Eerste en tweede keer xtc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Arrie

Newbie
Nou, ik heb dus vorig weekend xtc gedaan voor de eerste keer en het was echt fantastisch dus wilde het wel nog een keertje doen.
Heb een beetje online gezocht en daar staat vooral dat je tussen elke keer 2-3 maanden moet wachten en dat ben ik dan ook van plan, maar ik vroeg me af of je na je eerste keer het wel al na een week of 2 weer kan doen of dat je ook al na je eerste keer gelijk zo lang moet wachten. Een vriendin van me zei dat het wel zou kunnen maar ik dacht ff ik vraag aan wat meer mensen zodat ik niet een pilletje koop en ik er niks van voel. Heb een erg hoge tolerantie voor alle drugs die ik tot nu toe heb gedaan en had anderhalve pil genomen als dat nog uitmaakt.
Alvast bedankt voor de reactie!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees deze info maar even goed door.

Het is best belangrijk om de pauzes te respecteren.

Natozlato

Badass junkie
Heel herkenbaar, dat enthousiasme na de 1e keer!

Uit ervaring kan ik je zeggen: de eerste 2 a 3 keer zijn de beste keren!! Dat komt nooit meer terug! Alle andere keren zijn niet meer zo intens. Zorg dus voor de optimale omstandigheden, waaronder dus dat je je receptoren en serotonine laat herstellen.

Ik begrijp niet hoe je kan stellen dat je een hoge tolerantie hebt voor alle drugs die je hebt uitgeprobeerd.
Hier staat het goed uitgelegd: (negeer ff het woordje verslaafd)

Ik snap dat het heel verleidelijk is om het nu alweer te doen, maar raad het je echt af. Naast dat het niet goed is voor je receptoren, die zijn nog verschrompeld van de 1e keer, ook nog VEEL te hoog gedoseerd, dus het gaat wss tegenvallen!

Beroof jezelf niet van een prachtige 2e keer! En lees je eens goed in.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Altijd 3 maanden, daarmee bewaar je de empathy want hoe vaker en sneller je gebruikt, in hoge hoeveelheden hoe minder plezier je eraan hebt. Dus gebruik het met mate en dan heb je het love-gevoel meer. Zorg dat je tweede keer in de juiste setting is, dus de vibe goed is en niet te veel pakken.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Nou, ik heb dus vorig weekend xtc gedaan voor de eerste keer en het was echt fantastisch dus wilde het wel nog een keertje doen.
Heb een beetje online gezocht en daar staat vooral dat je tussen elke keer 2-3 maanden moet wachten en dat ben ik dan ook van plan, maar ik vroeg me af of je na je eerste keer het wel al na een week of 2 weer kan doen of dat je ook al na je eerste keer gelijk zo lang moet wachten. Een vriendin van me zei dat het wel zou kunnen maar ik dacht ff ik vraag aan wat meer mensen zodat ik niet een pilletje koop en ik er niks van voel. Heb een erg hoge tolerantie voor alle drugs die ik tot nu toe heb gedaan en had anderhalve pil genomen als dat nog uitmaakt.
Alvast bedankt voor de reactie!

Het is al een aantal keer gezegd, maar ik doe het ook nog maar een keertje..
Ik dacht er PRECIES het zelfde over na mijn eerste keer xtc. Ik wilde dat gelijk weer. Gelukkig kon lukte het me om de pauzes te nemen en vaak langer nog dan 3 maanden en ben ik daar nu heel blij mee.

Sluit me helemaal aan bij @Natozlato wat dit betreft.
Hoe moeilijk het is ook, neem eigenlijk gewoon minimaal 3 maanden pauzen of meer als je kan. Je zal op die manier veel meer en langer kunnen genieten van xtc. Als je nu na 2 weken weer gebruikt voelt het misschien nog wel goed, alleen het is echt mega zonde van die eerste paar keren, want die zijn het fijnst.

Dus als je nog veel meer en langer wil genieten van xtc doe het niet.
Wil je nu na 2 weken een beetje slap aftreksel voelen in vergelijking met je eerste keer en het risico lopen dat je minder lang kan genieten van xtc, doe het dan wel :) .

Geloof me, er zijn hier genoeg mensen die wensen dat ze die pauzes in acht hadden genomen.

Edit:

Heb een beetje online gezocht en daar staat vooral dat je tussen elke keer 2-3 maanden moet wachten en dat ben ik dan ook van plan, maar ik vroeg me af of je na je eerste keer het wel al na een week of 2 weer kan doen of dat je ook al na je eerste keer gelijk zo lang moet wachten.

Ik moest hier stiekem wel een beetje om lachen. :grimacing:

mitchieee

Bewuste gebruiker
toen ik het voor het eerst deed, deed ik het de week erop gelijk weer omdat het zo fantastisch was, maar het is zeker niet goed voor je , maar je voelt er zeker wat van

Cronnix

Belezen gebruiker
Ik heb een soortgelijke vraag.
Ik heb zaterdagnacht xtc gebruikt. Behoorlijke dip gehad daarna. Nou kregen we dinsdag ineens te horen dat de festivals weer mogen en ik dus 2 oktober ga feesten.
Mdma is met 3 weekjes ertussen geen optie. Maar is de 1e x 2cb wel een idee voor op een festival?

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik heb een soortgelijke vraag.
Ik heb zaterdagnacht xtc gebruikt. Behoorlijke dip gehad daarna. Nou kregen we dinsdag ineens te horen dat de festivals weer mogen en ik dus 2 oktober ga feesten.
Mdma is met 3 weekjes ertussen geen optie. Maar is de 1e x 2cb wel een idee voor op een festival?

2-CB is wel geschikt, alleen dan op wat lagere doseringen. Zou het eerlijkgezegd een keer uitproberen thuis nog in plaats je eerste keer op een festival te doen. Dan weet je een beetje hoe of wat.

Speed is ook nog wel een goede optie dan.

Cronnix

Belezen gebruiker
Dan zou ik voor lagere dosis gaan. 2cb op lage dosis neigt meer naar een mdma effect. Een hogere dosis ga je meer trippen en kan dat voor een 1e x overwhelming zijn op een festival.
Overwhelming verwacht ik niet. Ik verwacht goed te kunnen beseffen dat het vanzelf over gaat mocht ik te hard gaan. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Er zijn in ieder geval meerdere mensen nuchter die mee gaan, dus dat is een pluspunt.
Ik heb ze besteld en hoop ze op tijd te kunnen testen (anders gaat het sowieso niet door)

Cronnix

Belezen gebruiker
2-CB is wel geschikt, alleen dan op wat lagere doseringen. Zou het eerlijkgezegd een keer uitproberen thuis nog in plaats je eerste keer op een festival te doen. Dan weet je een beetje hoe of wat.

Speed is ook nog wel een goede optie dan.
Ok. En stel ik probeer het eerst thuis. Zeg volgende week ergens. Kan ik dan ook op het festival nemen of moet ik met 2cb ook een pauze hanteren?

Truetruffles

Experimenterende gebruiker
3 maanden wachten is echt stukken beter uit mijn ervaring. De eerste paar keer XTC hield ik me er nog niet echt aan. Toen was het wel nog steeds top maar werd het wel iets minder speciaal. Na mij hier op het forum te hebben ingelezen toch een keer 4 maanden niks gedaan. Het voelde toen weer net zo tof als de eerste keer!!.

Sinds dien probeer ik niet op elk moment dat het kan XTC te gebruiken ook al doen de vrienden waarmee ik ben dat wel. Nu heb ik het al 5,5 maand niet gedaan zodat ik bij ADE lekker los kan gaan. Wel heb ik laatst op een thuisfeestje een klein beetje 2cb met wat Alcohol gecombineerd en dat was wel een goed alternatief. Het enige wat je een beetje mis is de energie die van XTC kan krijgen. Wel is het belangrijk dat je al een keer verschillende dosis 2CB hebt gedaan zonder alcohol aangezien het wel elkaar kan versterken.

Rotjoch

Badass junkie
Je deed drugs, vond het leuk, je las info dat je het beste er 2 - 3 maanden, en daarna vraag je of 2 weken toch niet genoeg is..

nou ja, letterlijk gezien kan het wel, maar je hebt meer nodig en zult niet dezelfde ‘magie’ ervaren. En je loopt een grotere kans om verslaafd te raken zo of schade op te lopen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan