• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste ervaring 2C-B

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Feceded

Newbie
Wie: Ik, Man, 17 jaar.
Wat: 1,5 pil 2C-B.
Waar: In het dorp.
Wanneer: Maandag 16 augustus (vandaag).
Ervaring: xtc, blowen.

Wat vooraf ging:
De dag begon met het plan om in de avond bij een vriend xtc te gaan doen, tot ik 2 uur van te voren werd gebeld dat dit helaas niet door kon gaan…
Vrij teleurgesteld en vrij impulsief ging ik samen met een vriend opzoek naar een oplossing. Al snel kwamen we op het idee uit om 2C-B te gaan doen ondanks het feit dat we geen fijne plek hadden waar we het konden doen, allebei geen ervaring, en er geen tripsitter beschikbaar was hadden we binnen no-time allebei 1,5 pil 2C-B in ons hand.

20:45
1,5 pil genomen. Het plan is om even naar een parkje te fietsen en vanaf daar bekijken we het wel.

21:15
Na nog even thuis te hebben gezeten en wat gekletst te hebben besluiten we om nu te gaan fietsen.

21:45
We concluderen lachend dat we wel langzaam aan beginnen te trippen, flikkerend beeld, de planten, mooie kleuren (van wat er nog te zien valt, begint best donker te worden). We gaan op de wandel om te zien wat er allemaal valt te beleven onder invloed van 2C-B, al snel kom ik erachter dat ik verkeersborden er echt heel mooi uit vind zien.

22:15
Na wat voelt als een eeuwigheid door een paar woonwijken te hebben gewandeld komen we er achter dat we echt pas een half uur aan het wandelen zijn, we hebben het gevoel alsof we echt al 4/5 uur aan het wandelen zijn. Zo nu en dan gaan we ook even ergens op een bankje zitten om alles rustig te bekijken, wel balen we er allebei van dat we niet bij iemand thuis konden trippen.. We vergaan van de kou, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan ons. Het is namelijk niet koud buiten.

Zie wel constant mooie visuals op het asfalt, en de auto‘s vervormen heel erg en krijgen prachtige kleuren en alle straten lijken wel krom.

22:45
Nu begin ik echt keihard te trippen, we zitten ergens anders op een bankje en ik ben vrij geobsedeerd met de lucht. Ik merk dat de lucht en de wolken zich aanpassen aan mijn emotie, en ook merk ik dat ik me langzaam minder blij word wat ik dus letterlijk weerspiegeld zie in de bewolkte lucht boven me. Nu begint alles rood te worden en heb ik het idee dat ik allemaal tekens van de duivel zie, ik word hier bijna in meegezogen. Zodra ik dit besef kijk ik vrij snel de andere kant op, probeer aan blije dingen te denken en vraag ik aan m’n vriend die op dat moment iets minder hard ging of hij vrolijke muziek op wilde zetten.

(Dit was wel even flink schrikken, ik denk dat ik hier op het randje van een bad trip zat..)

23:45
We zijn het lopen en op bankjes zitten ondertussen wel zat en bellen wat vrienden op of we daar thuis kunnen zitten, mijn vriend zei dat de visuals wel redelijk aan het weg ebben waren. Ik was nogsteeds flink aan het trippen, terwijl hij aan het bellen was heb ik nog een aantal verkeersborden zitten bewonderen

00:15
Aangekomen bij het huis van m’n vriend, sleutel zit in de deur dus we kunnen niet naar binnen. Dat word aanbellen, gelukkig had z’n moeder niks door en die is snel weer gaan slapen. Wij hebben nog even wat gegeten en nagepraat over deze heftige eerste keer. Om 02:15 ben ik weer naar huis gegaan.

Conclusie:
Ik vond het een leuke maar ook erg heftige eerste keer, ik zou er voortaan graag een tripsitter bij hebben. Ik denk dat dit best leuk spul kan zijn in de juiste omgeving. Denk niet dat ik het binnenkort weer ga proberen. Mocht ik het weer een keer gaan proberen zorg ik voor een tripsitter en een fijne locatie. Ik heb me wel de hele avond nog vrij angstig gevoeld na de trip, ook op het moment dat ik dit schrijf.

Als volgende drug wil ik graag 4-ho-met proberen, ik ben benieuwd hoe dit is.

Ik hoop dat jullie m’n eerste trip report leuk vonden!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Leuk rapport hoor! 2cb kan heel leuk zijn idd. En ook heftiger als velen denken.
Hoeveel mg had je genomen? 1,5 pil zegt niets over de hoeveelheid. Als je dat precies weet kun je beter doseren. Dat doe je door je pillen te laten testen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Feceded ,

Fijn dat je tripje relatief goed verlopen is ondanks de matige omstandigheden. Een prettige, veilige plek om te trippen, pillen die getest zijn en eventueel een tripsitter zijn wel belangrijke voorwaarden voor een eerste keer. Gelukkig zijn de angstige momentjes die je beleefd hebt niet helemaal doorgeschoten naar een volledige "bad trip".

Hou er rekening mee dat 4-ho-MET, afhankelijk van de dosis, nog wel eens wat intensiever uit kan pakken dan 2-CB. Als je daarmee gaat experimenteren raad ik je aan:
- je pillen te laten testen
- laag te doseren (volgende keer kun je altijd je dosis opschroeven)
- een veilige omgeving op te zoeken
- zorg dat je goed in je vel zit op het moment dat je gaat trippen

Waar xtc en blowen meestal zorgt voor een fijn gevoel kan trippen zowel heel leuk als heel vervelend zijn afhankelijk van de omstandigheden. Als je bovenstaande adviezen niet ter harte neemt is het goed mogelijk dat je een keer tegen een nare ervaring aanloopt met trippen.

Feceded

Newbie
Hoi @Feceded ,

Fijn dat je tripje relatief goed verlopen is ondanks de matige omstandigheden. Een prettige, veilige plek om te trippen, pillen die getest zijn en eventueel een tripsitter zijn wel belangrijke voorwaarden voor een eerste keer. Gelukkig zijn de angstige momentjes die je beleefd hebt niet helemaal doorgeschoten naar een volledige "bad trip".

Hou er rekening mee dat 4-ho-MET, afhankelijk van de dosis, nog wel eens wat intensiever uit kan pakken dan 2-CB. Als je daarmee gaat experimenteren raad ik je aan:
- je pillen te laten testen
- laag te doseren (volgende keer kun je altijd je dosis opschroeven)
- een veilige omgeving op te zoeken
- zorg dat je goed in je vel zit op het moment dat je gaat trippen

Waar xtc en blowen meestal zorgt voor een fijn gevoel kan trippen zowel heel leuk als heel vervelend zijn afhankelijk van de omstandigheden. Als je bovenstaande adviezen niet ter harte neemt is het goed mogelijk dat je een keer tegen een nare ervaring aanloopt met trippen.
-pillen zijn getest op 20mg, lijkt mij opzich een prima dosering toch?

-ga het met 4 vrienden doen, in de achtertuin van een van de vrienden. Grenst aan het bos dus misschien ook nog even wandelen in het bos.

PS: Ik denk dat het ook niet heel veel hielp bij die 2C-B ervaring dat ik het in het donker deed, ik ben uit mezelf al nooit echt heel op m’n gemak in het donker..

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
-pillen zijn getest op 20mg, lijkt mij opzich een prima dosering toch?
Zo dat zijn stevige pillen dan. Meeste worden verkocht als 20mg maar zijn in werkelijkheid een stuk zwakker. Als je daadwerkelijk 20mg in je pillen hebt is 1 pil een mooie dosering als je wilt trippen.

-ga het met 4 vrienden doen, in de achtertuin van een van de vrienden. Grenst aan het bos dus misschien ook nog even wandelen in het bos.
Klinkt als een fijne setting. Veel plezier gewenst alvast! Hebben jouw vrienden al ervaring met trippen trouwens? Zo niet dan kan 20mg al best veel zijn voor een allereerste psychedelische ervaring.

Feceded

Newbie
Zo dat zijn stevige pillen dan. Meeste worden verkocht als 20mg maar zijn in werkelijkheid een stuk zwakker. Als je daadwerkelijk 20mg in je pillen hebt is 1 pil een mooie dosering als je wilt trippen.

Klinkt als een fijne setting. Veel plezier gewenst alvast! Hebben jouw vrienden al ervaring met trippen trouwens? Zo niet dan kan 20mg al best veel zijn voor een allereerste psychedelische ervaring.

Één vriend heeft al erg veel ervaring met psychedelica, de rest ongeveer net zo veel als mij. Ben erg benieuwd ga het aankomende zaterdag doen om de vakantie af te sluiten..

Natozlato

Badass junkie
Wat ik je ook nog aan kan raden is om op psychonautwiki te kijken voor info.

Als iemand zich even minder lekker voelt, kan het helpen om even naar buiten of juist naar binnen te gaan, even naar een andere ruimte. Of andere muziek opzetten.

Zorg dat jullie niet gestoord worden, zet de telefoons op stil, nodig geen mensen uit die niet mee trippen, tenzij eentje aangewezen als tripsitter.

Ik vind overdag trippen ook altijd mooier, want je ziet de visuals beter bij daglicht.
En bij iemand in de tuin, klinkt goed! Ik vind het altijd prachtig om naar planten, bomen en de lucht te kijken.

Jammer dat jullie nergens terecht konden tijdens de eerste 2cb trip! Gelukkig was het toch een leuke ervaring.

whitesugar

Badass junkie
leuk om te lezen! wel jammer om te lezen dat je na de tijd angstig was, misschien waren er iets teveel prikkels voor de eerste keer? ik was namelijk niet angstig gelukkig, maar had wel een hele intense trip de eerste keer. ik nam het thuis en vond dat ik hier al genoeg prikkels had..

Feceded

Newbie
Wat ik je ook nog aan kan raden is om op psychonautwiki te kijken voor info.

Als iemand zich even minder lekker voelt, kan het helpen om even naar buiten of juist naar binnen te gaan, even naar een andere ruimte. Of andere muziek opzetten.

Zorg dat jullie niet gestoord worden, zet de telefoons op stil, nodig geen mensen uit die niet mee trippen, tenzij eentje aangewezen als tripsitter.

Ik vind overdag trippen ook altijd mooier, want je ziet de visuals beter bij daglicht.
En bij iemand in de tuin, klinkt goed! Ik vind het altijd prachtig om naar planten, bomen en de lucht te kijken.

Jammer dat jullie nergens terecht konden tijdens de eerste 2cb trip! Gelukkig was het toch een leuke ervaring.

Bedankt voor de goeie tips!
Ik zal als het leuk genoeg is, er wel weer een trip report van maken!

Feceded

Newbie
leuk om te lezen! wel jammer om te lezen dat je na de tijd angstig was, misschien waren er iets teveel prikkels voor de eerste keer? ik was namelijk niet angstig gelukkig, maar had wel een hele intense trip de eerste keer. ik nam het thuis en vond dat ik hier al genoeg prikkels had..

Ja niet fijn inderdaad, hoe dom het ook klinkt maar ben nuchter al nooit helemaal op m’n gemak in t donker dus denk dat dit het gewoon een beetje versterkte.. Vond het ook niet fijn om alleen naar huis te fietsen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan