Eerste keer 1p lsd vragen

Broodzak

Experimenterende gebruiker
Jojo,
Ik wil komende week 1p lsd gaan doen heb nu een paar keer truffels gedaan altijd 10g, ik weeg 65kg ongeveer. ik heb een paar vragen over 1p lsd
-is het te enigsinds te vergelijken met truffels?
-is het enigsinds te vergelijken met lsd-25
-is 100ug genoeg voor een eerste keer? Alsin dat het niet teleurgesteld of veelste heftig is
-Duurt het even lang als lsd-25?
-als je iets eet bouwt de trip dan net zo hard af als op de truffels?

Alvast bedankt :)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Niet echt. LSD is meer stuurbaar afhankelijk van dosis natuurlijk. Visuals zijn ook anders, althans naar eigen ervaringen.
Statischer en kleurrijker. Beiden zijn wel fijn om even alles te reflecteren.
Paddos vind ik ook meer aards en loom, terwijl bij LSD net energiek en vrolijk.

Bodyload is qua intensiteit wel te vergelijken denk ik.

Beiden geprobeerd en ja. Al voelt LSD-25 toch iets sterker aan.

-is 100ug genoeg voor een eerste keer? Alsin dat het niet teleurgesteld of veelste heftig is
Perfecte dosis alleszins, hoger dan 120ug zou ik niet gaan ondanks eerdere tripervaringen.
Zou genoeg moeten zijn voor jouw gewicht; denk niet dat je een net niet ervaring zal hebben.

Naar mijn gevoel wel, ja

Niet dat ik weet. Nogal moeilijk (en zonde) om een LSD trip stop te zetten.
Doe het op een dag waar je denk van "ja, vandaag is de dag.

Zie ook dat je voldoende tijd hebt.

Broodzak

Niet echt. LSD is meer stuurbaar afhankelijk van dosis natuurlijk. Visuals zijn ook anders, althans naar eigen ervaringen.
Statischer en kleurrijker. Beiden zijn wel fijn om even alles te reflecteren.
Paddos vind ik ook meer aards en loom, terwijl bij LSD net energiek en vrolijk.

Bodyload is qua intensiteit wel te vergelijken denk ik.

Beiden geprobeerd en ja. Al voelt LSD-25 toch iets sterker aan.

Perfecte dosis alleszins, hoger dan 120ug zou ik niet gaan ondanks eerdere tripervaringen.
Zou genoeg moeten zijn voor jouw gewicht; denk niet dat je een net niet ervaring zal hebben.

Naar mijn gevoel wel, ja

Niet dat ik weet. Nogal moeilijk (en zonde) om een LSD trip stop te zetten.
Doe het op een dag waar je denk van "ja, vandaag is de dag.

Zie ook dat je voldoende tijd hebt.
En ik zag net dat er ook nog 1cp-lsd is dat dan heel wat anders dan 1p lsd?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker

In theorie zijn beide stoffen het zelfde ze worden namelijk in je lichaam omgezet naar LSD.

Door dat driehoekje kon er in Duitsland LSD verkocht worden toen 1P-LSD werd verboden.

Sinds 2021 is 1cP-LSD verboden in Duitsland en die is weer vervangen door 1V-LSD

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Beiden zijn een prodrug van LSD-25. Via metabolisme worden ze omgezet naar LDS-25. Zoals @De pen is van je zus al zei; dit geldt ook voor bv. 1P/1cP/1B/1V...-LSD.

Naar eigen ervaring kon ik het verschil niet merken behalve de potentie. 1P-LSD is iets minder potent dan LSD-25, en 1cP-LSD iets minder potent dan 1P-LSD. Ietsjes.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Topantwoorden hierboven gegeven allemaal ^
als je iets eet bouwt de trip dan net zo hard af als op de truffels?
En dit is een fabeltje, eten kan niet de werking van psychedelica remmen of verkorten. Tenzij je benzo's eet 🙃.

Door suiker kun je wel een kleine opkikker krijgen waardoor je je subjectief misschien even anders voelt.

Broodzak

En dit is een fabeltje, eten kan niet de werking van psychedelica remmen of verkorten. Tenzij je benzo's eet 🙃.

Door suiker kun je wel een kleine opkikker krijgen waardoor je je subjectief misschien even anders voelt.
Oh shit goed om te weten.
Ik had altijd het idee ookal pakte ik een druifjes ofzo dat het echt flink afnam.

Broodzak

Beiden zijn een prodrug van LSD-25. Via metabolisme worden ze omgezet naar LDS-25. Zoals @De pen is van je zus al zei; dit geldt ook voor bv. 1P/1cP/1B/1V...-LSD.

Naar eigen ervaring kon ik het verschil niet merken behalve de potentie. 1P-LSD is iets minder potent dan LSD-25, en 1cP-LSD iets minder potent dan 1P-LSD. Ietsjes.
Oké goed om te weten dan denk ik dat ik gewoon voor de 1p ga.
Nog aanbevelingen om te gaan doen of te proberen onder invloed van lsd? aangezien ik het altijd wel leuk vind om dingen te gaan doen tijdens dat ik iets gebruik.

Broodzak

Naar eigen ervaring kon ik het verschil niet merken behalve de potentie. 1P-LSD is iets minder potent dan LSD-25, en 1cP-LSD iets minder potent dan 1P-LSD. IetIetsjes
Nog aanbevelingen om te gaan doen of te proberen onder invloed van lsd? aangezien ik het altijd wel leuk vind om dingen te gaan doen tijdens dat ik iets gebruik.
Want ben eigenlijk ook altijd gewoon zenuwachtig voor dat ik wat ga gebruiken. dat het veelste heftig is ofzo ookal is het 100ug. iets gaan doen helpt altijd om daar wat van af te stappen van die zenuwen hahaha

XMR

Wijs gebruiker
Muziek luisteren, LSD is perfect om elk detail te horen dat in nummers verstopt zit. Verder zou ik niet echt dingen plannen omdat je je daar vaak toch niet aan houdt tijdens een trip (althans, zo gaat het bij mij).

Laatst bewerkt:

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Koop het lekkerste fruit wat je kan kopen, afhankelijk van de setting zijn een caleidoscoopbril of licht projecties ook wel leuk.
Gek genoeg is ongezond eten wat ik normaal lekker vind (denk aan snoep) niet zo lekker als ik aan het trippen ben.
Fruit is dan weer wel echt veel lekkerder.
Mediteren voor of tijdens een trip kan ook echt fijn zijn, of even een moment van stilte als je met meerdere mensen bent zodat je even kan genieten van je gedachten en visuals. Ik vind het altijd fijn om een wandeling te maken voordat ik ga trippen, dan ben ik helemaal zen voordat ik de trip in ga.
Mocht je een tuin hebben of natuur waar geen mensen komen, dan is dat ook wel aan te raden. Ik vind het zelf eng om mensen tegen te komen onder invloed van LSD, maar misschien dat dit voor jou anders is.
Muziek altijd leuk idd.
Elkaar masseren kan fijn zijn als je wat spanning in de spieren krijgt.

Verder, gebruik je fantasie, fijne reis :grin:

Broodzak

Koop het lekkerste fruit wat je kan kopen, afhankelijk van de setting zijn een caleidoscoopbril of licht projecties ook wel leuk.
Gek genoeg is ongezond eten wat ik normaal lekker vind (denk aan snoep) niet zo lekker als ik aan het trippen ben.
Fruit is dan weer wel echt veel lekkerder.
Mediteren voor of tijdens een trip kan ook echt fijn zijn, of even een moment van stilte als je met meerdere mensen bent zodat je even kan genieten van je gedachten en visuals. Ik vind het altijd fijn om een wandeling te maken voordat ik ga trippen, dan ben ik helemaal zen voordat ik de trip in ga.
Mocht je een tuin hebben of natuur waar geen mensen komen, dan is dat ook wel aan te raden. Ik vind het zelf eng om mensen tegen te komen onder invloed van LSD, maar misschien dat dit voor jou anders is.
Muziek altijd leuk idd.
Elkaar masseren kan fijn zijn als je wat spanning in de spieren krijgt.

Verder, gebruik je fantasie, fijne reis :grin:
Dat klinkt idd allemaal heel erg goed ik hoop dat ik dan ook wel goed zit met die 100ug😅.
Maar stel ik bestel die 1p lsd kun je er eigenlijk dan ook vanuit gaan dat er 100ug op zit of kan dat ook nog erg schommelen dat er bijvoorbeeld 120ug of 80 ug op zit?

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Op dit forum mag je niet discussieren welke RC vendor je die zegels moet kopen. Wat ik je wel kan vertellen is dat er RC vendors zijn die rotzooi verkopen. Ik kan met zekerheid zeggen dat er een redelijk bekende RC vendor is waar de 1P-LSD zegels nauwelijks werken. Hier hebben een vriend en ik twee keer zegels besteld die niet goed bleken te werken. Vervolgens heb ik een keer bij een andere vendor besteld en die zegels waren wel heel goed. Had toen 300ug genomen en dit was dus ook hierdoor ineens een stuk sterker dan verwacht, maar voor mij persoonlijk wel te handlen (ik had wel al veel ervaring met psychedelica inclusief zwaardere trips met bijvoorbeeld N,N-DMT).

Het advies dat ik je kan geven is vraag aan iemand die al eens 1P-LSD heeft gedaan waar die het heeft gehaald. Of kijk waar de RC vendors hun 1P-LSD vandaan halen, dan kun je mogelijk ook zien welke RC vendors het direct inkopen van de bron.
Bewaar het luchtdicht op een donkere plek met een constante temperatuur waar het niet vochtig is. Anders kan het zijn dat je een zegel van 100ug koopt, maar de werkzame stof langzaam verloren gaat. Koop het dus bijvoorbeeld een week van tevoren, of als je het nog moet laten testen misschien eerder. Maak de verpakking pas open wanneer je het gaat gebruiken.

Als je het van een goede vendor koopt en er goed mee om gaat dan zou het rond de 100ug moeten zitten.

• Like
Waarderingen: Eik

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
P.S. zie het niet als advies van mij om 300ug te doen. Begin lekker met een dosis waar jij je comfortabel mee voelt, ik denk dat 100ug wel een goede startdosis zou zijn.

Nog een andere tip, zoek ff online naar harm reduction bij LSD.
Als aanvulling op mijn eerdere bericht, het kan ook heel fijn zijn om je huis op te ruimen/schoon te maken en even douchen voordat je gaat trippen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Had vaak Dextro bij de hand tijdens truffel trips 😅 Was wel ergens een geruststelling.

Broodzak

Op dit forum mag je niet discussieren welke RC vendor je die zegels moet kopen. Wat ik je wel kan vertellen is dat er RC vendors zijn die rotzooi verkopen. Ik kan met zekerheid zeggen dat er een redelijk bekende RC vendor is waar de 1P-LSD zegels nauwelijks werken. Hier hebben een vriend en ik twee keer zegels besteld die niet goed bleken te werken. Vervolgens heb ik een keer bij een andere vendor besteld en die zegels waren wel heel goed. Had toen 300ug genomen en dit was dus ook hierdoor ineens een stuk sterker dan verwacht, maar voor mij persoonlijk wel te handlen (ik had wel al veel ervaring met psychedelica inclusief zwaardere trips met bijvoorbeeld N,N-DMT).

Het advies dat ik je kan geven is vraag aan iemand die al eens 1P-LSD heeft gedaan waar die het heeft gehaald. Of kijk waar de RC vendors hun 1P-LSD vandaan halen, dan kun je mogelijk ook zien welke RC vendors het direct inkopen van de bron.
Bewaar het luchtdicht op een donkere plek met een constante temperatuur waar het niet vochtig is. Anders kan het zijn dat je een zegel van 100ug koopt, maar de werkzame stof langzaam verloren gaat. Koop het dus bijvoorbeeld een week van tevoren, of als je het nog moet laten testen misschien eerder. Maak de verpakking pas open wanneer je het gaat gebruiken.

Als je het van een goede vendor koopt en er goed mee om gaat dan zou het rond de 100ug moeten zitten.
Mmhhh dat is ook wel shit eigenlijk dat je daar niet vanuit kunt gaan en dealers verkopen naar mijn idee ook steeds slechtere kwaliteit van alles hahaha

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Broodzak

Ik zie dat je al veel goed advies hebt gekregen maar wil je toch nog even een paar dingen meegeven...

Enigzins wel omdat het beide volwaardige psychedelica / tripmiddelen zijn. LSD duurt wel echt 2 keer zo lang (makkelijk 8-12 uur). In combinatie met het meer stimulerende energieke effect van lsd kan slapen heel lastig worden als je het laat inneemt. Ik neem mijn lsd vaak al einde ochtend begin middag in zodat ik nog wat slaap kan pakken 12 uur later.

Verder zijn de visuals heel anders op lsd. Feller gekleurd, meer neon en veel scherper/hoekiger dan het golvende vloeiende en 'aardse' van psilocybine. Ook de headspace vind ik toch wel anders. Ik vind lsd meer werken op mijn ratio/gedachten terwijl ik van psilocybine sneller emotioneel geraakt ben. Ik heb ook het idee dat ik lsd in het algemeen wat makkelijker stuurbaar vind.

Ik heb redelijk wat ervaring met lsd-25, 1-P LSD en en ALD-52. Ik merk amper verschillen tussen deze middelen. Ik denk dat lsd per gewicht net een tikkeltje potenter is maar ik zou het in een blinde vergelijking niet uit elkaar kunnen houden.

Gezien je beperkte ervaring met psychedelica (aantal keren een zeer bescheiden dosis psilocybine) zou ik zelf niet hoger gaan dan 100ug. Ergens tussen de 80-100 ug lijkt me een mooie kennismaking. Als het bevalt kun je de dosis altijd nog opschroeven de volgende keer.

Ja.

Zoals al aangegeven werkt dat niet echt zo. Verschil is wel dat ik op LSD prima kan eten (en door de langere duur ook honger krijg) terwijl ik op psilocybine normaal gesproken niets eet.

Geniet van je eerste keer lsd! Doe het op een veilige rustige plek met mensen die je vertrouwt (of alleen) en doe het op een moment dat je echt lekker in je vel zit. Dan gaat het vast een mooie ervaring worden! LSD is magisch :redheart:

sep-420

Newbie
hoi
ik wil ook heel graag 1p-lsd proberen maar weet niet of hoeveel ik moet proberen.
ik wil begingen met 75mg
ik heb nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen dus vond 75 wel goed om me te begingen.
en wat kan je verwachten van 1p-lsd
en wat is leuk om te doen als je tript op 1p-lsd
kan je het ook combineren met nicotine

Laatst bewerkt:

Broodzak

hoi
ik wil ook heel graag 1p-lsd proberen maar weet niet of hoeveel ik moet proberen.
ik wil begingen met 75mg
ik heb nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen dus vond 75 wel goed om me te begingen.
en wat kan je verwachten van 1p-lsd
en wat is leuk om te doen als je tript op 1p-lsd
kan je het ook combineren met nicotine
Drugs met nicotine moet in zover ik weet geen merkbare invloed op elkaar hebben.

Bovenaan