Eenmalig heroïne gebruik?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ik ben al erg lange tijd super nieuwsgierig naar opiaten en heb er online al veel over opgezocht, waardoor ik dus ook de gevaren ken. De laatste tijd begon de nieuwsgierigheid wel heel erg te worden, waardoor ik na er lang over nagedacht te hebben gisteren over het darknet een kleine hoeveelheid heroine heb gekocht (ik heb al meer ervaring met darknet voor andere drugs). Het plan is om het één keer te gebruiken om mijn nieuwsgierigheid als het ware te quenchen en de rest daarna meteen weg te flikkeren. Echter begint de twijfel toch een beetje toe te slaan nu of ik het überhaupt wel moet proberen.

Ik ben in principe niet heel verslavingsgevoelig, maar wel een beetje misbruik gevoelig. Ik heb er normaal gesproken dus geen moeite mee lange pauzes voor iets te nemen, maar als ik gebruik nijg ik vaak om wat vaker bij te nemen dan misschien verstandig is. Ik ben daarom bang dat dat ook het geval gaat zijn als ik de heroine probeer en dat dit in dit geval toch voor sterke cravings en misschien dus een geestelijke verslaving zal zorgen. Tegelijkertijd weet ik van mezelf dat als ik het niet probeer, ik voor altijd nieuwsgierig zal blijven en het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel weer een keer zal proberen te kopen om uit te proberen.

Wat denken jullie? Moet ik het inderdaad gewoon eenmalig proberen zodat ik van die nieuwsgierigheid af ben, of moet ik het gewoon meteen wegdoen omdat het toch te link is?

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vele verslaafden zijn ooit uit het toegeven aan zo'n nieuwsgierigheid begonnen hè.

En die nieuwsgierigheid blijft denk ik echt niet levenslang, dat voelt nu misschien zo. Er komen weer andere interesses/obsessies. :wink:

रति

Wijs gebruiker
Sommigen worden verslaafd, anderen niet. Ken jezelf. Ik heb heroïne gebruikt en vond er geen zak aan. Werd er steeds kotsmisselijk van (blijkbaar een teken van goede kwaliteit is me eens door een ex-verslaafde buurman verteld). Vond het effect zwaar tegenvallen. Heb zelfs mijn best gedaan om het lekker te vinden; een week lang dagelijks gebruikt, maar na dat grammetje vond ik het nog even waardeloos. Het woord 'junk' (afval) vind ik een prima benaming voor heroïne; een ééndimensionale drug, voornamelijk verdovend. Staat zwaar in de schaduw van opium wat meervoudige werkingen heeft. Wil je iets speciaals gebruiken, probeer je handen dan op opium te leggen (nu niet vragen waar het te koop is!).

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wat denken jullie?
Ik denk dat niemand je gaat aanraden om heroïne te gebruiken. :')
Voor mij duurde het een paar maanden voordat de stoomtrein op gang was, maar ik durf niet te zeggen dat dit voor iedereen het geval zal wezen. Mijn indruk en wat ik wel vaker heb gehoord is dat je lichaam zich als het feite instelt op heroïne. Het is makkelijk te onderschatten in ieder geval en het is zeker in staat om de rationele gedachtegang te verbuigen. Diacetylmorfine (heroïne) heeft identieke receptorbinding en produceert identieke effecten aan Morfine, iets dat mensen nog wel eens over het hoofd willen zien. Oxycodon dat eveneens uit opium verrijkt wordt is eveneens een bekend geneesmiddel op voorschrift dat sterk gelijkende effecten aan produceert.

Ze zeggen trouwens dat vrijwel alle heroïne versneden is, normaal gesproken hoort 20mg voor iemand met geen tolerantie al aanzienlijke en duidelijk merkbare effecten te veroorzaken.
Ben nog te jong om zo'n groot risico te nemen.
Ik denk dat 30 jaar minimaal in ieder geval wel verstandig is al kun je je natuurlijk op ieder moment in het leven aan drugs verliezen. Het neemt een stukje naïviteit weg in ieder geval. Het kan rare dingen met een mens doen wat het overgrote deel van de wereld nooit zal begrijpen of willen begrijpen.
Ik probeer wel een keer kratom uit ofzo, hoop dat dat die nieuwsgierigheid wel een beetje stilt.
Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.

Papaver Somniverum (klaproos) zaadjes bestellen kan ook een optie wezen. Je kunt ze soms ook in de supermarkt of het oorlogsmuseum kopen.

Laatst bewerkt:
Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.
Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')

Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.

Heb ooit eens kratom besteld. Erg subtiel en opzich relax, maar er was geen duidelijke high. Voordat ik het wist nam ik elke dag bij de koffie een paar gram kratom. Toen ik door had dat ik het structureel aan het gebruiken was had ik het meteen de de wc in geflikkerd en doorgespoeld.

R

Revolutionair

Gast
Why? Je word er meteen ziek van hoor ik.
Het is een uitstervende drug...
En dat is niet voor niks!

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')

Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.

Wat een onzin, stront is ook legendarisch ranzig. Is dat ook een indicatie voor goede psycoactieve werking

Ik zie je trouwens echt steeds onzin verkopen, zoals kratom faciliteert sterk gelijkende effecten.

Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Woke-up-sticky Ik denk dat je iemand ongelooflijk onderschat en je je daar zelfs een beetje mee voor lul zet, maar goed...

Als je nou gewoon zegt dat je het niet snapt dan wil ik het best uitleggen, maar nu dus niet, niet met jouw instelling.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.
Makkelijk zat om een ander af te branden, terwijl je door jezelf open te stellen voor nieuwe info, je wel een eindje verder komt.

P.S. Neem maar van mij aan dat de jongen in kwestie meer dan genoeg ervaring heeft met dope, en specifiek met Kratom.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Og kijk, een willekeurige emotionele uitbarsting met nul inhoudelijke meerwaarde van iemand die zich met Kratom gebruik identificeert. Ik denk dat stront meer gemeen heeft met hetgeen dat je hier bijdraagt, anders laat je nog eens iets van je horen wanneer je wel normaal op een ander kunt reageren.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Woke-up-sticky je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doen. Ik herinner me ook dat je al een keer eerder een ban hebt gehad voor respectloos gedrag tegen andere leden, dus pas pas je toon a.u.b. een beetje aan want dit is nergens voor nodig en zo wordt het er hier niet gezelliger op.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Woke-up-sticky
Omdat ik in een goede bui ben:

Planten die psychoactieve stoffen herbergen hebben vaak een defensief afweermechanisme ontwikkeld om niet aan de lopende band kaalgevreten te worden door wat plaatselijk voorbijkomt. Een heel erg smerige smaak maar ook giftigheid (bijvoorbeeld buitenkant zaden BHW) komen dan ook redelijk veel voor bij psychoactieve planten.

Dan Kratom,
'Kratom bevat een aantal actieve stoffen, zogenaamde alkaloïden, waarvan mitragynine vermoedelijk de belangrijkste effecten veroorzaakt. Mitragynine is een opiaat-agonist, wat betekent dat het een effect heeft op de opiaat-receptoren in je hersenen.

Deze receptoren beïnvloeden je humeur en angst. Mitragynine bindt zich aan deze receptoren en verbetert je humeur en geeft een euforisch gevoel, net als opiaten zoals heroïne en opium.'
(bron: Jellinek)

Dus de volgende keer even nadenken of info opzoeken voor je jezelf zo voor lul zet.

रति

Wijs gebruiker

Heb me nooit in Kratom of Kava Kava verdiept eerlijk gezegd.
Ik begrijp dat jij veel ervaring met opiaten hebt. Weet jij hoe het zich verhoudt tot opium? Lijkt de werking (van Kratom of Kava Kava) meer op opium of heroïne? Word je er ook misselijk van, zoals met opiaten?

