• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste ervaring salvia extract 40x 1,5gr: trauma

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Avoicc

Belezen gebruiker
Wie: alleen ik
Wat: salvia extract 40x (3 zakjes van 0,5gr)
Waar: thuis
Wanneer: gisteren 28 juni rond 23.00 uur.

Oke. Ik heb een aantal weken geleden truffels gebruikt: vergelekem met vandaag was dat prettig

Ik was in de smartshop en de verkoopster (ze was zelf duidelijk helemaal stoned) vertelde me dat als ik 2 zakjes kocht ik 1 zakje gratis erbij kreeg. Zodoende 3x0,5gr gekocht.

Ik zoals altijd: weet niks af van gebrukkelijke doseringen en wat ik ervan kan verwachten. Via google er achter gekomen dat ik het in een pijpje kan roken. Zodoende heb ik ALLES (achteraf gezien niet de bedoeling, zeker niet voor de eerste ervaring) in het pijpje gezet en gerookt. Ik wist niet dat iets zo snel en hard kon inwerken.

Wanneer ik inhaleer neem ik meerdere kleine trekjes in 1x. Dit dus ook gedaan met salvia (4 trekjes ofzo). Ik hou het vast in mijn longen voor ik weet niet hoelang en vergeet zelfs dat ik moest uitademen.

Het voelt alsof ik gelanceerd wordt in een supertrampoline naar de maan. Alles wordt donker.

Opeens komt de grootste trauma in mijn leven van vroeger HEEL REALISTISCH terug. Het is geen herinnering meer, het is echt:

Ik voel mezelf weer een jaar of 9. In de verte zie ik mijn stiefvader langzaam naar mij toekomen met drie vrienden van hem die achter hem aanlopen. Opeens bevind ik me in mijn oude kamer op mijn bed. Het voelt heel raar, alsof ik in meerdere dimensies tegelijk ben in dezelfde kamer. Een beetje als in de film project x. Enfin, ze komen met bierflessen naar mij toe. Ik ruik (!) hun geur gewoon weer. Ik probeer weg te gaan maar merk dat het niet lukt. Ik denk dat ik alleen wegkan als ik heel hard mijn hoofd in mijn bed stop (matras drukken). Dit probeer ik de hele tkjd, ik sla mijn hoofd volgens mijn gedachten op mijn matras. In werkelijkheid sloeg ik mijn hoofd blijkbaar tegen de muur.

Niks helpt. Ze blijven mijn richting op komen. Iedereen is er weer. Mijn stiefvader schreeuwt dat ik niks ga bereiken op deze wereld en alles verpruts. Zijn vrienden die heel hard zitten te lachen. Die ene vriend die mij altijd fluisterde dat mijn stiefvader en de andere vrienden slecht waren en ik hem kon vertrouwen, terwijl hij ergere dingen deed met mij dan wat mijn stiefvader deed.

Het voelt alsof ik niks kan doen en niet kam bewegen. Ik kan alleen mijn ogen bewegen. Het vkelt alsof ik verder ben vastgebonden. Ik zie dat mijn vader en zijn vrienden elkaars riem losmaken en nog dichter bij mij komen. De rest kan ik niet opschrijven omdat ik er niet aan wil denken maar jullie snappen vast wat er gebeurde. Ik herbeleefde mijn trauma opnieuw.

De trip duurde enorm lang, geen 10 min ofzo.

Ik heb niet kunnen slapen, ben mijn huis niet uitgeweest en blijf aan deze ervaring denken. Ik heb nu pas de moed kunnnen verzamelen om dit report te delen. Het gaatxde gode kant op met me nu weer.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Wat goed dat je de moed hebt verzameld. Even geen tijd. Maar er zijn heel veel leden die je fantastisch kunnen helpen een good trip te stimuleren.en hoe om te gaan met een bad trip.

Wat ik nog wel even wilde zeggen.net zoals ide hero. Misschien een idee om hier eerst een topic te openen als je het weer doet? We zijn hier heel behulpzaam en ik vind het jammer dat we door tips.en adviezen je bad trip.misschien hadden kunnen voorkomen.

Weet je wat een tripbuddy is? Ik dring me niet op. Maar mocht je weer willen trippen met truffels en mij als online tripbuddy dan kan het. Je kan me 1000 berichten ervaring en vragen stellen gewoon iets delen niets delen is ook goed. Videobellen kan ook. En het kan echt helpen als je slecht gaan. Wel moet ik het op tijd weten. Of misschien heb je andere mensen. Zolang jij maar weet waar een tripbuddy aan moet voldoen.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Heftig man.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en ik denk niet dat ik hoef te noemen dat je salvia beter links kan laten liggen, want ik gok dat je het zelf niet meer hoeft.

Sterkte met het verwerken. Bad trips kunnen echt beangstigend zijn en pas als je het zelf hebt meegemaakt, dan weet je een soort van waar de ander doorheen is gegaan.

Salvia is en blijft een vreemd goedje en ik zou het nooit aanraden aan iemand. Heb het laatst eens wat uitgetest en weet niet wat ik er van moet vinden, behalve dat het woord "vaag" in me opkomt. Ben met een zeer lage dosering gestart en bouwde het op naar 150 mg. Ben zeker van plan het eens verder te verkennen, maar wanneer... geen idee.

Hoe is het met je hoofd?

Avoicc

Belezen gebruiker
Heftig man.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en ik denk niet dat ik hoef te noemen dat je salvia beter links kan laten liggen, want ik gok dat je het zelf niet meer hoeft.

Sterkte met het verwerken. Bad trips kunnen echt beangstigend zijn en pas als je het zelf hebt meegemaakt, dan weet je een soort van waar de ander doorheen is gegaan.

Salvia is en blijft een vreemd goedje en ik zou het nooit aanraden aan iemand. Heb het laatst eens wat uitgetest en weet niet wat ik er van moet vinden, behalve dat het woord "vaag" in me opkomt. Ben met een zeer lage dosering gestart en bouwde het op naar 150 mg. Ben zeker van plan het eens verder te verkennen, maar wanneer... geen idee.

Hoe is het met je hoofd?
Dankjewel, met mijn hoofd (fysiek) is alles goed.

CuriousExplorer

Badass junkie
Heel veel sterkte met het verwerken van deze ervaring. Maar ik raad je aan om je echt eerst te leren inlezen.
Salvia is geen middel dat je zonder gevolgen kan gebruiken.
Dit had je geweten door wat opzoekwerk te doen, dan wist je dat er veel geschiktere middelen zijn om kennis te maken met tripmiddelen.

Salvia neem je best ook altijd met een tripsitter. Dit omdat je jezelf niet zou kwetsen wanneer je begint rond te wandelen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan