1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer 2C-B op een feest: tips?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door MDMAap, 12 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Hallo Drugsforum-vriendjes, (M/V)

Aankomend weekend ga ik sinds lange tijd weer eens genieten van een housefeest. Ik heb door een druk (werk)leven op dit moment geen zin in een after-dip dus 2C-B is the drug of choice.

Ervaring:
    Ik heb meerdere ervaringen met 2C-B en truffels gehad en reageer hier vrijwel altijd goed op. Deze trips waren altijd in huiselijke sfeer. Mijn meest recente truffeltrip is zo'n 5 maanden geleden. Die trip heeft wel zo'n diepe indruk gemaakt dat ik mij er goed van bewust ben geworden hoe snel plezier in paniek om kan slaan en hoe vervelend dat is.

Aanleiding:
    Hoewel ik goed op tripmiddelen reageer en vaker naar een hoge dosis neig dan naar een lage, ben ik toch een beetje huiverig. Een feest geeft veel meer prikkels en er is nauwelijks een plek om je even rustig terug te trekken. Ik ben dus bang dat de dosering voor thuis te heftig wordt voor op een feestje. Echter, ik zit ook niet te wachten op halfslap gedoe. Je snapt het al: het lijntje is vrij dun.

Vragen:
    • Als mijn dosis voor lekker thuis trippen zo'n 24 mg is, wat zou een geschikte dosis zijn voor een feest?
    • Tips voor als het even te heftig wordt?
    • Combinatie met alcohol: alcohol zou 2C-B volgens sommigen licht versterken, anderen beweren weer dat het elkaar afzwakt. Wat is jullie ervaring?

Alvast bedankt, ik ben benieuwd naar de reacties!

2. FestivalClown

FestivalClown Newbie

Neem geen hele van 24mg,
    Neem een halve. Ik had laatst op unpolished een hele, ik wist niet waar ik het moest zoeken.
    Ik vind het persoonlijk echt niet chill op een feest, tenzij je het combineert met een klein puntje pep van te voren ofzo.

Alcohol is wel chill met 2-cb, maar zeker niet op een feest mocht je nog een beetje willen dansen.
    Na de trip met een hele was ik echt moe, en wou ik echt asap naar huis. Dus ik zou zeker een klein puntje pep nemen voordat je het feest begint. Dan halve 2-cb, mocht je daarna nog zin hebben doe je nog een halve.

MDMAap vindt dit leuk.
  3. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Afgelopen zaterdag was het dan zover: mijn eerste feestje op 2C-B.

Ik ben de avond begonnen met vier kleine biertjes. Niet veel later nam ik anderhalve pil, circa 22 milligram. Hoewel ik niet veel had gegeten duurde de opkomst vrij lang. Na ongeveer een uur werden kleuren feller en klonk de muziek meer gedetailleerd. Op zo’n anderhalf uur na inname piekte ik, met een nerveus aanvoelende body-load. Dit was niet onprettig, zolang ik die nervositeit kwijt kon in dansen.

Na een uurtje te hebben gedanst kreeg ik last van mijn voeten dus ben ik even gaan zitten. Ik merkte duidelijk dat alles een beetje vertekend was maar echte visuals bleven uit. Het typische, dunne gordijn dat overal voor lijkt te hangen was er niet. Zelf vermoed ik dat het kwam doordat het vrij donker was en alles te snel bewoog (mensen, lampen etc.). Je kunt dus niet geconcentreerd naar één punt kijken tot het beweegt. Op een zeker moment heb ik mijn ogen dichtgedaan en zag ik wel fractals ontstaan. Dat was echter van korte duur, omdat ik gestoord werd door iemand met ogen als schoteltjes die vroeg of alles goed ging: “Ja prima, ik zit te tr…” “Oh! Oké! Mooi! Nou, succes nog!”.

De trip zwakte af en om het toch een beetje te verlengen, heb ik het overgebleven halve pilletje geslikt. Het effect werd niet meer maar ook niet minder: precies wat ik verwachte. Om de nacht af te sluiten heb ik van mijn overige muntjes nog wat biertjes gedronken en buiten een jointje gerookt. Eenmaal in bed heb ik heerlijk geslapen en geen kater overgehouden.

Het was een leuke ervaring maar op zichzelf niet super bijzonder. Ik ben wel van plan het aankomende zomer nog eens te proberen, op een buitenfestival. Misschien dat die setting er (letterlijk) een ander licht op werpt.

Laden...

Deel Deze Pagina