रति

Wijs gebruiker
Over gore smaak; misschien helpt het wanneer je het zsm inslikt zodat het niet lang met de smaakpapillen op je tong en gehemelte in contact komt.

hansje1963

Belezen gebruiker
Neem van mij aan, blijf er af als je jezelf een hoop ellende wilt besparen want je zult niet de eerste zijn die na een keer proberen hooked raakt, ik zeg t maar ff.,..,

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
meer op opium of heroïne?
Ik heb wel eens wat klaproos bollen fijngestampt om thee mee te zetten zoals mn moeder wel eens deed maar fatsoenlijke opium ervaringen heb ik nog niet mee gemaakt. Lijkt mij wel leuk om een jaar masaal klaproosjes te kweken, het neemt een hoop klaproosjes voor een fatsoenlijke ervaring. De meeste mensen halen opium uit Afghanistan waar het aanzienlijk beter groeit, meer exotisch klaproos soortje ook als ik mij niet vergis. Maar dan moet je beetje richting Morfine, Codeïne en hetgeen dat in de categorie opiaten valt denken gok ik. Opium valt dus niet zo goed op grote schaal te verbouwen van wat ik begreep, het verrijken van opium naar Morfine e.d. gebeurt dan ook om die reden. Opium is een vrij niche luxeproduct.

Fogles guide to make laudanum is wel een aanrader voor mensen geïnteresseerd in opium.
Word je er ook misselijk van, zoals met opiaten?
Als je het goed doet, ja. Vergelijkbaar aan hoe je misselijk kunt worden van psychedelica tijdens de opkomst.
Lijkt de werking van Kratom of Kava Kava meer op opium of heroïne?
Diacetylmorfine (heroïne) wordt verrijkt uit Opium en ze vertonen dus sterk gelijkende effecten. Opium heeft echter wat meer verschillende psychoactieve bestandsdelen en duurt wat korter.

Kratom werkt in op de μ-opioid receptoren en vertoond dus meer gelijkenis met traditionele opioiden. Bij Kava Kava moet je meer denken aan een soort tussenweg tussen alcohol en benzodiazepine, plat uitgelegd. Kava Kava heeft een groot aantal verschillende psychoactieve bestandsdelen (lactones) die op de GABA B inwerken. Kava Kava is dus wel weer net iets anders.

रति

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens wat klaproos bollen fijngestampt om thee mee te zetten zoals mn moeder wel eens deed maar fatsoenlijke opium ervaringen heb ik nog niet mee gemaakt. Lijkt mij wel leuk om een jaar masaal klaproosjes te kweken, het neemt een hoop klaproosjes voor een fatsoenlijke ervaring. De meeste mensen halen opium uit Afghanistan waar het aanzienlijk beter groeit, meer exotisch klaproos soortje ook als ik mij niet vergis. Maar dan moet je beetje richting Morfine, Codeïne en hetgeen dat in de categorie opiaten valt denken gok ik. Opium valt dus niet zo goed op grote schaal te verbouwen van wat ik begreep, het verrijken van opium naar Morfine e.d. gebeurt dan ook om die reden. Opium is een vrij niche luxeproduct.

Fogles guide to make laudanum is wel een aanrader voor mensen geïnteresseerd in opium.

Als je het goed doet, ja. Vergelijkbaar aan hoe je misselijk kunt worden van psychedelica tijdens de opkomst.

Diacetylmorfine (heroïne) wordt verrijkt uit Opium en ze vertonen dus sterk gelijkende effecten. Opium heeft echter wat meer verschillende psychoactieve bestandsdelen en duurt wat korter.

Kratom werkt in op de μ-opioid receptoren en vertoond dus meer gelijkenis met traditionele opioiden. Bij Kava Kava moet je meer denken aan een soort tussenweg tussen alcohol en benzodiazepine, plat uitgelegd. Kava Kava heeft een groot aantal verschillende psychoactieve bestandsdelen (lactones) die op de GABA B inwerken. Kava Kava is dus wel weer net iets anders.
@Jmths Dank voor de info’s. Ik zal Kratom onderzoeken.

Ik heb enige ervaring met opiaten- Heroïne is mij in het geheel niet bevallen; heb eens een week elke dag gerookt, maar vond de werking veel te veel in één richting gaan- verdovend.

Daarvóór had ik eens opium gehad waarvan ik zelf de werking toch wel heel anders ervaarde dan H. Je merkt echt dat O uit verschillende stofjes bestaat wat het een gelaagde ervaring geeft- droomachtig, poëtisch, verdovend & veel zachter dan H, wat ik een vrij agressieve werking vond hebben.

Helaas was dit de enige keer dat ik opium gebruikt heb met een heel fijne werking- de 3e en laatste keer O werd ik wel heel misselijk, maar de werking was vooral zwaar stoned zonder de gelaagdheid die ik eerder ervaarde. Daarbij vermeldt dat ik het de laatste keer gegeten heb en de eerste keer gerookt. Het verschil in werking zal daar ook mee te maken hebben gehad.

poppy

Experimenterende gebruiker
Hey !
Ik kan het je alleen maar afraden ik had ook die extreme nieuwschierigheid en heb zo een keer oxycodon gekocht toen het beschikbaar was wat ik toen erg fijn vond en na die ene keer was mijn hele mind set over het spul al anders en zag ik er oprecht geen gevaar meer in ookal wist ik van te vore goed wat het inhield maar goed ik ging de oxy dus vaker nemen bijna dagelijks en wist voor mijn gevoel heel goed waar ik mee bezig was ben toen over gestapt op fentanyl daar lichamelijk verslaafd aan geraakt suboxone voor geschreve gekrege werke lukte niet meer maar wou toch door gaan ik kon gewoon stoppe als ik wou en toen op een dag fenta niet meer beschikbaar was heb ik heroine gekocht en daar naar over gestapt kreeg toen na een tijd methadon en was werkelijk een zombie was verwaarloosd uit gemagerd het effect van heroine roken is als je eenmaal verslaafd bent ook absoluut niet meer leuk en je grenze vervagen steeds meer en ben zo ook gaan shotte en heb uit eindelijk iets gedaan waarvoor ik de bajus in ben beland daarna een detox en kliniek afgekickt van de methadon en ben helemaal clean nu het heeft sinds die eerste oxy iets minder dan 2 jaar geduurt voor dat ik zo ver heen was ik wil je hier mee behoeden heroine en andere opiaten zijn het niet waard zodra je er aan zit is het speciaale en spannende ervan totaal weg en is t pure ellende de kans is heel groot dat je verslaafd word en als ik niet gepakt was was ik nooit gestopt

रति

Wijs gebruiker
Hey !
Ik kan het je alleen maar afraden ik had ook die extreme nieuwschierigheid en heb zo een keer oxycodon gekocht toen het beschikbaar was wat ik toen erg fijn vond en na die ene keer was mijn hele mind set over het spul al anders en zag ik er oprecht geen gevaar meer in ookal wist ik van te vore goed wat het inhield maar goed ik ging de oxy dus vaker nemen bijna dagelijks en wist voor mijn gevoel heel goed waar ik mee bezig was ben toen over gestapt op fentanyl daar lichamelijk verslaafd aan geraakt suboxone voor geschreve gekrege werke lukte niet meer maar wou toch door gaan ik kon gewoon stoppe als ik wou en toen op een dag fenta niet meer beschikbaar was heb ik heroine gekocht en daar naar over gestapt kreeg toen na een tijd methadon en was werkelijk een zombie was verwaarloosd uit gemagerd het effect van heroine roken is als je eenmaal verslaafd bent ook absoluut niet meer leuk en je grenze vervagen steeds meer en ben zo ook gaan shotte en heb uit eindelijk iets gedaan waarvoor ik de bajus in ben beland daarna een detox en kliniek afgekickt van de methadon en ben helemaal clean nu het heeft sinds die eerste oxy iets minder dan 2 jaar geduurt voor dat ik zo ver heen was ik wil je hier mee behoeden heroine en andere opiaten zijn het niet waard zodra je er aan zit is het speciaale en spannende ervan totaal weg en is t pure ellende de kans is heel groot dat je verslaafd word en als ik niet gepakt was was ik nooit gestopt
.

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
@Woke-up-sticky
Omdat ik in een goede bui ben:

Planten die psychoactieve stoffen herbergen hebben vaak een defensief afweermechanisme ontwikkeld om niet aan de lopende band kaalgevreten te worden door wat plaatselijk voorbijkomt. Een heel erg smerige smaak maar ook giftigheid (bijvoorbeeld buitenkant zaden BHW) komen dan ook redelijk veel voor bij psychoactieve planten.

Dan Kratom,
'Kratom bevat een aantal actieve stoffen, zogenaamde alkaloïden, waarvan mitragynine vermoedelijk de belangrijkste effecten veroorzaakt. Mitragynine is een opiaat-agonist, wat betekent dat het een effect heeft op de opiaat-receptoren in je hersenen.

Deze receptoren beïnvloeden je humeur en angst. Mitragynine bindt zich aan deze receptoren en verbetert je humeur en geeft een euforisch gevoel, net als opiaten zoals heroïne en opium.'
(bron: Jellinek)

Dus de volgende keer even nadenken of info opzoeken voor je jezelf zo voor lul zet.

De vergelijking slaat helemaal nergens op. Een vieze smaak is echt geen indicatie van de werking. Totaal onzin. Is een neutrale geur dan ook indicatie van een goede psychoactieve werking?

En de vergelijking tussen kratom en heroine is ook compleet onzinnig en gevaarlijk. Het feit dat iets een opiaatagonist is wil niet zeggen dat het direct vergelijkbare werking heeft.

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker

Opiaten bedoel je, niet opioiden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Woke-up-cranky
Toch is het zo:
Vraag:
Wat is kratom?
Antwoord:
Kratom is de verkorte naam van de plant Mitragyna speciose Korthals, afkomstig uit Zuidoost-Azië.

De effecten van kratom lijken op die van opiaten maar de effecten zijn milder. Bij een lage dosis treedt er een stimulerend en euforisch effect op. Bij een hogere dosis zijn de effecten kalmerend. De effecten beginnen na 5 á 10 minuten en kunnen enkele uren aanhouden. Er bestaat een kans op hoofdpijn, misselijkheid en constipatie na het gebruik. Het gebruik van kratom in hoge doseringen kan tot een milde verslaving leiden. Bijwerkingen zijn een droge mond, afname van de eetlust en constipatie. Langdurig gebruik kan leiden tot anorexia en gewichtsverlies, slapeloosheid en huidverkleuringen.
---------------------------------

Succes met het vinden van een beetje positiviteit in je leven!

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
@Woke-up-cranky
Toch is het zo:
Vraag:
Wat is kratom?
Antwoord:
Kratom is de verkorte naam van de plant Mitragyna speciose Korthals, afkomstig uit Zuidoost-Azië.

De effecten van kratom lijken op die van opiaten maar de effecten zijn milder. Bij een lage dosis treedt er een stimulerend en euforisch effect op. Bij een hogere dosis zijn de effecten kalmerend. De effecten beginnen na 5 á 10 minuten en kunnen enkele uren aanhouden. Er bestaat een kans op hoofdpijn, misselijkheid en constipatie na het gebruik. Het gebruik van kratom in hoge doseringen kan tot een milde verslaving leiden. Bijwerkingen zijn een droge mond, afname van de eetlust en constipatie. Langdurig gebruik kan leiden tot anorexia en gewichtsverlies, slapeloosheid en huidverkleuringen.
---------------------------------

Succes met het vinden van een beetje positiviteit in je leven!

Succes ook maar 1 heroïnegebruiker te vinden die je gelijk geeft. Het zijn gewoon verkooppraatjes.

Ik weet nog wel dat in het begin bij omschrijvingen stond dat het op cocaïne en opium leek. Alsof dat geen tegenstelling is.

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
Opiaten valt onder de noemen opioiden welke eveneens μ-opioide receptor affiniteit vertonen. Ik bedoelde dus opioiden.

Anders ga je je verdriet even ergens anders kanaliseren in plaats van hier de droeftoeter uit te hangen.

Opioiden zijn morfinomimetica, opiaten niet. Leer eerst het verschil maar tussen een opiaat en een morfinomimeticum voordat je mij voor droeftoeter uitmaakt.

Je loopt constant zogenaamde wetenschap rond te strooien zonder het feitelijk correct te hebben.

Je bent overduidelijk geen neurowetenschapper of iemand met ook maar een achtergrond in neurologie.

Alleen al een zin als “welke eveneens μ-opioide receptor affiniteit vertonen.” maakt dat overduidelijk.

Je bent gewoon doktertje aan het spelen en denk je nou echt dat mensen met tig jaar ervaring dat niet opvalt?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
voordat je mij voor droeftoeter uitmaakt.
Ga vooral zo door droeftoeter, huilen met de pet op dit.

Alsof er met droeftoeters een inhoudelijk argument te voeren valt, ga iemand anders vervelen.
of iemand met ook maar een achtergrond in neurologie.
Ik kan vanuit mijn achtergrond duidelijk vertellen dat je binnen het droeftoeter spectrum valt.
Je bent gewoon doktertje aan het spelen
Je bent gewoon een droeftoeter aan het spelen.
tig jaar ervaring
Tig jaar ervaring als droeftoeter misschien, je bent geen eens in staat om een simpele definitie te interpreteren.

Opioïden

Zijn alle stoffen die reageren op de opioïde receptoren dus ook de lichaamseigene stoffen die door het lichaam zelf aangemaakt bij bijvoorbeeld bij inspanning, zoals endorfine als ook de volledig synthetische stoffen zoals methadon, de fentanylanalogen, pethidine en piritramide.

Kwestie van verder lezen dan je neus lang is professor wikipedia.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@woke up cranky

Ik ken verschillende heroinegebruikers die kratom hebben gebruikt om af te kicken, zo ook ene @Johnny Snow, je weet wel, die gast die vorig jaar n ban voor t leven kreeg. 25 gram red vein kratom per dag om zn receptoren te ontlasten.

Maar ik ven klaar met je gezever, je gezeik en je gekut en geklooi.

Je zit duidelijk niet lekker in je vel en zit de uitstekende sfeer hier op het forum te verpesten met je 'ik heb er het meeste verstand van' wedstrijdje.

Bij deze sta je op mijn lijst van geblokte personen.

Ik wens je een fijn leven verder.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Succes ook maar 1 heroïnegebruiker te vinden die je gelijk geeft.
Ik heb je een naam gegeven, en niet de minste ook!
Het zijn gewoon verkooppraatjes.
Jij denkt dat ik kratom verkoop? Mafketel!
Ik weet nog wel dat in het begin bij omschrijvingen stond dat het op cocaïne en opium leek. Alsof dat geen tegenstelling is.
Je hebt verschillende veins en ook de hoeveelheid heeft te maken met wat voor ervaring je kan krijgen van Kratom. ene @AphexTwin gebruikt af en toe de opwekkende variant voor wat meer energie, dus zo kan je Kratom ook inzetten. En die @Johnny Snow gebruikte dus red vein om zijn heroineafkick mee door te komen, dus dat kan ook.
Het zijn gewoon verkooppraatjes.
Nogmaals, ik verkoop niks. Geen kratom, geen drugs en ook geen onzin. Wel doe ik soms aan ruilhandel met wat vrienden maar dat is weer een heel ander verhaal...

Dat was het, ik kom er niet meer op terug hoe cranky je ook reageert, want ik zie het toch niet meer. Straks ga ik me er nog boos om maken en dat ben jij niet waard.

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
Je stelling was dat kratom vergelijkbaar is met heroine.

Je weet dat het gewoon onzin is, als je zoveel kennis hebt.

Woke-up-sticky

Belezen gebruiker
Ik heb je een naam gegeven, en niet de minste ook!

Jij denkt dat ik kratom verkoop? Mafketel!

Je hebt verschillende veins en ook de hoeveelheid heeft te maken met wat voor ervaring je kan krijgen van Kratom. ene @AphexTwin gebruikt af en toe de opwekkende variant voor wat meer energie, dus zo kan je Kratom ook inzetten. En die @Johnny Snow gebruikte dus red vein om zijn heroineafkick mee door te komen, dus dat kan ook.

Nogmaals, ik verkoop niks. Geen kratom, geen drugs en ook geen onzin. Wel doe ik soms aan ruilhandel met wat vrienden maar dat is weer een heel ander verhaal...

Dat was het, ik kom er niet meer op terug hoe cranky je ook reageert, want ik zie het toch niet meer. Straks ga ik me er nog boos om maken en dat ben jij niet waard.

Hahah leer lezen. Verkooppraatjes van bedrijven als azarius. Daar weet ik het nog goed van. Ik ken je niet eens en om mijn part verkocht je je moeder. Niet mijn zaak.

Portobello

Belezen gebruiker
Tja ik zou eerst eens even kijken waar je precies verslavingsgevoelig voor bent. En hoe je die hero wil gebruiken. Ikzelf ben enorm verslavingsgevoelig voor downers en dan met name benzo's en opiaten. Aan de andere kant krijgen mensen massaal oxy voorgeschreven, maar dat slik je dan en dat is een andere high natuurlijk dan IV.

Ik zou het risico sowieso niet nemen om het IV te nemen (voor mijzelf sprekend), maar dat is omdat ik mijn zwaktes heel goed ken en ook echt er niet mee in aanraking wil komen want ik ga voor de bijl 100%. En inderdaad, niemand begint met hero of welke drugs ook met de bedoeling verslaafd te raken.

Ik zou dan liever een keertje een oxypilletje van iemand bietsen om een idee te krijgen dan echt hero te nemen..

Ben wel benieuwd wat je nu uiteindelijk hebt gedaan (geen oordeel verder wat je ook hebt gekozen).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je het neemt, lijkt me snuiven het verstandigst, en zorg dat je je goed inleest over dosering. Verder, een keer proberen kan geen kwaad. Als je maar onthoudt dat elke verslaving begint met "een keer proberen kan geen kwaad". Een verslaving verloopt meestal als volgt:

1 een keer proberen "oh dat valt eigenlijk best tegen, ik had meer verwacht"
2 nog een keer proberen om te kijken of het beter valt
3 af en toe gebruiken, want het kan toch niet zo veel kwaad en is eigenlijk wel chill
4 elk weekend gebruiken
5 vrijdag tot zondag
6 altijd onder invloed

Niet perse in deze volgorde, maar meestal wel. Blijf je gewoon bewust van je gebruik en laat op Drugsforum even weten hoe het beviel

Ik denk dat niemand je gaat aanraden om heroïne te gebruiken. :')

Ik zou het gewoon doen..

Duderino

Experimenterende gebruiker
Als je het neemt, lijkt me snuiven het verstandigst, en zorg dat je je goed inleest over dosering. Verder, een keer proberen kan geen kwaad. Als je maar onthoudt dat elke verslaving begint met "een keer proberen kan geen kwaad". Een verslaving verloopt meestal als volgt:

1 een keer proberen "oh dat valt eigenlijk best tegen, ik had meer verwacht"
2 nog een keer proberen om te kijken of het beter valt
3 af en toe gebruiken, want het kan toch niet zo veel kwaad en is eigenlijk wel chill
4 elk weekend gebruiken
5 vrijdag tot zondag
6 altijd onder invloed

Niet perse in deze volgorde, maar meestal wel. Blijf je gewoon bewust van je gebruik en laat op Drugsforum even weten hoe het beviel

Ik zou het gewoon doen..
Kan je heroïne dan ook snuiven kheb de IV

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan