Eendaagse festivals vanaf 14 augustus alleen mogelijk voor 750 bezoekers in openlucht

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Thunderdome

Wijs gebruiker

Was te verwachten... maar te triest voor woorden dit. :sob::sob::sob:
Wat voor festival kan er nu met 750 mensen doorgaan? Niet de feesten waar ik naartoe wil in ieder geval :(

BraboF

Wijs gebruiker
Compleet kansloos inderdaad. En kijk eens naar onze zuiderburen. Daar kan het wel...

Nou Belgen, here I come! Gelukkig woon ik dicht bij de Belgische grens, dus dan kom ik bij jullie de boel maar onveilig maken:tonguewink:

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Compleet kansloos inderdaad. En kijk eens naar onze zuiderburen. Daar kan het wel...

Nou Belgen, here I come! Gelukkig woon ik dicht bij de Belgische grens, dus dan kom ik bij jullie de boel maar onveilig maken:tonguewink:

Pukkelpop is hier intussen al afgelast. De regering heeft een truc gevonden met teveel regeltjes en testprocedures dat het gewoon niet haalbaar is voor organisatoren om een festival van degelijke omvang te organiseren.

Cerberus

Bewuste gebruiker
Ook maar half-en-half hoor. Tomorrowland is VERBODEN om door te gaan en Pukkelpop is zodanig gepest met regeltjes zoals "bezoekers moesten zich meermaals laten testen omdat tests minder lang geldig zijn dan het festival duurt" dat het ook gecanceld is.

Mijn eerste festival is op 13 augustus. Ze hebben nog anderhalve week om het te verpesten, ben benieuwd. Ik zal het pas geloven dat het doorgaat als ik daar sta met mijn pint in mijn hand.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
en Pukkelpop is zodanig gepest met regeltjes zoals "bezoekers moesten zich meermaals laten testen omdat tests minder lang geldig zijn dan het festival duurt" dat het ook gecanceld is.
Serieus??

Dat is gewoon pesten ja...

Cerberus

Bewuste gebruiker
Pukkelpop kwam ook continu negatief in de media in de tijd dat er nog de illusie was dat het ging doorgaan. Van "Moeten zo'n massa eventen doorgaan in tijden als deze???", omdat het nog een van de weinige (zo niet de enige) 60 000 bezoeker festivals was die nog rechtstond in België. Ik voelde het al aan mijn water dat het op een manier ging weggepest worden.

whitesugar

Badass junkie
Echt niet normaal dit. Ze zeiden toch steeds dat het om de ziekenhuisopnames ging, en niet om de besmettingen? Nou, die ziekenhuisopnames zijn heel laag anders.

Ik geloofde ze in het begin nog wel, maar bij mij beginnen ze ook steeds ongeloofwaardiger te worden..

Ik was ook van plan naar een festival te gaan, maar dat word denk ik maar een klein feestje hier in de buurt ofzo..

Perenijsje

Badass junkie
Jaaaaaaa hier ook enorm teleurgesteld 😭😭😭😭😭
Had echt gehoopt dat Ground Zero toch gewoon door zou gaan maar helaas 😰😰😰😰😰
Heel misschien dat ze het nog kunnen verplaatsen naar september, maar ik heb er een hard hoofd in met deze klote regering😓
Slaat echt nergens op dit beleid😡
Nouja beleid kun je het niet noemen met al die wisselende regels steeds 🙄

Pollewop

Bewuste gebruiker
750 man, dat is een bruiloft of een enorme verjaardag. Dichtste bij komt: een gezellige braderie met podium act. Nou komt ie dan hè? -stuiter- 🤪

whitesugar

Badass junkie
Wat een maffiabende is het daar ook in den haag met hun maatregelen. Verwachten jullie dat ze deze door gaan trekken tot 2022? Wanneer is het genoeg? Hoe maken we het ze duidelijk dat het genoeg is? Ik wil er iets aan doen.
dat vraag ik mij ook af. ik weet nog wel dat ze vorig jaar zeiden: we verwachten dat het niet heel lang gaat duren, en een jaar verder en we zitten er nog..

en hoe we het duidelijk maken dat het genoeg is? ik denk de enigste respectvolle manier staken is. tuurlijk zou je het op andere manieren duidelijk kunnen maken maar ik denk dat het wel belangrijk is respect te blijven houden.

Thunderdome

Wijs gebruiker
eadd03ac-cfd8-450a-b4d7-611630567b38.jpg

Beetje jammer van ID&T van die 'vreedzame' protestmars. Had gewoon een oproep gedaan om alle fans artiesten en andere lui naar den haag te sturen ipv deze slappe hap waar ze toch helemaal niks van aantrekken. Ik ben bang dat deze actie helemaal niks gaat opleveren.

:disrelieved:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan