1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer 3-MMC: voor herhaling vatbaar!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Zinnentuimel, 27 apr 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Zinnentuimel

Zinnentuimel Experimenterende gebruiker

Gister voor het eerst 3-MMC gebruik. Aangezien het nog een vrij onbekend stofje is, leek het mij wel leuk om een reportje te schrijven.

Wie: vrouw, 165 cm, 65 kg
    Waar: hardstylefeestje
    Wat: 135mg + 75mg 3-MMC (afgewogen op mg weegschaal) in capsule, oraal

We hadden het al eventjes in huis liggen en ik wilde voor Defqon.1 nog eens een test doen, dus gisteravond tijdens een feestje 3-MMC gebruikt. Van tevoren thuis afgewogen op een mg-weegschaal en in een capsule gestopt aangevuld met inositol zodat niet de hele capsule indeukt en scheurt als je 'm tijdens een feestje in je zak hebt.

Na wat research besloten om te beginnen met 135mg en een redose te nemen van 75mg. Mijn vriend (180cm, 85kg) ging voor 160mg en 85mg. Side note: mijn vriend heeft thuis nog 3 punten pep (68%) gehad. Ik zelf was, op een biertje na, nuchter.

22:35 (T=0:00)
    We besluiten de eerste capsule (135mg voor mij dus) te nemen. We waren inmiddels ongeveer een uurtje binnen en zaten er al lekker in en waren non-stop aan het dansen. Ik merkte aan mezelf dat ik het moment om de capsule te nemen een beetje aan het uitstellen was, omdat ik het best wel spannend vond. Me hier uiteindelijk overheen gezet.

23:00 (T=0:25)
    Ik weet niet zo goed of ik iets voel, maar merk wel dat ik nog steeds niet moe ben in mijn benen van al het gedans. Heb het idee dat het wel iets doet, maar heel subtiel. Ik vind dit juist lekker. Ik vind het niet fijn meer om op een feestje helemaal waus te zijn of strak te staan. Zolang ik voldoende energie heb om te dansen en ik mijn voeten niet voel, ben ik tevreden.

23:20 (T=0:45)
    Nog steeds veel energie, dansen voelt heerlijk. Ik zit er lekker in en geniet van de muziek. Kom tot de conclusie dat ik het lekker spul vind. Niet zo geforceerd, voel me gewoon lekker. Ik merk dat sommige mensen om me heen iets sneller gaan dan de muziek. Normaal raak ik daarvan in de war, maar nu ben ik helder genoeg om te voelen dat ik zelf wel gewoon in de maat dans, haha. Heb wel een onwijs droge mond, maar kauwgum helpt.

00:00 (T=1:25)
    Ik kijk in de spiegel en zie dat ik er eigenlijk redelijk normaal bijloop. Moet wel vaker plassen dan normaal. Komt dat door de 3-MMC?

00:25 (T=1:50)
    Voel me nog steeds goed en heb nog steeds behoorlijk veel energie voor het tijdstip van de dag. Omdat het feestje maar tot 02:00 uur duurt, besluit ik de redose te nemen. Als het feestje langer had geduurd, had ik het waarschijnlijk ietsje later genomen.

00:40 (T=2:05)
    Voel een boost van de tweede capsule. Nog steeds lekker helder. Merk wel dat ik graag wil praten in de tussenstukjes, maar zodra de kick komt wil ik alleen maar dansen. Het voelt wel een beetje alsof ik zweef, maar ik loop niet op wolkjes. Mijn vriend voelde niet zoveel van de eerste capsule (komt denk ik door de pep), maar vertelt me dat hij het nu na de redose (die hij op hetzelfde moment nam als ik) wel wat voelt: subtiel, maar wel het idee dat hij zweeft tijdens het dansen.

02:00 (T=3:25)
    Het feestje is afgelopen: jammer, ik had nog wel even door gewild! Nog steeds veel energie en geen zere benen. Merk wel dat ik wat meer spierspanning heb in mijn nek en bovenrug, verder weinig bijwerkingen met deze dosis.

02:45 (T=4:10)
    We zijn inmiddels thuis en kijken nog even wat filmpjes op YouTube. Voel me wel chill, beetje mellow, geen crash. Ik drink een ORS, en neem een eiwitshake en wat te eten. Was een beetje misselijk van de honger.

03:35 (T=5:00)
    Ik neem een halfje midazolam en duik lekker mijn bedje in.

Om 10:00 uur word ik wakker, heb geslapen als een roosje. Dag erna voel ik mij prima, geen hoofdpijn, geen spierpijn. Misschien ga ik vanmiddag wel even naar de gym om te trainen.

Conclusie: geslaagde eerste keer wat mij betreft! Als het feestje langer had geduurd had ik om 02:15 weer een capsule van 135mg genomen en 2 uurtjes later weer eentje van 75mg. Je moet met dit stofje denk ik niet opzoek zijn naar een MDMA-rush, of je moet het heel hoog doseren, maar dan kan je wat mij betreft beter gewoon MDMA nemen :sweatsmile:
    Ik kan zou het stofje zelf omschrijven als 40% coke, 30% pep, 30% MDMA. Voelde me de hele avond helder, zelfverzekerd, veel energie, muziek klinkt goed, dansen voelt automatisch, willen praten, geen paranoia, je voelt je "gewoon lekker". Voor herhaling vatbaar dus!

Laatst bewerkt: 27 apr 2019
    Zonnetje, Jools en Digitalism vinden dit leuk.
  2. Zinnentuimel

Zinnentuimel Experimenterende gebruiker

Ohja, wat misschien nog goed is om te vermelden was dat mijn laatste keer drugs begin februari was, dus bijna 3 maanden geleden. Dit was 150mg 4-FA met 6 uur later nog 50mg MDMA kristal. ✌ Denk dat als je kort voor 3-MMC MDMA of iets dergelijks hebt gedaan het effect wel minder zal zijn. Nou doeg kusjes xoxo

Digitalism vindt dit leuk.
Laden...