• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2CB (40mg, caps)

Bart1981

Experimenterende gebruiker
Interessante report, maar wat ik me nou nog niet helemaal duidelijk is, is of je het nou prettig vond of niet. Kreeg een beetje het idee van niet. Maar kan ook aan mij liggen.

leppeh

Bewuste gebruiker
Mooi report, erg levendig beschreven!

Ik begrijp wel dat het report voor jezelf en je vrienden was en in eerste instantie niet bedoeld was om online te plaatsen, en hoewel ik je schrijfstijl zeer aangenaam vind om te lezen is het voor de duidelijkheid van een tripreport misschien beter als je met iets minder opsmuk schrijft. Het is in ieder geval iets anders dan het standaardreport, en ik denk dat het mij wel bevalt :) Wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?

shokora

Wijs gebruiker
Fucking awesome geschreven, schrijf een boek en ik koop het :)

Heel veel dingen komen me bekend voor, zowel het ongemystificeerde gedesilussioneerde wereldbeeld (nuchter) als dingen in de trip. Ik zie mezelf nog steeds op 2C-B foto's maken van een prullebak die door een lucht van vuur zweefde, met als argument 'als het niet te zien is op de foto, dan shop ik het wel bij' :').

Ik wil je niet aanzetten tot meer drugs, maar schrijf in ieder geval meer reports :wink:

Wat mij betreft zeker genomineerd voor tripreport van de maand.

Drientje

DF-koning
leppeh zei:
Mooi report, erg levendig beschreven!

Ik begrijp wel dat het report voor jezelf en je vrienden was en in eerste instantie niet bedoeld was om online te plaatsen, en hoewel ik je schrijfstijl zeer aangenaam vind om te lezen is het voor de duidelijkheid van een tripreport misschien beter als je met iets minder opsmuk schrijft. Het is in ieder geval iets anders dan het standaardreport, en ik denk dat het mij wel bevalt :) Wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?
Minder opsmuk? NEE!

Wat een verademing dit te lezen in plaats van: 'We namen pilluh, we voelden ons fijn, we namen nog meer pilluh en rookten veel wiet, het was een toffe avond.'

Wauw mikementzer! Je nam me mee en dat was heel fijn! Ik kon je gedachten zo goed begrijpen. Trippen is soms zo dubbel. Je betreed een andere dimensie waarvan je niet zeker weet of die nou wel of niet puur een projectie is van je geest of dat het een wereld achter deze wereld is. Hoewel ik ook erg aan het twijfelen gebracht ben door sommige inzichten die ik had tijdens een trip ben ik me altijd bewust dat ik het nog steeds met deze wereld stellen moet, zelfs al zou die andere wereld reëel zijn dan nog is deze matrix degene waarin ik mijn leven leiden moet. Het is mooi om te zien dat jij dat ook hebt, je blijft, ondanks dat je trip heel echt aanvoelde, verbonden met hier, en dat is belangrijk. Verlies je niet in het gevoel van de chemicaliën :grin:.

Je schrijft zo puur en logisch, je hebt een erg fijne schrijfstijl, weet je goed uit te drukken en zelfs ik voelde de magie van die avond even.

En net wat Shokora zegt, ik wil je niet aanzetten tot drugs maar dit vond ik een van de fijnste reports die ik tot nu toe gelezen heb, dus als je er nog meer hebt; keep 'em coming!

henkie84

Bewuste gebruiker
Erg mooi beschreven ervaring met diepere inzichten dan ik in een 2cb-report ooit gelezen heb. Wat mij niet helemaal duidelijk is, heeft deze trip je doen breken met je nihilistische/postmodernistische gedachten of was het ervaren van een gemodificeerd realiteitsbesef enkel een bevestiging van de doelloosheid van het bestaan?

Chemical

Belezen gebruiker
shokora zei:
Fucking awesome geschreven, schrijf een boek en ik koop het :)

Heel veel dingen komen me bekend voor, zowel het ongemystificeerde gedesilussioneerde wereldbeeld (nuchter) als dingen in de trip. Ik zie mezelf nog steeds op 2C-B foto's maken van een prullebak die door een lucht van vuur zweefde, met als argument 'als het niet te zien is op de foto, dan shop ik het wel bij' :').

Ik wil je niet aanzetten tot meer drugs, maar schrijf in ieder geval meer reports :wink:

Wat mij betreft zeker genomineerd voor tripreport van de maand.

idd man, je hebt echt schrijftalent :openmouth: . Mooi reportje, lijkt mij toch geweldig, zo'n trip meemaken.

Pikachu

Wijs gebruiker
Je schrijft erg pakkend. Een prachtig reportje en hoewel ik de andere reports nog niet gelezen hebt krijg je mijn stem voor het tripreport van de maand.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
idd .... zoals Drientje al zegt:

Poetisch, pakkend, boeiend, met liefde en zorgvuldigheid geschreven ..

:hearteyes:

En ook ik wil je niet aansporen tot meer drugsgebruik, maar ben wel erg benieuwd wat jouw brein doet op 500 mics Dragon Fly of nog beter 300 mics Liquid LSD in je rectum.
Ik kan je verzekeren dat de 2C-B nog beschrijfbaar is, uitlegbaar.

Misschien verwen je ons nog een paar maal ....

:wave:

Bovenaan