eerste keer 1p-lsd

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
hoii! ik ben van plan om binnenkort voor het eerst (1p-)lsd te gebruiken, alleen wil ik voordat ik het ga doen eigenlijk nog wel wat tips krijgen en dingen die ik zeker niet/wel moet doen (ook omdat ik nog vrij nieuw ben met drugsgebruik) ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Kijk eens rond op het forum, bijvoorbeeld hier, hier, hier of hier. Er staat erg veel info waar je wat aan zult hebben. Als je specifieke vragen hebt, kunnen we je beter helpen, wil je iets speciaals weten? Heel veel plezier in ieder geval!

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
Kijk eens rond op het forum, bijvoorbeeld hier, hier, hier of hier. Er staat erg veel info waar je wat aan zult hebben. Als je specifieke vragen hebt, kunnen we je beter helpen, wil je iets speciaals weten? Heel veel plezier in ieder geval!
dankjewel!! dit stond er niet in en ik kon t ook niet ergens heel goed vinden, namelijk na hoelang t niet meer zichtbaar is dat je lsd hebt gebruikt! ik zie wel dat t na 12 uur is uitgewerkt en de pieken na een uur of 6 klaar zijn, maar zie je na die 6 uur niks meer aan iemand? of is dat pas na die 12 uur

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je 'zichtbaar' precies? Je kunt aan iemands buitenkant niet altijd zien of hij iets gebruikt heeft. Ik kan er broodjenuchter gekker bijlopen dan iemand die 100 ug LSD op heeft en andersom, natuurlijk kun je je wel anders gaan gedragen als je onder invloed bent. Hoe erg dat is is per persoon verschillend en zul je zelf moeten ervaren, maar na 12 uur ben je wel weer 'normaal' hoor, wat niet wil zeggen dat het helemaal uit je systeem is, dus ga zeker geen voertuig besturen na het trippen.
Zorg dat je ruim de tijd hebt, geen afspraken de avond/dag erna plant en dat je je niet druk hoeft te maken dat iemand je op een manier ziet die je liever niet hebt, want stress en zorgen beïnvloeden je trip.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Deze ook al doorgelezen?
Veel plezier alvast!!

En neem het alleen als je je al goed voelt. Het versterkt huidige emoties/mood.

Peace ✌️ ☮️

Bovenaan