Eerste keer 1P-LSD dit weekend

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MeisterQ

Newbie
Hoi hoi,

Allereerst zal ik even benoemen waar ik en mijn vriendin al ervaring mee hebben: Lachgas, Wiet, XTC, 3MMC en Truffels (4x, max dosis 15gr).

Ik heb afgelopen week 1P-LSD (100ug per blotter) gekocht bij een Nederlandse vendor en ik heb het vandaag binnen gekregen.
Ik wil het aankomend weekend dus samen met mijn vriendin gaan gebruiken, rond 6 's avonds uur op de zaterdag. We zijn ervan op de hoogte dat we waarschijnlijk de komende 10 á 12 uur niet zullen kunnen slapen door het energieke gevoel.

Ons doel is vooral om gewoon even uit de "corona-cyclus" te stappen en we willen graag onze gevoelens (over elkaar, corona en de toekomst etc..) met elkaar delen tijdens deze sessie. En uiteraard de energie en creativiteit voor goede doeleinden benutten! :wink:

Ik had alleen een paar vraagjes hierover, wellicht kunnen jullie ons hiermee helpen:

1) Is het nog verstandig om de 1P-LSD van te voren te testen?
Ik kan bij de smartshop in de buurt namelijk een LSD tester halen. We dachten beide dat het voor een paar euro zeker geen kwaad kan om zeker te weten dat we met (1P)LSD te maken hebben. Maar werkt een normale LSD tester ook voor 1P-LSD?

2) We willen 75ug gebruiken per persoon, kan ik dan dus 1/4e van de blotter afknippen of is er een "betere" manier om dit te doseren?
We willen 75ug per persoon gaan gebruiken, omdat we niet keihard hoeven te trippen. Wat we eventueel te zien krijgen qua visuals is meegenomen, maar gezien dit onze eerste keer (1P)LSD is en we het vooral voor mentale verlegging willen gebruiken leek deze dosis ons het meeste verstandig (zag ook in andere threads dat forumleden dit aanraden voor een eerste keer :)). Maar we zijn niet perse "onervaren" met trippen gezien we afgelopen jaar de nodige truffel-trips achter de rug hebben die ons wel veel visuals geboden hebben. We stappen uit gewoonte altijd lager in met nieuwe stofjes.

3) Moeten we nog rekening houden met bepaalde voorbereidingen?

4) En in hoeverre verschilt het trippen met truffels en (1P)LSD nou eigenlijk?

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:

De Nachtzuster

Badass junkie
Vraag 1 kan ik niet beantwoorden...

2: Je kan de zegel eerst diagonaal doorknippen, van punt tot punt, en daarna nog een keer vanaf het puntje doormidden knippen. Dan heb je 4 driehoekjes. Vaak net wat makkelijker dan de zegel precies doormidden knippen.
Je kan ook zegels oplossen in demi-water of wodka (24 uur laten staan voor gebruik). Bijv. 1 zegel in 100 ml. Dan kan je met een doseerspuitje precies opzuigen wat je wilt, 75ml dus als je 75 ug binnen wilt krijgen.
75 ug is een mooie kennismaking inderdaad, maar ik vind zelf de bodyload dan te overheersend voor wat ik ervoor terugkrijg. 100 ug vind ik dan al prettiger, maar dit verschilt volgens mij heel erg per persoon.

3. Makkelijk eten (fruit), vloeibaar eten (als je net als ik niet kan eten) en lekker eten (de meeste mensen vinden eten een ervaring) voor tijdens de trip.
Muziekplaylists klaarzetten. Comfortabele kleding/dekentjes, juiste verlichting (sommigen vinden zo weinig mogelijk juist chill)
Telefoon op vliegtuigstand, deurbel uit!
Tripsitter (op afstand) in ieder geval iemand die op de hoogte is en kan helpen indien nodig. Papier voor je aantekeningen/kunstwerken. En ga douchen tijdens je trip, echt!

4. Ik vind de vibe van truffels heel anders dan van lsd. Lsd is voor mij veel energieker, makkelijker stuurbaar, maar vooral een langere trip. Het kan vermoeiend zijn met al die indrukken, gedachten/gevoelens en dan zie je dat je pas op de helft bent. Als je het beu bent, ben je met truffels sneller klaar.
De visuals zijn ook anders van karakter, maar op een dosis van 75 ug heb ik geen visuals.

Rest me nog jullie veel plezier te wensen. Als stelletje samen aan de acid is geweldig! Krijgen we nog te horen hoe het is bevallen?

MeisterQ

Newbie
Vraag 1 kan ik niet beantwoorden...

2: Je kan de zegel eerst diagonaal doorknippen, van punt tot punt, en daarna nog een keer vanaf het puntje doormidden knippen. Dan heb je 4 driehoekjes. Vaak net wat makkelijker dan de zegel precies doormidden knippen.
Je kan ook zegels oplossen in demi-water of wodka (24 uur laten staan voor gebruik). Bijv. 1 zegel in 100 ml. Dan kan je met een doseerspuitje precies opzuigen wat je wilt, 75ml dus als je 75 ug binnen wilt krijgen.
75 ug is een mooie kennismaking inderdaad, maar ik vind zelf de bodyload dan te overheersend voor wat ik ervoor terugkrijg. 100 ug vind ik dan al prettiger, maar dit verschilt volgens mij heel erg per persoon.

3. Makkelijk eten (fruit), vloeibaar eten (als je net als ik niet kan eten) en lekker eten (de meeste mensen vinden eten een ervaring) voor tijdens de trip.
Muziekplaylists klaarzetten. Comfortabele kleding/dekentjes, juiste verlichting (sommigen vinden zo weinig mogelijk juist chill)
Telefoon op vliegtuigstand, deurbel uit!
Tripsitter (op afstand) in ieder geval iemand die op de hoogte is en kan helpen indien nodig. Papier voor je aantekeningen/kunstwerken. En ga douchen tijdens je trip, echt!

4. Ik vind de vibe van truffels heel anders dan van lsd. Lsd is voor mij veel energieker, makkelijker stuurbaar, maar vooral een langere trip. Het kan vermoeiend zijn met al die indrukken, gedachten/gevoelens en dan zie je dat je pas op de helft bent. Als je het beu bent, ben je met truffels sneller klaar.
De visuals zijn ook anders van karakter, maar op een dosis van 75 ug heb ik geen visuals.

Rest me nog jullie veel plezier te wensen. Als stelletje samen aan de acid is geweldig! Krijgen we nog te horen hoe het is bevallen?
Heel erg bedankt voor je bericht!

We zitten nog een beetje te twijfelen tussen 75 en 100ug. Maar zoals jij het zegt is de body load dus minder of in ieder geval minder merkbaar als je voor 100ug zou gaan? We gaan nog even goed "researchen" tot aan zaterdag maar dat zal nog wel goed komen :).

Ik ga zeker nog even een trip reportje schrijven als het allemaal achter de rug is.

De Nachtzuster

Badass junkie
Heel erg bedankt voor je bericht!

We zitten nog een beetje te twijfelen tussen 75 en 100ug. Maar zoals jij het zegt is de body load dus minder of in ieder geval minder merkbaar als je voor 100ug zou gaan? We gaan nog even goed "researchen" tot aan zaterdag maar dat zal nog wel goed komen :).

Ik ga zeker nog even een trip reportje schrijven als het allemaal achter de rug is.

De bodyload voelt voor mij dan minder omdat ik meer afgeleid word doordat ik wat harder ga in m'n hoofd en ik krijg er net wat meer voor terug.
Maar het is echt heel persoonlijk, ik lees op dit forum weleens dat mensen op 75 al veel visuele effecten hebben, daar heb ik het dubbele voor nodig.

Helaas werkt bijnemen niet echt goed bij lsd, maar je kan een volgende keer altijd nog hoger gaan. Beter dan afgeschrikt worden door een te hoge dosis de eerste keer. Ben benieuwd naar het report!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Heeft verder nog iemand aanbevelingen? :)
Je hebt al heel goede tips gekregen! Het enige dat ik nog zou toevoegen is vroeg beginnen.

Na de piek werkt het nog best lang door. Als je laat op de dag neemt heb je wellicht moeite met slapen.

Veel plezier, komt helemaal goed.

MeisterQ

Newbie
Je hebt al heel goede tips gekregen! Het enige dat ik nog zou toevoegen is vroeg beginnen.

Na de piek werkt het nog best lang door. Als je laat op de dag neemt heb je wellicht moeite met slapen.

Veel plezier, komt helemaal goed.
Dankjewel, dan komt het inderdaad goed!

Misschien zag ik nog iets over het hoofd, vraag me vooral nog af wat handig is rondom testen. Maar schaf voor de zekerheid wel even een LSD tester aan bij de smartshop :)

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dankjewel, dan komt het inderdaad goed!

Misschien zag ik nog iets over het hoofd, vraag me vooral nog af wat handig is rondom testen. Maar schaf voor de zekerheid wel even een LSD tester aan bij de smartshop :)
Ik doe het nooit, maar is natuurlijk wel verstandig als je helemaal gerustgesteld wil zijn. Weet alleen niet of zo'n tester ook 1P-LSD aantoont, zou je kunnen vragen of opzoeken.

LadyLike

Experimenterende gebruiker
1P kickt er bij ons harder in dan straatzegels. Dus zorg dat alles klaarstaat als je m neemt en niet dan nog alles moet klaarzetten. Wij namen dit weekend voor het eerst 1P ipv straatzegels en mijn partner was na 15 min de weg al kwijt. Ik eet altijd wat meer dan hij vooraf omdat ik echt vreetkicks krijg anders maar nergens zin in heb.

ga ook naar buiten als dat ivm avondklok nog mag. Heerlijk om de kou op je gezicht te voelen terwijl je verder warm ingepakt bent.

met 100ug ga je niet echt van padje af hoor. Je blijft weten dat je op lsd gaat. Truffels zijn echt wel minder heavy: die ontspannen je hoofd maar vervormen je gedachten niet extreem. Bij lsd zie je muziek, voel je kleuren en proef je licht.

LadyLike

Experimenterende gebruiker
En mega fantastische couples actie, btw. Mijn tip: begin ermee en eindig ermee. Beide fase van de lsd zijn bijzonder om samen door te maken.

SnowGolem

Newbie
Hey Meister! Ik wil zelf dit voorjaar ook voor het eerst LSD proberen. 1P-LSD lijkt me in dit geval het meest makkelijk verkrijgbaar, dus waarschijnlijk gaat dat het worden. Hoe is het gegaan? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen!

SG

MeisterQ

Newbie
Beetje laat.. maar beter laat dan nooit! :)

Het was heftig maar echt heel erg leuk om te doen, echt een aanrader als je het een keer wil proberen. Al helemaal als je het net als mij met een vriend(in) samen doet. Ten opzichte van onze truffeltrips was het een totaal nieuwe ervaring, echt zó veel intenser qua visuals en gevoel (mentaal/fysiek) en uiteraard ook de duur was een groot verschil, we hebben echt 10 uur lang flink zitten trippen.

We hadden het uiteindelijk rond een uur of 19.00 ('s avonds) ingenomen, later dan eigenlijk de bedoeling was, we zijn uiteindelijk beide toch voor één hele blotter gegaan, gezien we gewoon een solide eerste ervaring wouden hebben. En dat is zeker gelukt, voor mijn gevoel waren de visuals wel een stuk heftiger dan ik in andere soortgelijke reports had gelezen op dezelfde dosis en natuurlijk ten opzichte van de truffeltrips.

Inname en come-up
Er zat buitenom de smaak van papier verder gelukkig geen smaak aan de blotter (wat is zo'n blotter klein overigens), dus dat was in mijn ogen goed nieuws. We hebben de blotter ongeveer een kwartiertje onder onze tong gehad waarna we hem hebben doorgeslikt. Ik denk dat het rond een uurtje of 8.00 tot 8.15 al wel echt goed begon in te werken, heel geleidelijk en goed te doen, totaal niet misselijk tijdens de come-up dus dit was erg prettig al helemaal ten opzichte van bijv. XTC.

Hierna was het besef van tijd eigenlijk ook wel echt goed aan het wegvagen, dus ik zou ook niet precies meer kunnen navertellen wanneer we wat allemaal deden.. ene moment gingen er uren voorbij en andere momenten een paar minuten.

Paar dingen die ik me nog wel goed herinner van onze trip waren als volgt:

Visuals:
  • Heel erg veel patronen (digitale en technische "vibe" ten opzichte van het natuurlijke van truffels), op de muren, vloer, kussens en daarnaast golfde ook bijna alles.
  • Op de TV waren gezichten aan het vervormen, ook leek de TV soms sneller iets af te spelen dan de tijd ging (erg mind fucky)
  • Als ik mijn ogen dicht deed leek ik wel in een tunnel aan kleuren en patronen te komen. Maar dit had ik ook soms als ik mijn ogen open had en lang naar dezelfde plek keek.
  • Op de piek van de trip zag ik eigenlijk alleen nog het gezicht van m'n vriendin scherp, verder leek het alsof alles om mij heen aan het draaien en vervormen was.
  • Ondanks dat de visuals erg heftig waren was ik wel volledig bewust wat ik aan het doen was, wat er om me heen gebeurde en kon ik mezelf ook vrij verplaatsen, kortgezegd: Ik had gewoon volledig controle, dit was voor mij van te voren ook erg belangrijk.
Gedachten en Thought Loop:
  • Ik snapte niks meer van m'n telefoon, ik dacht echt "Wat moet ik met deze digitale baksteen". Ik heb m'n telefoon op wonderlijke wijze uit gekregen en dit kan ik persoonlijk ook aanraden voor iedereen die het wil proberen, je kunt er echt niks mee en je wil ook niet lastig gevallen worden tijdens je trip.
  • Gevoel in mijn hoofd was erg intens, ik vond het lastig om dingen te onthouden zoals bijv. gespreksonderwerpen en wat er een paar min geleden gebeurt was maar uiteindelijk heb ik tijdens de trip wel bepaalde gevoelens richting mijn vriendin kunnen uitspreken die ik normaal niet zomaar (nuchter) zou kunnen uiten. Dit effect ken ik wel van XTC, vind het sowieso altijd heerlijk om lekker te kunnen praten terwijl ik onder invloed ben óf het nou ergens over gaat of niet.
  • Heel apart, maar we zaten op een gegeven moment in een soort thought loop, we deden constant dezelfde acties: TV kijken > Naar het toilet gaan (daar overigens verdwalen in de patronen van de tegels) > Drinken pakken > Weer TV kijken. Dit is echt wel 10x achter elkaar gebeurt, tot we op een gegeven moment tegen elkaar zeiden; We moeten hier nu echt mee stoppen! En daarna zaten we hier eigenlijk ook niet meer in vast en begonnen we andere dingen te doen.
Intimiteit en seks
  • Holy shit! Ik ben echt nog nooit zo hard klaar gekomen, ik denk dat we uiteindelijk wel 3x seks hebben gehad tijdens de trip van 10 uur.
  • Tijdens de seks leken alleen nog onze lichamen en de liefde voor elkaar te bestaan, dat was een hele bijzondere en fijne ervaring. Daarom kan ik het ook echt aanraden om het samen te doen met iemand waar je veel om geeft.
  • Aanrakingen waren erg fijn, elkaar strelen en masseren voelde erg stimulerend.
Come-down
  • De come-down was net als de come-up erg geleidelijk, vooral het heftige gevoel in mijn hoofd nam geleidelijk af
  • De visuals bleven nog wel wat langer, zelfs toen we uiteindelijk na 10 uur (5 uur 's ochtends) in bed lagen had ik nog closed eye visuals.
  • Vervolgens ongeveer 5 tot 6 uurtjes geslapen, veel te kort maar ben ik helaas wel gewend. Maar moet zeggen.. voelde me echt top! Zou niet zeggen dat ik herboren was, maar ging zeker met frisse en nieuwe motivatie verder.
We willen binnenkort weer eens een soortgelijke trip plannen, zelfde dosis (100ug) maar deze keer gewoon overdag en niet 's avonds/ 's nachts. Ondanks dat het een leuke nacht was waren we wel echt goed uitgeput aan het einde. Ook staat er voor binnenkort een wat hogere truffeltrip (20 gram) ingepland om buiten te doen om hopelijk aanvankelijk een keer buiten 1P-LSD te gebruiken.

We hebben in de tussentijd ook al een keer 1/4e blotter ingenomen, dit was ook wel een leuke ervaring maar zorgde niet voor visuals (wat te verwachten is). Wel echt knetter high en vooral mood lifting, kon er echt goed op praten en ouwehoeren, zoals ik ook op een paar biertjes zou zijn.

Mocht iemand nog wat willen weten, vraag het dan gerust! Ik zal proberen hier wat actiever te zijn. :)

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @MeisterQ ik had je eerdere berichtje gemist... wat fijn om te horen dat je zo'n leuke kennismaking met LSD hebt gehad! Mooi spul he? En totaal anders dan psilocybine toch?

Erg leuk verslagje en heel herkenbaar wat je allemaal schrijft. Ben echt benieuw naar jullie verdere verkenningen met LSD en truffels. LSD heb ik zelf tot 220ug gedaan, bij psilo ben ik tot nu toe niet boven de drie gram gedroogde paddo's uitgekomen.
Ik snapte niks meer van m'n telefoon, ik dacht echt "Wat moet ik met deze digitale baksteen". Ik heb m'n telefoon op wonderlijke wijze uit gekregen en dit kan ik persoonlijk ook aanraden voor iedereen die het wil proberen, je kunt er echt niks mee en je wil ook niet lastig gevallen worden tijdens je trip.
Zo eens hiermee!

Heel apart, maar we zaten op een gegeven moment in een soort thought loop, we deden constant dezelfde acties: TV kijken > Naar het toilet gaan (daar overigens verdwalen in de patronen van de tegels) > Drinken pakken > Weer TV kijken.
Heel herkenbaar... ik heb bij lsd veel vaker thought loops dan bij psilo...

Holy shit! Ik ben echt nog nooit zo hard klaar gekomen, ik denk dat we uiteindelijk wel 3x seks hebben gehad tijdens de trip van 10 uur.
Nice! Ik vind LSD echt de beste sex-drug. Ben wel benieuwd of jullie ook sex hebben op psilocybine. Op de een of andere wazige manier spreekt sex me totaal niet aan als ik paddo's/truffels op heb.... :thinking:

Ben al benieuwd naar jullie volgende ervaringen!

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Leuk topic @MeisterQ , deze was me helaas ontgaan. Mooi dat het een geslaagde trip was! Ik herken ook veel dingen terug. De visuals op LSD zijn bij mij ook altijd erg veel aanwezig. De "loops" in je gedachten is ook iets wat ik vaak heb, maar al vrij snel leer je daarmee omgaan en heb je snel door dat je in een loop zit. Ook het verlies van vooral kortetermijngeheugen is iets heel herkenbaars. Over A praten, aan B beginnen en na 5 seconden al compleet vergeten waar A over gaat. Dit heb ik met truffels soms ook, maar met LSD een stuk extremer. Ik doe ook vooral geen moeite om terug te denken en ga gewoon weer verder.. leuke gesprekken kun je beter ook blijven voorzetten, want zodra je afgeleid bent of wat anders doet ben je het kwijt helaas.

Als je voor het eerst gaat truffelen met 20 gram, dan zou ik aanraden om dat binnen te doen in je eigen omgeving. Persoonlijk merk ik dat het verhogen van de dosis bij truffels gepaard gaat met steeds minder controle hebben over je trip. Laatste wat je wil is dusdanig diep trippen voor het eerst en dan niet in je eigen veilige omgeving zijn. Ik heb al meerdere momenten gehad in trips dat ik jankend op de bank zat vanwege emoties, mooie gesprekken en gevechten met mijzelf over mijn leven en dat van mijn partner. Soms heel confronterend, maar achteraf vind ik het trippen op truffels iets hebben waar niets aan kan tippen en hebben de mijn laatste truffeltrips mij heel veel positieve dingen in mijn leven gebracht.

Nice! Ik vind LSD echt de beste sex-drug. Ben wel benieuwd of jullie ook sex hebben op psilocybine. Op de een of andere wazige manier spreekt sex me totaal niet aan als ik paddo's/truffels op heb.... :thinking:
@Eik ik kan je vertellen dat ik eigenlijk nooit geil word tijdens het trippen op psilocybine. Sterker nog, mijn vriendin en ik tonen eigenlijk veel minder affectie naar elkaar dan nuchter, maar zodra wij in bed belanden, naakt liggen en één begint dan gaat het los haha. Persoonlijk vind ik seks met Psilocybine echt ge-wél-dig, maar dan vooral in de nasleep, want eerst nog genieten van je trip en piek. Dat maakt het ook zo fijn, want ik wil op mijn piek bezig zijn met de trip en die tijd dan niet doorbrengen met seks. De seks is wel echt van een andere wereld haha:weary:.

Laatst bewerkt:

MeisterQ

Newbie
Iedereen bedankt voor de leuke en enthousiaste reacties!
Het is inderdaad een heel erg mooi middel, waar je respectvol mee om moet gaan, maar dan krijg je er ook echt heel veel moois voor terug!

We hebben meestal wel seks tijdens onze truffeltrips. Maar tijdens de truffeltrip zijn we beide nooit super opgewonden. Misschien ook wel zoals jij het beschrijft omdat alles een beetje waziger/vager is en je veel drukker bent met wat er om je heen gebeurt, maar tijdens de come-down is seks wel echt heerlijk op psilocybine.

Persoonlijk vind ik seks met Psilocybine echt ge-wél-dig, maar dan vooral in de nasleep, want eerst nog genieten van je trip en piek.
Eigenlijk dit dus, zoals @HierEnDaarEenFuifje het beschrijft :)

Ook het verlies van vooral kortetermijngeheugen is iets heel herkenbaars. Over A praten, aan B beginnen en na 5 seconden al compleet vergeten waar A over gaat. Dit heb ik met truffels soms ook, maar met LSD een stuk extremer.
Ik had dit inderdaad bij LSD ook een stuk extremer dan bij truffels, we hebben ons er ook niet veel van aangetrokken en zijn gewoon lekker blijven doorpraten.

Als je voor het eerst gaat truffelen met 20 gram, dan zou ik aanraden om dat binnen te doen in je eigen omgeving. Persoonlijk merk ik dat het verhogen van de dosis bij truffels gepaard gaat met steeds minder controle hebben over je trip. Laatste wat je wil is dusdanig diep trippen voor het eerst en dan niet in je eigen veilige omgeving zijn. Ik heb al meerdere momenten gehad in trips dat ik jankend op de bank zat vanwege emoties, mooie gesprekken en gevechten met mijzelf over mijn leven en dat van mijn partner. Soms heel confronterend, maar achteraf vind ik het trippen op truffels iets hebben waar niets aan kan tippen en hebben de mijn laatste truffeltrips mij heel veel positieve dingen in mijn leven gebracht.
Bedankt voor de tip! Er stond gelukkig nog niks vast, maar nu ik jou mening erover lees denk ik dat het misschien ook wel verstandiger is om eerst eens 10 tot 15 gram buiten te proberen, gezien we die dosis wel (beter) gewend zijn. We zijn vooral benieuwd hoe het in de natuur zou zijn, maar ik had er nog niet eens zo bewust bij na gedacht dat je je dan niet zo makkelijk terug kunt trekken in je eigen veilig zone.

• Like
Waarderingen: Eik

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Soms heel confronterend, maar achteraf vind ik het trippen op truffels iets hebben waar niets aan kan tippen en hebben de mijn laatste truffeltrips mij heel veel positieve dingen in mijn leven gebracht.
Psilocybine is inderdaad geweldig. Ik vind het zelf wat spannender om te doen omdat het me emotioneler maakt en omdat ik het minder "stuurbaar" vind. Maar het is inderdaad prachtig! Het heeft mij ook wel veel geleerd.

kan je vertellen dat ik eigenlijk nooit geil word tijdens het trippen op psilocybine. Sterker nog, mijn vriendin en ik tonen eigenlijk veel minder affectie naar elkaar dan nuchter, maar zodra wij in bed belanden, naakt liggen en één begint dan gaat het los haha. Persoonlijk vind ik seks met Psilocybine echt ge-wél-dig, maar dan vooral in de nasleep, want eerst nog genieten van je trip en piek. Dat maakt het ook zo fijn, want ik wil op mijn piek bezig zijn met de trip en die tijd dan niet doorbrengen met seks. De seks is wel echt van een andere wereld haha:weary:.
Kan er helaas niet over meepraten. Nog nooit psilo met mijn vrouw gedaan en ook gemerkt dat ik bij psilo tot nu toe echt nul interesse in sex heb. Voelt dat een beetje "platvoers" om daar mee bezig te zijn terwijl je ook met de grote mysteries van het leven en de kosmos bezig kunt zijn. Vreemd genoeg vind ik het bij LSD dan weer geen probleem... Snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal :sweatsmile:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb vroeger (jaren '90) wel eens met een groepje buiten in het bos paddo's gedaan. Dat was echt magisch. Maar ik zou het verhogen van je dosis eerder in wat veiligere omgeving doen dan buiten. Als je dan helemaal relaxt bent met die nieuwe dosering kun je het natuurlijk ook buiten proberen...

MeisterQ

Newbie
Ik heb vroeger (jaren '90) wel eens met een groepje buiten in het bos paddo's gedaan. Dat was echt magisch. Maar ik zou het verhogen van je dosis eerder in wat veiligere omgeving doen dan buiten. Als je dan helemaal relaxt bent met die nieuwe dosering kun je het natuurlijk ook buiten proberen...
Helemaal mee eens, bedankt @Eik !

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Psilocybine is inderdaad geweldig. Ik vind het zelf wat spannender om te doen omdat het me emotioneler maakt en omdat ik het minder "stuurbaar" vind. Maar het is inderdaad prachtig! Het heeft mij ook wel veel geleerd.

Kan er helaas niet over meepraten. Nog nooit psilo met mijn vrouw gedaan en ook gemerkt dat ik bij psilo tot nu toe echt nul interesse in sex heb. Voelt dat een beetje "platvoers" om daar mee bezig te zijn terwijl je ook met de grote mysteries van het leven en de kosmos bezig kunt zijn. Vreemd genoeg vind ik het bij LSD dan weer geen probleem... Snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal :sweatsmile:

Daarom moet je het in de come down doen. Ik heb nooit seks tijdens de piek, want dan wil ik mijn trip meemaken. Het enige wat we doen is iets sneller naar bed verhuizen waar je normaal misschien nog een half uurtje of een uurtje langer zou blijven. Je bent niet meer echt aan het trippen, maar het gevoel, de emotie en de sensitiviteit is er zeker wel. Maar ik ben ook 0.0% geil met psilo, alleen er is maar 1 aanraking of iets nodig en dan is het al geactiveerd, ook al denk je totaal niet aan seks.. en ja als je samen naakt in bed ligt dan komt zoiets vanzelf.

Mede omdat wij truffels niet frequent doen maakt het de seks dan juist ook zo speciaal. Onze volgende trip gaan wij volledig in bed doen hebben wij besloten. Niet eens perse voor seks, maar omdat het comfort van het bed toch het aller beste is en ik bij de laatste trips zo diep ben gegaan, dat ik merkte dat dingen als niet het juiste comfort me al eruit konden halen. Durf wel mijn geld erop in te zetten dat er dingen gebeuren, aangezien we toch al in bed liggen:sweatsmile:

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan