Gisteren koninginnennacht! Erg leuk feestje altijd. Ik had bedacht om met 3 vrienden een gram keta te nemen. Iedereen 250 milligram dus. Maar we bedachten ons wel dat we dan na 2 en een half uur wel weer klaar waren en we dan iets anders moesten gaan doen. Dus werd het plan om eerst 125 milligram te nemen en daarna nog eens. Nadat we het hadden genomen duurde het niet lang meer voordat het insloeg. We hadden niet bepaald een goede setting en het plan was om naar de stad te gaan. Natuurlijk kwam daar uiteindelijk niks meer van terecht, we kwamen net de straat uit. Maarja, voordat we mijn huis verlieten bleven we eerst nog ff binnen, omdat een vriend iets met de computer moest doen (ik weet niet meer wat precies). Toen het begon te werken voelde ik niks meer en praatte ik met mijn vrienden er over dat we nu in een andere dimensie zaten. 5 minuten later besefte ik me weer ff dat we nu eigenlijk niet altijd zo aan het trippen waren, maar eigenlijk een of andere drug genomen hadden. Na heel lang spacen en rond lopen en veel water drinken, wilden we toch maar eens kijken hoever we zouden komen. Toen ik mijn voordeur uitkwam begon ik heel hard te braken
Ik zat alleen maar te denken van: Hé die gast is aan het kotsen, een paar minuten later besefte ik pas dat ik die gast zelf was :P Na ongeveer 10 minuten mijn hele voortuin onder gekotst te hebben, liepen we maar verder. Een vriend van mij braakte nog bij een boom. Ik had ondertussen behoorlijke pijn in mijn maag gekregen van het braken en ik had ook erge honger. Ik durfde alleen niks meer te eten, want ik wist dat het fout zou gaan. Na ongeveer 200 meter lopen (die eindeloos leken te duren) zijn we maar op een bankje gaan zitten. Ik heb daar ongeveer een uur naar de grond zitten staren. Zat ondertussen in mijn geest (die niet bepaald meer in mijn lichaam zat) heel andere dingen te doen. Het was niet heel erg ofzo, maar toch net iets heftiger dan waar ik van hou. Ik zag de hele tijd de grond heen en weer springen en ik kon niet meer opstaan. De zwaartekracht leek heel hard op mij te drukken en daardoor raakte ik een beetje uitgeput. Ik had ook voor het eerst visuals, terwijl ik dacht dat dat op keta niet mogelijk was (in ieder geval niet op die dosis). Ik zag de hele tijd mensen die allemaal heel raar deden en soms ook wat kinderen die langs liepen met grote voetballen. Na 2 uur op dat bankje zitten zijn we maar weer terug naar huis gegaan. Heb daar ff heel veel gedronken en ook nog een boterham naar binnen gepropt. Meer kon ik niet meer aan. Een uur daarna werkte het uit en hebben we nog een joint gerookt. Daarna zijn we alsnog naar de stad gegaan en zijn we elkaar daar allemaal kwijt geraakt. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Het was misschien iets te hard, maar toch een belangrijke ervaring in mijn leven vond ik. Ik heb hiervan bij drugs wel weer geleerd dat het belangrijk is om altijd met een klein beetje te beginnen en later bij te nemen (zoals iedereen op dit forum mij altijd verteld, maar ik luisterde niet) Dus... sorry en jullie hadden gelijk!
Ik zat alleen maar te denken van: Hé die gast is aan het kotsen, een paar minuten later besefte ik pas dat ik die gast zelf was :P Na ongeveer 10 minuten mijn hele voortuin onder gekotst te hebben, liepen we maar verder. Een vriend van mij braakte nog bij een boom. Ik had ondertussen behoorlijke pijn in mijn maag gekregen van het braken en ik had ook erge honger. Ik durfde alleen niks meer te eten, want ik wist dat het fout zou gaan. Na ongeveer 200 meter lopen (die eindeloos leken te duren) zijn we maar op een bankje gaan zitten. Ik heb daar ongeveer een uur naar de grond zitten staren. Zat ondertussen in mijn geest (die niet bepaald meer in mijn lichaam zat) heel andere dingen te doen. Het was niet heel erg ofzo, maar toch net iets heftiger dan waar ik van hou. Ik zag de hele tijd de grond heen en weer springen en ik kon niet meer opstaan. De zwaartekracht leek heel hard op mij te drukken en daardoor raakte ik een beetje uitgeput. Ik had ook voor het eerst visuals, terwijl ik dacht dat dat op keta niet mogelijk was (in ieder geval niet op die dosis). Ik zag de hele tijd mensen die allemaal heel raar deden en soms ook wat kinderen die langs liepen met grote voetballen. Na 2 uur op dat bankje zitten zijn we maar weer terug naar huis gegaan. Heb daar ff heel veel gedronken en ook nog een boterham naar binnen gepropt. Meer kon ik niet meer aan. Een uur daarna werkte het uit en hebben we nog een joint gerookt. Daarna zijn we alsnog naar de stad gegaan en zijn we elkaar daar allemaal kwijt geraakt. Toen ben ik maar naar huis gegaan. Het was misschien iets te hard, maar toch een belangrijke ervaring in mijn leven vond ik. Ik heb hiervan bij drugs wel weer geleerd dat het belangrijk is om altijd met een klein beetje te beginnen en later bij te nemen (zoals iedereen op dit forum mij altijd verteld, maar ik luisterde niet) Dus... sorry en jullie hadden gelijk!