• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Een snuifje alpha-php

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Gisteren was het weer zover: zondagmiddag. Tegelijkertijd zowel een euforisch moment, de dag waarop je eindelijk bent bijgekomen van weer een week kapitalistische slavernij, alsook de meest deprimerende dag, want de werkweek staat weer te beginnen. Anticiperend op dit paradoxale sentiment had ik enkele dagen eerder een gram alpha-php besteld bij een bekende rc-vendor. Waarom alpha-php? Er is op dit forum vrijwel niets over te vinden en dat intrigeerde mij. Bovendien houd ik van maatschappelijk niet-geaccepteerde stoffen die een keiharde extatische roes teweeg brengen.

Via Amerikaanse fora las ik dat alpha-php een vervanging is van het veelgeprezen alpha-pvp, in de volksmond ook wel Flakka genoemd. Enfin, deze extreem hedonistische en krachtige substantie belandde gisteren rond 15:00 op mijn weegschaal. Hoewel ik normaliter een zeer gestructureerd en risico-avers persoon ben, leek het mij mooi om in het diepe geworpen te worden, hetgeen uitmondde in een dosering van 15 mg.

De wijze van inname zou nasaal zijn, aangezien ik de bekroning van mijn alpha-php carrière - verdamping middels een crackpijp - voor de zaterdag nadien wilde bewaren om het geregistreerd partnerschap van een goede vriend te vieren. Het snuiven was pijnlijk. Mijn hersenen hebben echter door luide, repetitieve muziek en synthetische harddrugs geleerd een dergelijke pijn te associëren met onuitputtelijk genot. Dat belooft wat.

Circa 10 minuten nadat het poeder zich in zijn neusslijmvlies heeft genesteld, ervaar ik plotseling een zeer intense roes. De roes doet mij denken aan de piek van een hoge dosering cocaïne met een vleugje amfetaminesulfaat. Euforie en extreme rusteloosheid, dat zijn de bewoordingen die mijn ervaring karakteriseren. Stilzitten was geen optie meer en mijn hartslag schoot in een ondeelbaar moment naar 130. Ik was verrast door de extreme potentie van dit vrij verkrijgbare middel. En verrast over de verhalen van de zelfdestructieve personen die in voorkomende gevallen één of meerdere grammen van deze substantie weg weten te werken op wijzen met een nog efficiëntere manier van opname. Functionaliteit is bij deze stimulant uitgesloten. De ongekende dopamineroes zorgt voor anhedonie en tegelijkertijd voor een fysieke verplichting tot het verrichten van activiteiten.

Na circa 45 minuten ebt de geforceerde stimulatie weg en maakt zij plaats voor een gevoel dat sterk overeenkomt met een reguliere dosis amfetaminesulfaat. Deze ervaring behoeft geen nadere toelichting, omdat ik veronderstel dat de lezers van de uiteenzetting over de beleving van een obscure flakka-analoog zelf niet geheel onbekend zijn met krachtige stimulantia. En voor zover dit wel het geval is, zou ik de lezer met klem willen aanraden deze parasitaire houding te laten vervliegen en per ommegaande een gram alpha-php en een basepijp aan te schaffen via de in dat kader beschikbare kanalen.

In tegenstelling tot mijn perceptie van amfetaminesulfaat, maar strokend met de werking van cocaïne op mijn geest, ervaarde ik na de extase een deprimerende inzinking. Lusteloosheid is het woord dat mijn stemming correct beschreef. Ik wilde verlangen naar iets anders dan een verlangen. Mijn wil was als een puzzel van een oneindig aantal stukken zonder begin en zonder einde.

Vanzelfsprekend vormen chemische kalmeringsmiddelen een uitstekend dessert voor deze avond. Immers, in de hedendaagse maakbare samenleving moet men na een middag op krachtige roesmiddelen fysiek gedwongen worden om te kunnen slapen. Ik voelde mij hiertoe ook vanuit de noodzaak tot het behoud en de bestendiging van de massaconsumptiemaatschappij moreel verplicht. De etizolam maakte mij slaperig, kalmeerde mij en al snel belandde ik in mijn eigen grenzeloze fantasierijk.

Subiet ontwaakte ik door de onprettige auditieve perceptie van mijn wekker. Wat een contrast met de euforische uitspatting van de dag ervoor, dacht ik. Ik nam plaats voor mijn laptop op mijn thuiswerkplek, voorbereidend op een conference call. De dystopie van de werkweek, het achterhaalde product van de Industriële Revolutie, is weer aangevangen.

Gerrit6508

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha wat een briljant geschreven report, ik vind helemaal mooi

Natozlato

Badass junkie
Ik vond het een spannend verhaal!

Is het feestje van je vriend al geweest? Heb je al met de crackpijp gerookt?

Geen idee of de stof op flakka (alpha-pvp) lijkt, omdat ik flakka zelf nooit geprobeerd heb. Maar gebaseerd op informatie afkomstig van andere fora lijkt alpha-php volgens de meesten zeer sterk op alpha-pvp. Alpha-pvp schijnt echter nog sterker te zijn, maar tegelijkertijd tot meer bijwerkingen kan leiden.

Met de pijp roken heb ik nog niet geprobeerd! Mogelijk aanstaande zaterdag. In dat geval zal ik een update plaatsen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan