eerst keer speed --> slapen?

Formshift

Belezen gebruiker
Hey man..

ik ga zaterdag voor het eerst speed snuiven...
Ik denk dat ik om 11 uur / half 12 pas een lijn ga nemen (want dan zie ik die gozer pas)... is het dan mogelijk dat ik om een uur of 4/5 gewoon ken slapen? Ik neem gewoon 1 klein lijntje... ik ga niet na een uurtje bij snuvien ofzo...

Ik ben wel van plan om (als ik naar huis ga) een jointje te smoken alleen maar om ff moe te worden haha (helpt dit wel? )

iemand tips?

Frisko

Badass junkie
ligt eraan hoe dik je lijn is,en de kwaliteit van de speed...op echt goeie speed lijkt me niet dat je kan slapen als je geen miezerig lijntje neemt... :)

zommes

Badass junkie
Hangt idd van de kwaliteit/hoeveelheid af.

Neem gewoon 2 sleutelpunten en kijk na 15 min. hoe strak je staat.

Mac...

Badass junkie
Nja je merkt nooit ze heel erg snel dat je strak staat, maar je merkt wel dat je niet kan slapen ervan.
Heb ooit eens in mijn beginperiode een lijntje (kleintje) pep gehad om een uurtje of 4 's middags en 's avonds kon ik er nog niet op slapen, echt op 1 uurtje na de hele nacht wakker gelegen, dus je zult vast niet kunnen slapen, denk ik.

Deranged

Badass junkie
Je moet gewoon ueberhaupt niet gaan slapen. Wakker zijn hoort er juist bij. Als ik wil slapen gebruik ik gewoon geen speed.

Frisko

Badass junkie
pfff blaat,slapen doe je er na een tijdje toch echt ook wel beter van!!
in het begin idd niet,man man nachten wakker gelegen!!

Colaiuta

Bewuste gebruiker
na mijn eerste keer was slapen gewoonweg geen optie.. heb je een computer op je kamer? dan boeit t niet :grin: anders zou ik een krat bier klaar zetten als ik jou was :beer:

Blowen versterkte bij mij het onrustige gevoel eigenlijk alleen maar..

JewCookie

Wijs gebruiker
als je wat je zegt een klein lijntje neemt, zal je best kunnen slapen. nja ik kon in elk geval gewoon slapen. je zal niet lang slapen.. maar een paar uurtjes moet makkelijk gaan :)

in elk geval, zo was het bij mij de eerste paar keer.

SGiZO

Experimenterende gebruiker
ik slaap nooit na een goed lijntje, ook als het uitgewerkt is slaap ik nog niet :openmouth:

Benn

Speed boven alles .. echtwaar :P Als je net als mij van mening bent dat het weekend te kort is om te slapen :P

Benn

nog geen tijd gehad ? met speed creëer je een hoop tijd hoor :P en nog tijd waarin je normaal slaapt ook :P

caatje

Badass junkie
tips om te slapen....een voor verwarmd bedje, niet te laat nog ff wat nemen, je grens aanvoelen. Maar als je niet kan slapen, de rit gewoon uitzitten he. je weet wat je neemt dus als t goed is ook wat de gevolgen zijn :wink:

Benn

mooi gesproken :) Voorverwarmd bed .. ? .. ik zoek nog een mooie dame tussen de 17 en 22 jaar die zondag ochtend mijn bedje komt voor verwarmen !! :P

Overigens een warm bad werkt bij mij juist helemaal tegen als ik wil gaan slapen .. op een of andere manier begint de pep dan weer te werken .. heel vaag :smoke:

Champignonetje

Keertje +48 uur wakker gebleven op een LAN Party van de speed.
Daarna 12 uurtjes geslapen en had nergens last van.

Maar goed, keb zoiezo nog nooit last gehad van een depri gevoel of iets dergelijks van speed of pillen.

1x vette koppijn van "confetti's" maar daar geef ik de pillen gewoon de schuld van :P

Bovenaan