Eerst MDMA of Pep nemen? Hoelang kan je droge pep bewaren?

Discussie in 'Speed' gestart door iAmNumberOne, 17 mei 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. iAmNumberOne

iAmNumberOne Newbie

Beste mensen,

Vandaag heb ik van een kameraad MDMA kristalen en pep meegekregen. De laatste keer dat ik had gebruikt was meer dan 2 jaar terug. Voor een random reden had ik er opeens even zin in.

Ik heb van hem een zakje droge pep gekregen, natte pep en de MDMA kristalen.

Nu was ik van plan om MDMA in het weekend te nemen, maar zou het beter zijn om eerst de droge pep op te maken? Ik heb namelijk gelezen dat het minder word na een weekje? Minder sterk?

Ik neem het alleen in het weekend. Als ik deze week MDMA neem, dan wou ik volgende week eens de Pep weer proberen.

Alvast bedankt :smile:

2. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Droge speed in een seal blijft zoiezo tot een half jaar potent is mijn ervaring.
    Had het wel in de kruipruimte liggen.
    Die lag vol schelpen oftewel weinig tot geen vocht.

Mijn eigen meningover natte speed is.
    Toch wel degelijk de vriezer.
    Weliswaar in een afgesloten bak zodat niet het 'lek' vocht alsnog in kan trekken
    Of het nu wel of niet zo is,
    Ik wil dat het vochtig blijft en dus de kans op vervliegen van de toevoegingen acetone en nog 1 laat die er maar lekker bij in zitten.
    Tot moment van drogen

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Droge speed blijft heel lang, lees maanden zelfs jaren, goed. Geen reden dus om het snel op te moeten maken. Uiteraard helpt het als je het op een droge, donkere, niet al te warme plek bewaard. In een kastjes dus bijvoorbeeld, bijvoorkeur in een goed afgesloten verpakking.

4. iAmNumberOne

iAmNumberOne Newbie

Echt? Een vriend van mij zei dat het na 2/3 week minder sterk begint te worden. Hierbij ging het wel om natte pep.

Het zou dus beter zijn om het natte pep te drogen? Hoe kan ik dit het beste doen? Op een glasplaatje uitstrijken en dan half uurtje laten drogen?

5. Psychedelibee

Als je natte pep in de vriezer legt is het ook heel lang houdbaar hoor. Amfetamine is een behoorlijk stabiele stof namelijk. Wel is het belangrijk om het niet open en bloot te bewaren.

En droge pep kan wat verkleuren als je het langer bewaard, maar dan blijft het net zo potent. Wat verkleurd zijn restanten uit de productie, niet de pep zelf.

6. iAmNumberOne

iAmNumberOne Newbie

Zou het dan beter zijn om de pep te laten drogen? Vriezer lijkt me riskant, want ouders zitten daar altijd wel bij.

Hoe kan ik het beste het drogen? Op mijn telefoon uitstrijken, of op een spiegeltje? Graag wat uitleg.

7. HardstyleGabber

HardstyleGabber Experimenterende gebruiker

Wat ik altijd doe is het op een wit a4 tje uitsmeren en dan 15 minuten of langer wachten.

Doe het niet op lijntjes papier dan heb je blauwe pep :tongueout:

8. Psychedelibee

Ik droog mijn speed altijd door het op een bord of iets dergelijks uit te smeren en dan gewoon net zo lang met een pasje erop te hakken tot het helemaal droog is, gaat vaak vrij snel.

Doe het niet op je telefoon, want in natte speed zitten nog allemaal chemische oplosmiddelen en dat tast je telefoon aan.

9. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Als je geduld heb op een a4 of bvb een belasting envelop ( ja ze zijn dus wel handig ).
    Geen keukenrol, wc papier, of tissue daar trek de pep in en ben je een deel kwijt.

Snel:

Een bord in de magnetron hoogste stand,
    Ongeveer een minuut tot anderhalf.

Het bord mag niet heet zijn,
    Handwarm is voldoende.
    Leg het erop hak het in stukjes,
    Na 3 minuten is het droog genoeg.

Deel Deze Pagina