• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2CB en LSD. 2CB was magisch, LSD iets minder.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Moffel

Newbie
Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik wat achterlaat op een forum en dus ook de eerste tripreport. Ik verdrink in het lezen van al jullie interessante ervaringen, zelfreflecties en lessen die je uit drugs kan halen. Daarom besloot ik om zelf ook maar iets te plaatsen en dit in de toekomst ook te doen, om zo te leren over verschillende drugs en mijn eigen ervaringen.

De eerste keer LSD voor mij was ook de eerste keer dat ik een psychedelische drug uitprobeerde. Ik was met een vriend en zijn broer (wat overigens ook een goede vriend van mij is). We hadden er rekening mee gehouden dat een LSD trip ongeveer 10 uur zou duren en zijn ongeveer om 14:00 begonnen. Ik had een halve zegel onder mijn tong gelegd en mijn vrienden ook (dosering weet ik niet meer...). Ik merkte dat het bij mij wat langer duurde voordat hij insloeg dan bij mijn vrienden. Ik kan me niet precies meer herinneren hoe het geleidelijk van begin tot eind is gelopen maar ik weet wel dat ik eigenlijk mijn hele trip een mix van hoofdpijn en meligheid ervaarde. Ik weet niet of ik te veel of te weinig had gepakt (moeilijk te zeggen aangezien ik geen dosering heb vermeld) of dat het gewoon was omdat ik moeite had de controle los te laten (wat toch wel belangrijk is bij trippen). In het begin had ik veel hoofdpijn, ofja, hoofdpijn, een soort drukkend gevoel op mijn hoofd wat maar niet wegging. Ik heb wel enorm veel gelachen met mijn vrienden om dingen die nergens op slaan, wat wel tof was, maar ook dit ging gepaard met dat drukkende gevoel. Als ik op een gegeven moment iets te hard en lang aan het lachen was leek het wel alsof mijn hoofd ging ontploffen waardoor ik snel even rustig moest worden. Ongeveer 7 uur na inname kregen ik en mijn maat wel ineens een hele creatieve vibe, waarna we zijn gaan tekenen (wat we eigenlijk nooit doen). Hij vroeg me te tekenen hoe ik mijn trip ervaarde, ondanks dat mijn trip visueel niet heel sterk/intens was is dat niet op te maken uit mijn tekening haha.WhatsApp Image 2020-03-18 at 01.33.20.jpegWhatsApp Image 2020-03-18 at 01.34.00.jpeg(links die van mijn vriend, rechts de mijne)

Het was erg prettig om een beetje creatief bezig te zijn met een goeie vriend. Mijn gedachten stuurden als het ware het potlood. Ik dacht er niet bij na.
Ik had later en de dag erna niet echt een kater. Ik weet nu niet zo goed wat ik van LSD moet vinden, de tijd vloog om en heb me wel elk uur vermaakt maar daarnaast heb ik wel een soort hoofdpijn ervaren. Het was minder intens dan ik me had voorgesteld.

2CB
Een paar maanden later heb ik met dezelfde mensen op dezelfde plek (in het appartement van mijn vriend zijn broer) 2CB geprobeerd. Ik had veel gelezen over trippen, vond het heel interessant, en na mijn (naar mijn idee redelijk telleurstellende) LSD trip wilde ik het graag nog eens doen. Dit keer met 2CB. Om de ervaring te optimaliseren hadden we dit keer wat coole posters opgehangen en sfeerverlichting aangeschaft. We begonnen met een hele pil van ongeveer 14 mg. Iets later waren mijn vrienden al aardig aan het trippen en onder de indruk van alles in de kamer dat begon te ademen. Ik zat er nog nuchter bij wat ik erg jammer vond. Na anderhalf/twee uur wachten heb ik toch maar besloten een tweede pil te pakken. Toen mijn vrienden hun piek grotendeels al beleefd hadden, moest de mijne nog komen. Kort na het nemen van de tweede pil werd ik wat misselijk, ik probeerde wat te eten en te drinken maar niks voelde prettig. Even later besloten we met z'n allen om naar buiten te gaan en wat rond te lopen in een parkje. Onderweg naar parkje moest ik nog wat overgeven. Na het overgeven voelde ik me een stuk prettiger. Eenmaal aangekomen aan de rand van het park was een veldje. In het midden van het veldje was een kunstwerk met een bankje. We hebben een kwartiertje bij dat bankje staan praten, althans mijn vrienden. Ik zat namelijk op het bankje een bijzonder schouwspel te observeren: de bomen in het park waren op eens begonnen met dansen. De trip was nu echt begonnen en dit was ook de eerste keer dat er visueel dingen gebeurde (in tegenstelling tot mijn LSD trip). Het kwartier voelde als een uur en ik wilde maar niet naar binnen. Mijn vrienden waren op dat moment al wat nuchterder aan het worden en zagen weinig beweging in de bomen. Eenmaal terug in het appartement begon een zintuigelijk festijn. Met wat chille space house aan en sfeerverlichting die van kleur veranderde zochten we een trippy video op. We kwamen uit op een hele interessante video: een fractal zoom, een 2 uur durende animatie die gebouwd is op wiskundige formules en getallen; heel interessant om te zien en over na te denken. Een goede aanrader tijdens het trippen: . Na een tijdje gefascineerd naar het scherm gestaard te hebben werd ik afgeleid en begon ik me te verwonderen door wat ik nog meer zag in de kamer. De meubels en muren namen de kleur van de zachte, milde sfeerlamp aan. Ik kan moeilijk beschrijven hoe ik fijn ik de muziek op dat moment ervaarde in combinatie met alles wat ik zag. Alsof mijn zicht en gehoor in elkaar overliepen en alles wat ik zeg op de maat van de muziek meegolfde. Na deze bijzondere waarnemingen ben ik buiten even een sigaretje gaan roken (buiten de deur, op de derde verdieping). Ik keek wat om me heen en af en toe naar beneden over de reling. Er leek de hele tijd iets in mijn ooghoek te bewegen maar telkens als ik er naar keek was het er niet en zag ik het opnieuw in mijn andere ooghoek. Daarnaast zag ik kleine dingen die wat verder weg waren, zoals een vuilniszak, echt bewegen en gebaren naar me maken. Dit vond ik een beetje naar en ging snel naar binnen. Dit gaf me het gevoel dat ik dit soort trips niet gauw in mijn eentje zou willen doen, ik kon nu terug naar mijn vrienden maar alleen zou dit een bad trip kunnen veroorzaken denk ik. Kort daarna was de trip zo goed als voorbij en ik was dik tevreden. Volgende dag geen kater gehad. Al met al: intense en prettige ervaring met heeel eventjes dat nare momentje buiten in mijn eentje.

Nu ik thuis zit vanwege de corona crisis heb ik genoeg tijd om nog eens te trippen, ergens deze week wil ik graag gaan candyflippen, wat ik nooit heb gedaan maar vragen daarover bewaar ik wel voor een andere thread :wink:

Groetjes,
M

Misfit

Belezen gebruiker
Mooi report, jammer dat de lsd niet zijn volledige potentie liet zien. Ik schat dat je ongeveer 50-60ug had genomen, bij deze dosis ervaar je wel lichamelijke effecten maar blijft het visuele achterwegen.

wat betreft de 2CB had ik nog een vraag. Mijn eerste keer 2CB (zelfde dosering als jij ongeveer) merkte ik dat ik heel snel geprikkeld was. Stemmen van vrienden gingen razend snel voor mijn gevoel en van muziek kon ik totaal niet genieten omdat het te chaotisch was voor mij. Hoe heb jij dat ervaren?

Ben benieuwd naar je volgende report over de candyflip!

Moffel

Newbie
Mooi report, jammer dat de lsd niet zijn volledige potentie liet zien. Ik schat dat je ongeveer 50-60ug had genomen, bij deze dosis ervaar je wel lichamelijke effecten maar blijft het visuele achterwegen.

wat betreft de 2CB had ik nog een vraag. Mijn eerste keer 2CB (zelfde dosering als jij ongeveer) merkte ik dat ik heel snel geprikkeld was. Stemmen van vrienden gingen razend snel voor mijn gevoel en van muziek kon ik totaal niet genieten omdat het te chaotisch was voor mij. Hoe heb jij dat ervaren?

Ben benieuwd naar je volgende report over de candyflip!
Nee dat heb ik niet zo ervaren, alle prikkels in mijn omgeving liepen heel soepel in elkaar over als het ware, misschien was het de setting die daarvoor zorgde.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik wilde ongeveer hetzelfde zeggen als @Misfit al deed; klinkt alsof je een wat te lage dosis LSD te pakken had. Net-niet dosissen kunnen als onaangenaam ervaren worden, omdat je dan niet afgeleid wordt van de bodyload. Die je dan dus steviger meekrijgt dan je mogelijk zou doen als je meer volledige tripeffecten had. Wel erg vervelend van je hoofdpijn! Hoofdpijn sucks. Ik hoop voor je dat het toeval was. LSD is een fantastisch middel op de juiste dosis, en met de juiste set/setting.

Je 2C-B tripje klinkt leuk, behalve dat ene momentje dan. In je eentje komen effecten soms wat heftiger of bedreigender binnen, wat vaak minder wordt naar gelang iemand meer ervaring op doet (maar persoonlijk vind ik met een vertrouwd iemand samen trippen ook de voorkeur hebben, LSD en 2C-B zijn beide erg geschikt voor een, in eerste instantie rustige, sociale context).

Ik ben ook benieuwd naar je candyflip, vragen altijd welkom natuurlijk.

TripJess

Belezen gebruiker
Nee dat heb ik niet zo ervaren, alle prikkels in mijn omgeving liepen heel soepel in elkaar over als het ware, misschien was het de setting die daarvoor zorgde.
Ja ik heb wat jij hebt. Onprettig de muziek loopt totaal niet soepel in elkaar over ik krijg een soort rare stopmotion achtig effect wat zijn eigen snelheid bepaald. Dan langzaam en dan weer snel. Mijn eerste keer ging ik daar echt slecht op maar heb ondertussen al meerdere keren 2cb gebruikt, alleen ben er nog steeds niet uit wat de juiste dosis is.

1 pil in een durfde ik niet aan dus heb de eerst volgende keer een halve geprobeerd. Daarvan kreeg ik lichte maar toch wel aanwezige visuals. De keer erop 40 % van een pil , daar voelde ik niks van enkel een verhoogde hartslag. Pas toen ik 4 u later wilde slapen en me ogen dicht deed kreeg ik hele drukke closed eyes visuals maar kort erna in slaap gevallen en de laatste keer die andere 60% en daar ging ik weer erg hard van, wat ik dus in t begin beschrijf. Soms een beetje ongemakkelijk niet meer goed kunnen voelen of ik het nou koud of warm heb , trek heb of moet plassen. Haha ben er ook nog steeds niet achter of het wat voor mij is maar ben wel bereid om dat uit te zoeken.

Moffel

Newbie
Ja ik heb wat jij hebt. Onprettig de muziek loopt totaal niet soepel in elkaar over ik krijg een soort rare stopmotion achtig effect wat zijn eigen snelheid bepaald. Dan langzaam en dan weer snel. Mijn eerste keer ging ik daar echt slecht op maar heb ondertussen al meerdere keren 2cb gebruikt, alleen ben er nog steeds niet uit wat de juiste dosis is.

1 pil in een durfde ik niet aan dus heb de eerst volgende keer een halve geprobeerd. Daarvan kreeg ik lichte maar toch wel aanwezige visuals. De keer erop 40 % van een pil , daar voelde ik niks van enkel een verhoogde hartslag. Pas toen ik 4 u later wilde slapen en me ogen dicht deed kreeg ik hele drukke closed eyes visuals maar kort erna in slaap gevallen en de laatste keer die andere 60% en daar ging ik weer erg hard van, wat ik dus in t begin beschrijf. Soms een beetje ongemakkelijk niet meer goed kunnen voelen of ik het nou koud of warm heb , trek heb of moet plassen. Haha ben er ook nog steeds niet achter of het wat voor mij is maar ben wel bereid om dat uit te zoeken.
Hmm vervelend, misschien toch je gemoedstoestand of mentale toestand die een rol hebben gespeeld, voor mij werkte 2 stuks prima maar ik merkte wel dat het te maken had met mijn maaginhoud, ik had best veel gegeten dus de tweede sloeg later in dan de eerste, perfecte timing I guess...?

Moffel

Newbie

Ik heb onlangs met mijn maat gesproken waarmee ik had getript en die zei inderdaad dat de dosis waarschijnlijk te laag lag, het had me sowieso niet afgeschrikt om het nog eens te proberen dus de volgende keer zal ik wat meer nemen, bedankt voor de reactie!

TripJess

Belezen gebruiker
Hmm vervelend, misschien toch je gemoedstoestand of mentale toestand die een rol hebben gespeeld, voor mij werkte 2 stuks prima maar ik merkte wel dat het te maken had met mijn maaginhoud, ik had best veel gegeten dus de tweede sloeg later in dan de eerste, perfecte timing I guess...?
Zou best kunnen hoor! Maar als iemand mij aanraadt om meer te nemen dan ga ik daar niet naar luisteren haha mij allereerste keer 2cb ging heel erg slecht toen heb ik 1 hele gehad. Het was allemaal veelste druk en ik kon het idee dat ik de tijd niet meer in de gaten had niet aan. Het was helemaal foktop. Report staat hier ook ergens online trouwens 🤣

TripJess

Belezen gebruiker

Wel mooi advies gekregen waardoor ik nog eens ben gaan proberen, met succes

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zou best kunnen hoor! Maar als iemand mij aanraadt om meer te nemen dan ga ik daar niet naar luisteren haha mij allereerste keer 2cb ging heel erg slecht toen heb ik 1 hele gehad. Het was allemaal veelste druk en ik kon het idee dat ik de tijd niet meer in de gaten had niet aan. Het was helemaal foktop. Report staat hier ook ergens online trouwens 🤣
Bijzonder dat je zo’n hevige reactie had op een (zo te lezen) niet echt hoge dosis 2C-B. Blijkt maar weer uit hoe verschillend 2C-B ervaren kan worden. Voor mij is 2C-B mild, ook op stevigere dosissen blijft de intensiteit bescheiden.

Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt met die ‘stopmotion’-effecten en het totaal verloren gaan van tijd. Van 2C-B ken ik dit niet en ik had het überhaupt nooit eerder meegemaakt tot ik recent DOC uitprobeerde. De hele trip lang (letterlijk lang; DOC duurt wel 24 uur) sterke tijd-mindfucks waarbij de tijd en dus ook de muziek extreem vertraagde, maar dan ook echt extreem. Soms tot bijna stilstaan van de tijd, dus langdurig vast blijven hangen in één moment, aan toe. Dit was met vlagen zeer bevreemdend en zelfs wat beangstigend. Ik heb met verschillende tripmiddelen in verschillende doseringen geëxperimenteerd maar dit was even iets nieuws om mee te moeten dealen. Ik kan me best voorstellen dat tripeffecten van deze orde behoorlijk eng kunnen overkomen op iemand die nog relatief weinig ervaring heeft met trippen. Als 2C-B dit bij jou oproept, snap ik heel goed dat je voorzichtig bent met doseren.

TripJess

Belezen gebruiker
Bijzonder dat je zo’n hevige reactie had op een (zo te lezen) niet echt hoge dosis 2C-B. Blijkt maar weer uit hoe verschillend 2C-B ervaren kan worden. Voor mij is 2C-B mild, ook op stevigere dosissen blijft de intensiteit bescheiden.

Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt met die ‘stopmotion’-effecten en het totaal verloren gaan van tijd. Van 2C-B ken ik dit niet en ik had het überhaupt nooit eerder meegemaakt tot ik recent DOC uitprobeerde. De hele trip lang (letterlijk lang; DOC duurt wel 24 uur) sterke tijd-mindfucks waarbij de tijd en dus ook de muziek extreem vertraagde, maar dan ook echt extreem. Soms tot bijna stilstaan van de tijd, dus langdurig vast blijven hangen in één moment, aan toe. Dit was met vlagen zeer bevreemdend en zelfs wat beangstigend. Ik heb met verschillende tripmiddelen in verschillende doseringen geëxperimenteerd maar dit was even iets nieuws om mee te moeten dealen. Ik kan me best voorstellen dat tripeffecten van deze orde behoorlijk eng kunnen overkomen op iemand die nog relatief weinig ervaring heeft met trippen. Als 2C-B dit bij jou oproept, snap ik heel goed dat je voorzichtig bent met doseren.
Dankje voor je reactie. Heb gezocht naar ervaringen als 'stopmotion' maar weinig verhalen of reacties gevonden. Bijzonder dat jij dit dan ook ervaart met weer een andere drug. DOC duurt 24 uur? Hmm ik zit nog steeds te twijfelen of LSD ooit wat voor mij gaat zijn vanwege de lange duur maar DOC gaat hem sowieso niet worden😅

Misfit

Belezen gebruiker
Dankje voor je reactie. Heb gezocht naar ervaringen als 'stopmotion' maar weinig verhalen of reacties gevonden. Bijzonder dat jij dit dan ook ervaart met weer een andere drug. DOC duurt 24 uur? Hmm ik zit nog steeds te twijfelen of LSD ooit wat voor mij gaat zijn vanwege de lange duur maar DOC gaat hem sowieso niet worden😅
Die stopmotion ervaringen zie je vooral bij disso’s volgens psychonautwiki. Ik heb ze zelf ook ervaren, maar dan onder invloed van wiet in combinatie met slaaptekort. Ik denk dan ook dat de framedrop/stopmotion die jij ervaren hebt voort komt uit vermoeidheid en psychedelica.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja, DOC duurt 24 uur. Kun je nagaan hoe lang dat duurt als de tijd continu zo vastloopt. Een seconde leek minimaal minuten. Ik moet zelfs zeggen dat de effecten in mijn geval feitelijk gezien nog langer dan die 24 uur duurden. Ik had tot zeker 36-40 uur na-effecten, weliswaar subtiel (af en toe nog plotseling patronen zien). Het lijkt er wel op dat ik heftig reageer op dit specifieke middel, want ik vond het ook fysiek (te) zwaar. Om die laatste reden zal ik niet snel hoger doseren met DOC dan ik gedaan heb, zeker niet alleen.

Heb net als jij ook zitten googelen op dit soort ervaringen. Time-fucks, om ze zo maar even te noemen, komen wel geregeld voor, in verschillende gradaties. Ik had wel ervaring met een verstoord tijdsbesef maar absoluut niet in deze extreme mate, dus het was even schrikken. Een volgende keer zou ik zo'n effect waarschijnlijk al beter kunnen plaatsen. Acceptatie is op dat moment het enige wat je kunt doen, maar kan een opgave zijn. Wat versta jij precies onder 'stopmotion'? Om even precies te begrijpen wat je bedoelt. Ik vind dit wel zeer interessante fenomenen; doet je beseffen hoe relatief zaken kunnen zijn die je normaal als zo basaal en vertrouwd ervaart.

LSD kan inderdaad al lang duren. Maar is wel heel leuk! Je hebt geen haast toch, komt wel een keer als je er klaar voor bent. De LSD loopt niet weg van de wereldbol (hoop ik toch). :)

TripJess

Belezen gebruiker
Ja, DOC duurt 24 uur. Kun je nagaan hoe lang dat duurt als de tijd continu zo vastloopt. Een seconde leek minimaal minuten. Ik moet zelfs zeggen dat de effecten in mijn geval feitelijk gezien nog langer dan die 24 uur duurden. Ik had tot zeker 36-40 uur na-effecten, weliswaar subtiel (af en toe nog plotseling patronen zien). Het lijkt er wel op dat ik heftig reageer op dit specifieke middel, want ik vond het ook fysiek (te) zwaar. Om die laatste reden zal ik niet snel hoger doseren met DOC dan ik gedaan heb, zeker niet alleen.

Heb net als jij ook zitten googelen op dit soort ervaringen. Time-fucks, om ze zo maar even te noemen, komen wel geregeld voor, in verschillende gradaties. Ik had wel ervaring met een verstoord tijdsbesef maar absoluut niet in deze extreme mate, dus het was even schrikken. Een volgende keer zou ik zo'n effect waarschijnlijk al beter kunnen plaatsen. Acceptatie is op dat moment het enige wat je kunt doen, maar kan een opgave zijn. Wat versta jij precies onder 'stopmotion'? Om even precies te begrijpen wat je bedoelt. Ik vind dit wel zeer interessante fenomenen; doet je beseffen hoe relatief zaken kunnen zijn die je normaal als zo basaal en vertrouwd ervaart.

LSD kan inderdaad al lang duren. Maar is wel heel leuk! Je hebt geen haast toch, komt wel een keer als je er klaar voor bent. De LSD loopt niet weg van de wereldbol (hoop ik toch). :)
Dag roze ik heb eerder nog niet gereageerd omdat ik niet zo direct een antwoord weet.. ik herinner me de beelden van die avond nog heel erg goed maar wat bedoel ik precies met 'stopmotion'. Ja dat iemand bijvoorbeeld naar me toe komt lopen en dat ik een paar frames mis dus die is niet binnen 6 seconden bij me maar binnen 3 bijvoorbeeld en daar schrok ik ook steeds van. Ik wil duidelijke voorbeelden geven maar ik weet het niet zo goed?

Het flapperen ik noem het flapperen maar anderen denk ik ademen van bijv. het toiletpapier daar kon ik dan weer erg om lachen maar als dat flubberachtige met mensen om me heen gebeurde vond ik het niet zo grappig meer.

Misschien een combi van niet kunnen loslaten en niet kunnen accepteren ? Tijd is altijd een groot ding voor me, al gaat dat niet zo zeer om hoelaat is het nu en hoelaat is het nu. Maar dat tijd in tijd klopt zoals die 6 sec.

Even een ander dingetje met betrekking tot 2cb. Een vriend van me vandaag die werd boos om mijn gebruik. Hij zegt ik raad het je sterk af want in 2cb zit van alles rotzooi en hij heeft al meerdere mensen met te veel pillen zien belanden in een psychose en dat soort dingen. Mocht je het al nemen, zou je poeder moeten hebben, maar dat is niet zo snel te vinden. Moet ik me nu zorgen maken? een apart topic starten? Ben best benieuwd namelijk.
GroetJessss ☺

Cerberus

Bewuste gebruiker
Even een ander dingetje met betrekking tot 2cb. Een vriend van me vandaag die werd boos om mijn gebruik. Hij zegt ik raad het je sterk af want in 2cb zit van alles rotzooi en hij heeft al meerdere mensen met te veel pillen zien belanden in een psychose en dat soort dingen. Mocht je het al nemen, zou je poeder moeten hebben, maar dat is niet zo snel te vinden. Moet ik me nu zorgen maken? een apart topic starten? Ben best benieuwd namelijk.
GroetJessss ☺
Gewoon zorgen dat je pillen getest zijn. Da's alles.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan