1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerst ervaring speed

Discussie in 'Speed' gestart door DeProfeet, 9 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DeProfeet

DeProfeet Experimenterende gebruiker

heey,

Ik heb laatst m'n eerste ervaring met speed gehad en ik moet zeggen; het is alles behalve wat ik ervan verwachtte. In positieve zin gelukkig wel :grin:.

Na een hoop trip reports gelezen te hebben probeerde ik er niet al teveel van te verwachten behalve:

- goeie stemming
    - veel energie
    - veel praten (aangezien ik dit ook doe op MDMA)
    - helder

Toen ik echter effect begon te voelen kreeg ik bijna het gevoel alsof ik gewoon MDMA had opgesnoven. Het is dat het effect totaal zo'n 10 uur duurde anders had ik het nog geloofd ook. De headrush was te vergelijken met de come-up van MDMA, dus dat je niet aan het pieken bent en nog niet supervaag bent maar die opkomende euforie. Eigenlijk was de euforie bijna identiek alleen bepaalde remmingen waren er nog wel (zoals niet spontaan gaan hurken bij een leuke paal of op iemand afrennen met 'leuk haar'). Dit was dus al een aangenaam punt wat ik totaal niet verwacht had.

Verder stond ik wel lekker op m'n benen maar ik wilde eigenlijk veel liever zitten aangezien m'n benen na een paar uur pijn begonnen te doen, alsof je de hele dag gelopen hebt en dan in bed gaat liggen. Wel kon ik nooit lang op één plek blijven staan. Ik had dus niet het gevoel alsof ik veel lichamelijke energie had en de praatkick was helemaal ver te zoeken. Soms wilde ik iets tegen iemand zeggen voor de gezelligheid ofzo maar ik wist totaal niet wat. En dat terwijl ik normaal onder invloed kampioen slap lullen ben. Soms ging het praten wel weer beter maar ik hield grotendeels m'n bek dicht.

Ik deed wel voorzichtig met de dosis. Heb totaal 4 nogal kleine sleutelpuntjes (ca. 20mg) gepakt aangezien ik liever voorzichtig doe. Ook omdat ik las dat bijnemen op een gegeven moment niet verlengd maar alleen nog versterkt. Toch merkte ik dat elke keer weer de roes intenser werd. Ik ben benieuwd wat dit de volgende keer gaat brengen als ik een iets grotere dosis probeer.

Al met al een erg leuke eerste kennismaking. Ik zou eerst zelfs speed i.c.m. met MDMA gaan gebruiken maar op het moment zelf had ik daar (gelukkig) totaal geen behoefte aan en dit ga ik dus ook nooit doen. Ik zocht een vervanger voor MDMA en deze heb ik zeker gevonden.

(ps. gezien de nogal 'aparte' effecten ga ik het wel nog laten testen. De resultaten post ik direct wanneer ze binnen zijn)

Bas en partyhardyx vinden dit leuk.
Laden...