TheRealKoekert
Bewuste gebruiker
Aanstaande zaterdag ga ik naar een feestje waar ik voor het eerst 4-FMA wil proberen. Alleen omdat het een serotonine slurper is heb ik het nog niet kunnen testen. (want 3 maanden regel) Maar nu voelt het niet heel prettig om dan meteen 100mg oraal te nemen van een vreemde RC. Daarom dacht ik om eerst een klein beetje van dat spul te snuiven als een soort van bevestiging dat het de juiste stof is. Maar dat schijnt geen pretje te zijn met 4-FMA. Maar ik zie eigenlijk geen andere optie. En dan hoeveel mg snuiven voor de test? 30mg en er wat van voelen? Of een klein puntje van 8mg en als dat brandt als de tering zal het wel 4-FMA zijn?
En los daarvan. Hoelang duurt de echte rush/euforie ongeveer bij een 100mg bommetje? 3 a 4 uurtjes ofso? en daarna langzaam over op een meer pep achtig effect. Tenminste zo schat ik het een beetje in. Denk dat het vergelijkbaar is met 4-FMP?
Ik hoor graag jullie mening/ervaring.
En los daarvan. Hoelang duurt de echte rush/euforie ongeveer bij een 100mg bommetje? 3 a 4 uurtjes ofso? en daarna langzaam over op een meer pep achtig effect. Tenminste zo schat ik het een beetje in. Denk dat het vergelijkbaar is met 4-FMP?
Ik hoor graag jullie mening/ervaring.