Eerste keer 1P-LSD :-)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Noona__93

Newbie
Hi allemaal.

Na jaren lang geintresseerd te zijn geweest in trippen/hallucineren is het volgende week zaterdag echt zover. 1P-LSD!
Een vriendin van mij wilt al een lange periode met mij truffels gebruiken(haar vriend/mijn vriend zijn erbij en zijn nuchter), maar door onze beide drukke schemas heeft dit een tijdje moeten wachten! Het was oorspronkelijk het idee om samen truffels te doen, maar dit heb ik al eens eerder gebruikt en toen gebeurde er niks, 2 lachkicks en dit was het. Ik heb toen geprobeerd 'lemon tek', ik heb toen 22gram high hawaiians op. Omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden, heb ik na lang google voor 1P-LSD gekozen. Omdat je bij een dealer ook nooit weet hoeveel erop zit(en dit ook vrij lastig was, maar niet onmogelijk). Met oud en nieuw 3 2cb pillen gebruikt een licht goude mojo jojo, dealer zei dat hij 18mg was, dus ga van 10-12 uit, ik denk als ik er 3 neem moet er wel iets gebeuren, maar helaas! Nada. Ik heb 2x eerder ook 2cb pillen op; blauwe bentleys maar ook dit resulteerde in: niks! Eerdere drugs ervaring met; speed, 3/4mmc, mdma/xtc, ketamine, truffels, spacecake, 4fmp, perongeluk alpha pvp; dit was door een vendor verkocht als 4fmp(eerste keer zooi niet test na 3x goed spul gehad te hebben, einstand halve vriendengroep gaat slecht, we hebben allemaal veelste veel genomen, en dit had heel anders af kunnen lopen beseffen we ons maar al te goed!!!!)
Hoeveel ug raden jullie aan om te nemen? Ik heb 10 blotters van 100ug gekocht bij een website met heel veel goede revieuws. Ik ben een dame van 27jr, 1.75 en 90kg(dit klinkt veel, is het ook, maar wel in proportie whahaha). Ik kan van alle andere drugs vrij veel hebben in tegenstelling tot vrienden.
Ik wil graag goed trippen, dingen zien die er niet echt zijn, maar ook mentaal lijkt het me mooi om te groeien, hoe kom ik hier?
Ik heb veeeel gelezen de afgelopen week en heb er onwijs/enorm veel zin in.
Help this enthousiaste meisje verder!
Tips, tricks, do's, dont's!
Ik kijk met veel plezier uit naar jullie reacties.
Liefs!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Hoi ik zou beginnen met 100ug, zei hij heel belerend terwijl hij zelf met 180ug begon.

Zo te lezen kun je best wat aan, maar als dit ineens wel goed inslaat en je vind het niet leuk, zit je wel 8 à 12 uur met de gebakken 🍐 🍐.

Daarna met een tussenpoos van minstens een maand verhogen in stappen van maximaal 50ug. Zo kom je in relatief korte tijd wel bij je sweet spot uit. Take it easy je bent pas 27! Gewicht heeft overigens weinig invloed. Behalve misschien in relatie tot de body load.

Pas op met het verhogen van de dosis na een te korte pauze. Dat kost je alleen maar geld vanwege het opbouwen van tolerantie. Er zitten er hier best veel die met 300ug in hun mik nog kunnen typen en een samenhangende zin produceren. Dat is niet echt de norm als je mij vraagt 😄

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het is nogal moeilijk om dosissen aan te raden omdat iedereen anders is, maar persoonlijk vind ik 120mg een goede om mee te starten. Die voel en zie je wel maar het is niet overweldigend. Je kan nog normaal lopen en vage conversaties houden. Op deze dosis kan je ook nog zien waar je loopt zonder ergens tegen te botsen. Ik ben van mening dat als je bv 70mg zou doen het ook niet leuk is om 8u een net niet gevoel te hebben.

Wees je er van bewust dat je gedachten loops kan krijgen. Deze doorbreek je door van locatie te veranderen of iets van activiteit dat je weghaalt uit de situatie. Stel je ziet een grassprietje, dan denk je aan picknicken, dan aan een lekker broodje, maar dan zie je het sprietje weer en begint het opnieuw.

Een nuchtere tripsitter is ook fijn maar ajb enkel iemand die ook al tripervaring heeft. Set en setting zijn zo belangrijk, een slechte tripsitter kan je trip enorm negatief beïnvloeden.

LSD laat je niet per se dingen zien die er niet zijn. Het veranderd wat er al is. Ik zag alles geverfd m'n eerste keer alsof ik in een schilderij liep. Felle kleurtjes, fractals en als je je ogen dicht doet zie je misschien van die psychedelische youtube videos.

Na mijn eerste keer LSD verdween mijn hardnekkige social anxiety voor een heel groot stuk.

Als je vragen hebt mag je gerust rust een privéberichtje sturen.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Zelf nog meer vrij recent in contact gekomen met dit stofje. Had eerst 1cP LSD 100 micro genomen en toch wel fijne en constante rush/trip, een zeer constante uren durende trip/rush, waarbij vooral de zintuigen alles intenser beleven, mr net iets minder weg dan bij lsd. (Lsd nam ik soms wel tot 400micr, dus geen eerlijke vergelijking).
Vandaag een 'candyflip' gedaan met 1p lsd 100micro en 6APB 150 mg.... werkelijk veeeete aanrader en tzijn 2 langwerkende stofjes, dus ca samen innemen draaide hier top uit.
Lsd ging in max tot 400micro
1cP lsd en 1p lsd voorlopig op 100micro.
Ben ook eerder tenger, 176 60kg.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan