• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 3-mmc: Tripreport

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

nausea

Experimenterende gebruiker
Hey jongens, dit is/was mijn eerste keer 3-mmc en daarbij ook m’n eerste stimulant! Ik schrijf dit tijdens de come-up lol, was enigszins zenuwachtig maar nu ik het heb genomen voel ik me wel chill.
De enige keren dat ik iets stimulerends heb genomen was voorgeschreven methylfenidaat (waar ik heel de dag strak van stond), 1p-lsd en 4-ho-mipt (als het goed is? In ieder geval een ander psychedelicum haha). Vond hieraan alles prettig buiten de comedown en de stimulatie was me iets te veel. Weet niet waar ik naartoe wil hiermee.
Ik hoop hierna nog een beetje te kunnen slapen, heb niks te doen morgen dus als het niet lukt is het niet het einde van de wereld haha. Kan prima slapen op 1p-lsd dus hoop dat dit ook gaat en anders gewoon lekker muziekje luisteren in bed, niks mis mee!
Wil dit ook bij één keer houden, ik weet van mezelf dat ik redelijk verslavingsgevoelig ben dus heb bewust 1 pellet gekocht, en houd het hierbij! Wou gewoon de ervaring hebben aangezien het binnenkort verboden wordt en wou ook zien waar al die heisa over gaat hahaha.
Ook: Neem een shot elke keer als ik het woord ‘chillen’ gebruik, het over muziek heb, ‘haha’ zeg of een uitroepteken gebruik :tongueout: Heb enormmm veel opgeschreven, kan het beter een memoir noemen dan een tripreport haha
Hoop dat het goed te volgen is!

Waar? M’n kamer
Hoe(veel)? Oraal, 180 mg ongeveer

23:45 Iets meer dan een halve pellet genomen, ong 100 mg

23:55 Zat net niet op common dose, kwartje bijgenomen. Zit nu op +/- 140 mg. Was eerst bang dat ik me opgelaten zou voelen en was daarom klein begonnen, maar durf nu meer te nemen

00:00 Ik merk al een verschil in m’n mindset, heb geen zorgen of niks, voel me nog niet echt onder invloed maar wel energiek en optimistisch. Zit lekker met een muziekje op te relaxen.

00:05 Glimlach verschijnt op m’n gezicht, zit nog altijd lekker mee te playbacken op een popnummer uit het jaar pratsj. Video killed the radio star🎼 Heb net ook snel de vaatwasser ingeruimd voor m’n moeder hahaha

00:10 Beetje hoofdpijn nu, gaat wel weer over.

00:13 California dreaming van the mama’s en the papa’s komt op en god wat een heerlijk nummer! Past perfect bij de euforie die nu in gang is. Zweet me kapot overigens haha maar goed, dat is ook wel te verwachten :tongueout:
Ga maar playlist maken voor straks, lekkere industrial en popnummertjes, mhmmm. Kan echt niet van drugs genieten zonder muziek, ben ik de enige die dit heeft? Hou ook veel van muziek, zou d’r uren over kunnen praten haha

00:20 Jetem word hier praatgraag van! Ben van mezelf totaal geen prater (misschien ook te merken aan mijn weinige posts haha), heb simpelweg bijna nooit de behoefte om mijn gedachten te delen maar ik ben nu de inleiding aan het schrijven en lul echt aan een stuk door haha! Doet mee een beetje denken aan drank, voelt niet identiek maar een beetje hetzelfde, word van drank ook altijd energiek en praatgraag. Hou er van, beetje tegen mezelf lullen, heerlijk!
Ben veel optimistischer dan normaal ook, weet niet of ik het echt energiek kan noemen maar zeker euforisch!
Moet mezelf wel dwingen om veel water te drinken, vergeet het een beetje. Stay hydrated jongens!
Werkelijk alle muziek klinkt heerlijk hierop, zit voor de comeup ff naar chill muziek te luisteren en ga dr goed op! Ga straks naar industrial en elektronische ongein luisteren, heb vaak het idee dat dat beetje gemaakt is voor stims dus kan dr zo lekker op dansen hihi.

00:30 Voel mn hartslag echt enorm haha, kan ook niet meer lezen :tongueout: Degenen die k vertrouw om mee te praten onder invloed zijn al naar bed, maar oh well, ik vermaak me wel!
Moet wel opletten dat ik m’n muziek niet te hard zet lol, wil m’n ouders geen slapeloze nacht bezorgen.
Dusver vind ik het een lekker euforisch spulletje maar lichamelijk een beetje tè? Ach ja, hoort er bij, ga er lekker van genieten!

00:40 Misschien is het omdat ik ADHD heb maar voel me nog altijd een beetje moe? Zit steeds te gapen lol, raar. Had iets anders verwacht van een stim eigenlijk, dacht dat k een energieboost zou krijgen en zin om te dansen maar heb alleen maar zin om te chillen eigenlijk haha.
Ben er tot nu toe positiever over dan verwacht, was bang dat het me een beetje angstig zou maken of dat de stimulatie te veel zou zijn maar vind het gewoon chill eigenlijk, niets om over naar huis te schrijven maar gewoon lekker.

00:45 Waarom word ik hier moe van!! Haha snap er echt niks van, muziek klinkt wel heerlijk overigens! Vind het oprecht voelen als alcohol met meer fysieke stimulatie.

00:50 Toch mooi dat we als mensen dit soort gevoelens kunnen ervaren. Vergeet wel eens hoe bijzonder het eigenlijk is om je compleet anders te kunnen voelen door een paar chemicaliën. Blij dat ik rc’s heb ontdekt voor de ban haha <3
Ga straks denk ik maar het kwartje wat ik over heb d’r in knallen, anders heb ik daar ook niks meer aan haha

1:00 Nou, ben d’r uit denk ik: Dit spulletje is lekker maar niks bijzonders. Ah, mijn pessimistische zelf begint weer terug te komen! Eerlijk gezegd ben ik er best wel blij mee, heb ik toch die ervaring zonder dat het me verder problemen gaat opleveren of veel geld kost.
Snelle hartslag is nu weg, zit lekker te chillen met het album Sexplosion van My Life With the Thrill Kill Kult op, echt een aanrader! Vooral hierop, heerlijke edgelord funk of wat het ook is haha.
Ben toch in een goed humeur door die 3-mmc! Zoals ik al zei, niks bijzonders maar fijn dit!
Heb ook niet het idee dat ik er van wakker ga liggen dus dat is zeker fijn! We gaan het zien, maar ga er van uit dat het (misschien met wat melatonine) wel redelijk gaat!
Je krijgt er wel een droge mond van maar gewoon genoeg drinken en er is niks aan het handje

1:10 40 mg bijgenomen, de rush was een beetje weg en verveelde me haha. Het is op nu :tongueout: Beter ook, snap wel waarom sommigen er hele dagen mee kunnen doorgaan! Lekkere roes, niks extreems, vooral met de juiste muziek (zoals ik al 30 keer heb gezegd) lekker spul!

1:15 Voel de piek kelderen, bah, jammer dit. Naja, ga d’r nog ff van genieten en over paar uurtjes hopelijk naar bed!
Ben blij dat ik niet de hele pellet in 1 keer heb genomen, denk dat dat echt te veel was geweest.

1:25 Oke snap nu waarom het zo verslavend is, ben echt blij dat ik niet meer in huis heb anders zou ik waarschijnlijk te lang doorgaan lol.
Had niet verwacht dat ik een stim zo fijn zou vinden! Ben van mezelf best druk (niet lichamelijk maar in m’n hoofd) dus ga normaliter voor kratom, alcohol, wiet en dergelijke, maar dit is echt verassend relaxend! Doet me denken aan een quote over coke uit zo’n netflix film, ‘Zombie dust, it turns the mind off and keeps the body awake’.
Alle hoofdpijn en hartkloppingen die ik in de come-up had zijn compleet weggevaagd trouwens!

1:35 Kan er maar niet over uit hoe anders dit is dan wat ik had verwacht! Ik dacht ik ga als een malloot door het huis dansen maar zit al de hele avond aan mn bureau op m’n telefoon te klooien haha, vind dit ook wel relaxter dan het eerste eigenlijk.
Die laatste 40 mg kickt nu ook in, voel me weer lekker!
Zit nog altijd als een gek te gapen haha, was ook wel een beetje moe hiervoor. Ben ik de enige die dit heeft?

1:40 Alien sex fiend luisteren! Is dit hiervoor gemaakt? Heerlijk! I think I need some E.S.T., trip to the moon🎼
Heb dit waarschijnlijk al gezegd maar het verrast me dat dit eerder een chilldrug is dan een dans en weet ik het wat drug! Had een hele pop-dans en wat dan ook playlist gemaakt maar heb daar echt geen zin in nu, wil gewoon relaxen! Lekker dit hoor, snap wel waar die hype vandaan komt.
Vergeten dit te zeggen maar heb heel de tijd het idee dat ik een beetje wazig zie. Niet dat het veel uitmaakt verder haha, merkte het gewoon op :tongueout:

1:45 Ben er oprecht vermoeid van, is dit normaal? Was al beetje moe vandaag, misschien is het gewoon fysieke uitputting doordat net m’n hart zo tekeer ging? Naja
Kat ligt spinnend op schoot <3 Heb honger maar wil d’r niet van m’n schoot verjagen lol, dilemma’s!

2:00 Oke dit is geen functionele drug haha, kan wel nadenken maar geen gedachtes vasthouden. Wel fijn opzich!
Merk nu wel echt dat het aan het uitwerken is, begin me een beetje down te voelen. Niet heel erg ofzo gewoon een beetje.

2:10 Vind de vaagheid ervan wel lekker, vind het zo’n fijn gevoel om me gewoon een beetje dom te voelen haha.
Voel dat ik weer een beetje mezelf begin te worden, minder praatgraag en zo. Jammer haha
Snap niet dat ik zo lang bang ben geweest hiervoor? Nou ja, natuurlijk wist ik niet wat ik moest verwachten maar die zenuwen en dat geplan was naderhand gezien wel een beetje overdreven haha. Oh well, beter te veel voorbereiding dan te weinig!

2:25 Tijd gaat wel snel zeg, poh! Voelt als een uurtje geleden dat ik de eerste dosering nam haha.

2:30 Kan weer lezen! Ga lekker in bed liggen en beetje het wereld wijd web doorscrollen. Weer compleet de behoefte om te praten kwijt nu lol.
Denk overigens dat ik heel de tijd blijf gapen omdat m’n lichaam misschien die vaagheid met slaperigheid verward? Wie weet. Voel me nu heerlijk relaxed, beetje down vergeleken met eerst maar niet heel erg.

2:40 Fijne comedown dit, het zwakt rustig af en je zit ook niet als een gek te trillen ofzo. Mentaal beetje eh, euforie is zo goed als weg maar die relaxtheid houdt aan. Voel me wel een beetje leeg, maar dat zal ook helpen als ik straks ga tukken. Neem zo misschien een wijntje oid, dat pept me misschien een beetje op.

2:55 Voel me nu vrijwel normaal, beetje leeg maar wel relaxed. M’n handen trillen een heel klein beetje.
Ben wel benieuwd hoe dat slapen zo gaat haha, we gaan het zien.

3:20 Gevoelig gehoor nu, beetje irritant lol, bij elk geluid zit ik er echt van ?! Beetje hoofdpijn en klemmende kaken ook maar niet heel extreem. Ga over een half uurtje slapen.

3:40 Comedown heeft iets weg van 2fdck vreemd genoeg. Beetje het zelfde koude afwezige (ik vind 2fdck heel leuk! Maar alleen in combinatie met kratom of wiet, het voegt een soort ontbrekende warmte toe. Off topic lol). Als ik m’n ogen dicht doe voel ik me een beetje alsof ik zweef, heel gek.

13:00 Het duurde even maar ben in slaap gevallen. Veel wakker geworden tussendoor en veel gedroomd, waaronder dat ik opium bestelde bij de snackbar en terug op de middelbare school was met als docent Charles Manson. Heh.
M’n hartslag is nog steeds sneller dan normaal. Voelt een beetje als 10 mg methylfenidaat, niet vreselijk maar ook niet fijn. Heb een beetje hoofdpijn ook, het voelt een beetje aan als de laatste after effects van 1p-lsd.
Mentaal voel ik me prima, klein beetje gestresst maar dat komt door die hartslag denk ik.
Ga waarschijnlijk zometeen wat kratom nemen en eten.

Conclusie: Leuk spulletje maar denk niet dat ik in het vervolg moeite zal hebben met het laten liggen haha. Vind het een beetje niveau wiet, leuk maar niet geweldig. Misschien dat ik het nog 1 keer probeer voor de ban maar denk het eerlijk gezegd niet :tongueout:
Ben wel blij dat ik het eindelijk eens heb kunnen doen!

gekkemanlol

Belezen gebruiker
ik wordt van speed ook rustig en van 3mmc niet heel erg opgefokt
ik ben nu 23 wordt 24 en slikte tot mijn 18de medicatie voor mijn ADHD + PDD-NOS die ik toen nog had
gelukkig over de ADHD heen gegroeid en ook nul medicatie meer

maar wordt dus nog steeds beetje kalm van uppers (zei het 3mmc , speed, cocaïne )

Anjadebij

Leuk om te lezen! Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar is 3mmc nou een middel wat je echt gebruikt moet hebben? Ik gebruik zelf wel eens speed en xtc en lijkt er wat tussenin te zitten

CuriousExplorer

Badass junkie
Leuk om te lezen! Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar is 3mmc nou een middel wat je echt gebruikt moet hebben? Ik gebruik zelf wel eens speed en xtc en lijkt er wat tussenin te zitten
Ja op uw vraag.
Alleen indien je niet verslaafd bent geweest aan speed. Anders zou ik dit links laten liggen vanwege verslavingsgevoeligheid.

nausea

ik wordt van speed ook rustig en van 3mmc niet heel erg opgefokt
ik ben nu 23 wordt 24 en slikte tot mijn 18de medicatie voor mijn ADHD + PDD-NOS die ik toen nog had
gelukkig over de ADHD heen gegroeid en ook nul medicatie meer

maar wordt dus nog steeds beetje kalm van uppers (zei het 3mmc , speed, cocaïne )
Ai, fijn dat je er vanaf bent! Blij dat ik niet de enige ben ook haha

Dankje! Heb nooit andere uppers gebruikt, dus weet ook niet hoe het voelt in vergelijking. Vond het leuk maar niet geweldig, dat je het echt gedaan moet hebben zou ik niet zeggen lol maar als je een keer rc’s gaat bestellen en er benieuwd naar bent bestel gwn 1 pellet, heb je ook niet dat gezeur met meer dan gepland bijpakken en zo. Zou het wel doen nu het nog legaal is haha

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan