als ik een middagdutje heb gedaan.

Dat was het. :grin:

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
@Neo-Shulginist Ik neem aan dat je 1,5gram bedoeld?

ik heb dit ook wel eens ervaren op 2 gram dat het net iets te hard in sloeg. Moe worden herken ik ook wel bij te hoge dosis. Had bij een te hoge dosis ook misselijkheid bijvoorbeeld. Maar op 1,5gram ga ik heerlijk.

Neo-Shulginist

Badass junkie
@Neo-Shulginist Ik neem aan dat je 1,5gram bedoeld?

ik heb dit ook wel eens ervaren op 2 gram dat het net iets te hard in sloeg. Moe worden herken ik ook wel bij te hoge dosis. Had bij een te hoge dosis ook misselijkheid bijvoorbeeld. Maar op 1,5gram ga ik heerlijk.
Oh, sorry, ja! Je hebt gelijk. Ik ben nog een beetje slaperig. Dan zit je er al snel een factor 1000 naast :tearsofjoy:

Ik had ook al eerder 1,5 gram genomen en toen werd ik er helemaal niet slaperig van. Het effect lijkt wat dat betreft een beetje afhankelijk van hoe je in je vel zit. Het kan beide kanten op: als je het bijvoorbeeld 's avonds neemt kan je er lekker op slapen. Neem je het 's ochtends, dan kan je er ook lekker op werken.

Dirkjan

Badass junkie
E6D54E19-83D9-4019-8DE8-4BAE05CC1231.png
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.

Gympie

Badass junkie
ben nu niet thuis.. en ik dacht ik zal ook m'n email maar eens checken voor Trek & Trees..
pheni woensdag besteld.. dus dacht komt wel goed!
is die arme bezorger nog steeds aan het fietsen! 😮
nah, past door de brievenbus.. ligt er vast al! 😅

Screenshot 2021-07-03 at 00.30.07.png

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Is phenibut een rc , een medicijn of gewoon een suplement? Kom het overal tegen als ik google maar weet niet of deze legit zijn. Dit is dus vrij te verkrijgen?

Hardcore_frk

Badass junkie
Is phenibut een rc , een medicijn of gewoon een suplement? Kom het overal tegen als ik google maar weet niet of deze legit zijn. Dit is dus vrij te verkrijgen?
Het is in ieder geval vrij en legaal te verkrijgen. Meestal wordt het als voedingssupplement aangeboden.

Als ik het goed heb, is het ooit door de Russen ontwikkeld om astronauten rustig te houden.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Bekijk bijlage 25255
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.
heftig om te zien dat het een bril is om op te zetten dus met anderen woorden dat men nooit zal ontwaken wanneer je dit spul aanraakt. en ik merk het ook lichamelijk op het moment. Voel schokkende bewegingen en gekke GHB handjes ( wat ik dus normaal met de ghb had 3 jaar geleden ). Ik moet bekennen dat je er inderdaad geil van word althans ik dan. en ik heb die nacht de liefde bevrijd in die nacht en heb dus daardoor ook een nacht doorgehaald ( gisternacht. ) is nu mijn tweede nacht dat ik nog steed wakker ben ( voelt opzich niet erg maar ik moet pitten want mijn lichaam verteld het aan mij )

Raar goedje wanneer je om het uur bijpakt en geen tolerantie hebt op dit spul

met andere woorden kijk uit wanneer je verslavings gevoelig bent ( zoals ik, ik was al 3 a 5 jaar van de ghb Speed etc af,.. van dagelijks gebruik gestructueerd ) en nu voelt het alsof ik weer bij 0 begin terwijk lik net op 10 zat als je snapt wat ik bedoel

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Het is in ieder geval vrij en legaal te verkrijgen. Meestal wordt het als voedingssupplement aangeboden.

Als ik het goed heb, is het ooit door de Russen ontwikkeld om astronauten rustig te houden.
Jah is als door een Rus ontwikkeld om sociale angst te onderdrukken.

nu word het misbruikt door "bodybuilders" ( vaak bodybuilders die onzeker zijn en het componseren met drugs gebruik en a lot of GYM SESSIES .

tegenwoordig word het ook misbruikt door mij wanneer ik morgen er mee door ga. Ik moet er mee kappen.

Wanneer ik geslapen zou hebben en ik neem morgen avond wat zou ik het niet persé erg vinden. Maar wanneer het 3 dagen achter elkaar gebruik kan ik net zo goed weer poly gaan gebruiken en alsvolgd naar een verslavingskliniek wat toch niet gaat helpen.

Wat ik hiermee wil zeggen aan iedereen pehnibut is rare shit net als GHB . ( rare shit bedoel ik heerlijk spul wat een sluipmoordenaar kan zijn net als GHB )

Groetjes J0%huAAH

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan