Eerste keer 4BMC geprobeerd..

Dolus

Experimenterende gebruiker
ik zag laatst een nieuwe stim op de markt dus ik deed ff een hoop research en zag weinig tot niks nuttigs erover, dus ik wou het ff proberen om de effecten enzo te delen zodat er in ieder geval iets erover staat. alle kleine beetjes helpen 🤷‍♂️

er is bijna niks over deze NPS online behalve dat het mogelijk neurotoxisch is dus ik besloot een klein lijntje te doen en godverdomme wat een pijn deed dat zeg.
qua effecten had ik misschien een beetje euforie in mn armen en benen, geen head high, geen energie en geen blij gevoel wat je meestal krijgt met stims en de pijnlijke drip was zo erg dat ik niet van de effecten kan genieten, die ook maar ongeveer 20-30 minuten duren voordat ik koppijn kreeg.

ik heb nog nooit een drug zo snel in de plee gegooid.

ik raad aan dit spul gewoon niet aan te raken want het is het absoluut niet waard, en vooral met de risico qua het hele neurotoxische gedoe.

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik ben normaal gesproken wel van de RC's zoals mijn naam laat blijken maar Bromide/Chloride analogen van Cathinone of Amphetamines zijn vaak (erg) ongezond. neem ze niet en gooi het weg. Ik vind het echt erg dat de vendors nu ineens aankomen met BromoMethCathinone..

Dolus

Ik ben normaal gesproken wel van de RC's zoals mijn naam laat blijken maar Bromide/Chloride analogen van Cathinone of Amphetamines zijn vaak (erg) ongezond. neem ze niet en gooi het weg. Ik vind het echt erg dat de vendors nu ineens aankomen met BromoMethCathinone..

ik geef je groot gelijk, het is fucked dat ze dit soort rotzooi maken/verkopen wetend dat het zo schadelijk is, en met de aankomende ban ben ik bang dat er meer van dit soort rotzooi op de markt komt..

ILoveRCs

Wijs gebruiker
ik geef je groot gelijk, het is fucked dat ze dit soort rotzooi maken/verkopen wetend dat het zo schadelijk is, en met de aankomende ban ben ik bang dat er meer van dit soort rotzooi op de markt komt..
zeer fucked up ja, het gaat ze alleen om geld. je zult alleen maar meer moeten gaan opletten wat je nou eigenlijk koopt. met name in de amphetamine/cathinone groep. maar die zullen vanaf begin september sowieso verdwijnen als de ban daadwerkelijk doorgaat in de eerste week van september. Benieuwd wat er voor in de plaats komt.. Helaas zorgt een ban voor extra rommel zoals je zegt ja.

Goed dat je het weggegooid hebt, beste wat je kan doen, gezondheid is het aller belangrijkste.

Dolus

zeer fucked up ja, het gaat ze alleen om geld. je zult alleen maar meer moeten gaan opletten wat je nou eigenlijk koopt. met name in de amphetamine/cathinone groep. maar die zullen vanaf begin september sowieso verdwijnen als de ban daadwerkelijk doorgaat in de eerste week van september. Benieuwd wat er voor in de plaats komt.. Helaas zorgt een ban voor extra rommel zoals je zegt ja.

Goed dat je het weggegooid hebt, beste wat je kan doen, gezondheid is het aller belangrijkste.
yup, blijkbaar leerde ze niks van de 3mmc ban. ik denk dat ik het vanaf september maar gewoon bij 3mmc en speed houd voordat mijn hersenen in smurrie veranderen door die nieuwe chemicaliën

Bovenaan