Eerste keer 6APB - dosering

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb net bijna alle topics doorgelezen over 6APB.
Hieronder een samenvatting, klopt dit ongeveer?

Ik heb pellets succinaat van 120mg, pellets schijnen het minst potent te zijn.
Ze zijn getest en er zit voornamelijk 6apb in en deels 5apb, hoeveel mg en in welke verhouding kon niet verteld worden.

De meeste zeggen met poeder dat 150 wat underwhelming is dus ik kwam uit op 180mg met pellets (makkelijk ook ivm met breken, kom je op 1.5 uit) voor een eerste keer.
Na 2 uur eventueel een booster van 60mg (halve pil).

Heeft lichaamsgewicht nog invloed?
Ik weet dus niet of 5apb meer doet met je per mg want zoals aangegeven kon de verhouding niet worden gezegd, ik vermoed dat het minimaal is maar moet ik daar nog rekening mee houden?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Pellets kun je mi in twijfel trekken. Niemand kan garanderen dat daar ook 120mg in zit. Het beste zou je kunnen werken met poeder en een weegschaal met 3 cijfers achter de punt en lege capsules. Zo kun je precies afwegen wat je naar binnen wil harken.

De ene batch is de andere niet. Vergelijk het met 2 batches MDMA waar de eve batch 60% zuiver is en de andere 80% maar toch exact hetzelfde gewicht hebben.

Advies: Begin het te hoog met doseren, de space kan lang duren. Wanneer je te hoog inzet zit je lang in een space die wellicht te pittig is en dan haal je er geen goede ervaring uit. Bouw het op.
Is de eerste keer underwhelming dan ga je 3mnd later iets hoger doseren. Het is de reis, de zoektocht naar jouw specifieke sweet-spot. Is je batch op? Dan begin je weer opnieuw met je zoektocht.

Uit eerdere berichten en ervaringen schijnt lichaamsgewicht, in tegenstelling tot MDMA, veel minder van invloed te zijn. Set/setting/geestelijke gesteldheid daarintegen speelt wel degelijk een rol.

Resume : Niet kloten met pellets maar poeder nemen, dosering opbouwen en zorg dat je lekker in je vel zit. En vooral, enjoy the flight!

jackhan

Belezen gebruiker
Pellets kun je mi in twijfel trekken. Niemand kan garanderen dat daar ook 120mg in zit. Het beste zou je kunnen werken met poeder en een weegschaal met 3 cijfers achter de punt en lege capsules. Zo kun je precies afwegen wat je naar binnen wil harken.

De ene batch is de andere niet. Vergelijk het met 2 batches MDMA waar de eve batch 60% zuiver is en de andere 80% maar toch exact hetzelfde gewicht hebben.

Advies: Begin het te hoog met doseren, de space kan lang duren. Wanneer je te hoog inzet zit je lang in een space die wellicht te pittig is en dan haal je er geen goede ervaring uit. Bouw het op.
Is de eerste keer underwhelming dan ga je 3mnd later iets hoger doseren. Het is de reis, de zoektocht naar jouw specifieke sweet-spot. Is je batch op? Dan begin je weer opnieuw met je zoektocht.

Uit eerdere berichten en ervaringen schijnt lichaamsgewicht, in tegenstelling tot MDMA, veel minder van invloed te zijn. Set/setting/geestelijke gesteldheid daarintegen speelt wel degelijk een rol.

Resume : Niet kloten met pellets maar poeder nemen, dosering opbouwen en zorg dat je lekker in je vel zit. En vooral, enjoy the flight!
Ja een volgende keer zal ik dan wel poeder halen. Maar voor nu, ze zullen eerder onderdoseren dan overdoseren toch? Dus als ik nu mik op 180 wat een aardige dosis is zit ik wel goed mocht het wat lager uitvallen?
Ik wil namelijk ook niet te laag doseren gezien bijnemen niet echt lekker werkt

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ja een volgende keer zal ik dan wel poeder halen. Maar voor nu, ze zullen eerder onderdoseren dan overdoseren toch? Dus als ik nu mik op 180 wat een aardige dosis is zit ik wel goed mocht het wat lager uitvallen?
Ik wil namelijk ook niet te laag doseren gezien bijnemen niet echt lekker werkt
Geen idee, kan ik geen zinnig antwoord op geven. Het zijn louter adviezen.

jackhan

Belezen gebruiker
Iemand die mogelijk ervaring heeft met 6apb pellets en hier wat zinnigs over kan zeggen? Is 180mg aan pellets een redelijk OK dosis? Dan hoef ik me verder geen zorgen te maken als ik iets naar binnen gooi omdat de test geen uitslag geeft over aantal mg 😅

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Iemand die mogelijk ervaring heeft met 6apb pellets en hier wat zinnigs over kan zeggen? Is 180mg aan pellets een redelijk OK dosis? Dan hoef ik me verder geen zorgen te maken als ik iets naar binnen gooi omdat de test geen uitslag geeft over aantal mg 😅
Ik heb roze 130mg geprobeerd en de gele 100mg, de laatste keer dat ik die gele had zagen ze er allemaal niet identiek uit. Vermoeden is dat de dosering zoals geadverteerd ook niet klopt.

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb roze 130mg geprobeerd en de gele 100mg, de laatste keer dat ik die gele had zagen ze er allemaal niet identiek uit. Vermoeden is dat de dosering zoals geadverteerd ook niet klopt.
Is je ervaring eerder dat het te weinig is of juist teveel?

jackhan

Belezen gebruiker
Vind het moeilijk te zeggen. Al mijn ervaringen waren niet zo intens als dat iedereen beschrijft
Was je dosering dan ook maar 1 pil? Of had je meer genomen dan de 130 en 100mg die je noemt?
De dosis is namelijk vrij laag als ik dat vergelijk met anderen die eerder richting 160-190 zitten

Neo-Shulginist

Badass junkie
De eerste keer (met een nieuwe batch) kan je maar beter even voorzichtig zijn. 180 milligram kan al best veel zijn. Als het per ongeluk nog sterker is dan loop je veel kans op misselijkheid en een loom gevoel. Beter een klein beetje minder nemen en er rekening mee houden dat het die eerste keer proberen nog niet super sterk was.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
De eerste keer (met een nieuwe batch) kan je maar beter even voorzichtig zijn. 180 milligram kan al best veel zijn. Als het per ongeluk nog sterker is dan loop je veel kans op misselijkheid en een loom gevoel. Beter een klein beetje minder nemen en er rekening mee houden dat het die eerste keer proberen nog niet super sterk was.
Mee eens, in principe ...
Maar best lastig wanneer de frequentie van 1 keer in 3 maanden gevolgd wordt.

Bovendien is de volgende pellet niet per sé even sterk. Er bestaat er ook enorme variatie binnen een batch
(pleidooi voor legalisatie !)

Beetje te weinig is wel veel beter dan te veel. Fluide is leuk, maar niet in dit opzicht.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker

Bovendien is de volgende pellet niet per sé even sterk. Er bestaat er ook enorme variatie binnen een batch

Beetje te weinig is wel veel beter dan te veel. Fluide is leuk, maar niet in dit opzicht.
En daarom vind ik poeder de betere optie. Even wat geklooi met caps vullen maar wel een stuk betrouwbaarder.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Eens, maar slechts gedeeltelijk.
Betrouwbaarder: daar zit de kern.

Een capsule vullen uit een zakje geeft een homogener resultaat dan voorgeperste pellets.

Tegelijk: het label op het zakje is niet altijd juist: pleidooi voor poeder, want dan kun je een sample uit het zakje laten testen

Maar ook: DIMS kwantificeert niet (behalve bij een XTC pil). Bij een poeder weet je dan dus wel of er psychoactieve rotzooi in zit, maar nooit hoe sterk het gewenste bestanddeel is.
Ik snap ook waarom, @Drugs Infolijn. Gaaf dat we in NL überhaupt kunnen testen.

ManPaardKrokodil

Belezen gebruiker
@jackhan : laat weten hoe je ervaring is. Ik volg dit topic op de voet want wil volgende week ook voor de eerste keer aan de 6apb, met dezelfde overwegingen. Ik denk nu aan een iets lagere dosering om te beginnen en een kleine redose achter de hand te houden voor als het echt underwhelming aan zou voelen, alhoewel je dat pas na drie uur zou kunnen zeggen, zoals ik begrijp. Ik heb overigens wel poeder.
veel plezier vast

Neo-Shulginist

Badass junkie
Eens, maar slechts gedeeltelijk.
Betrouwbaarder: daar zit de kern.

Een capsule vullen uit een zakje geeft een homogener resultaat dan voorgeperste pellets.

Tegelijk: het label op het zakje is niet altijd juist: pleidooi voor poeder, want dan kun je een sample uit het zakje laten testen

Maar ook: DIMS kwantificeert niet (behalve bij een XTC pil). Bij een poeder weet je dan dus wel of er psychoactieve rotzooi in zit, maar nooit hoe sterk het gewenste bestanddeel is.
Ik snap ook waarom, @Drugs Infolijn. Gaaf dat we in NL überhaupt kunnen testen.
De zuiverheid van 6-APB wisselt niet zó enorm dat een weegschaal totaal onbetrouwbaar wordt.
Wel kun je bij een nieuwe batch het best altijd even extra voorzichtig zijn.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan toch gewoon je ervaring onhouden? Lijkt me niet dat het geheugen van @jackhan zo is aangetast dat 'ie na 3 maanden alles al is vergeten.
Is zo, maar die variatie geldt ook voor een hoge dosis. Dus dan alsnog: better safe than sorry.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik heb in de praktijk ondervonden hoe belangrijk het is om bij een nieuwe batch weer opnieuw te zoeken naar de juiste dosering. Als ik uit mijn huidige batch net zo hoog had gedoseerd als mijn voorgaande dan was ik nog niet terug op aarde geweest denk ik. Prima overigens, nu doe ik nog langer met mijn huidige batch.

Pellets 6-APB vertrouw ik net zo min als dealerinformatie over de inhoud van XTC. Daarom laat ik ook altijd mijn XTC testen bij elke batch. Geen 100% garantie maar zie het meer als indicatief. Een spreiding van 20mg vind ik niet erg maar een verschil van 230mg (dealerinfo) tegen 130 (DIMS) vind ik wel waard om rekening mee te houden.

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb in de praktijk ondervonden hoe belangrijk het is om bij een nieuwe batch weer opnieuw te zoeken naar de juiste dosering. Als ik uit mijn huidige batch net zo hoog had gedoseerd als mijn voorgaande dan was ik nog niet terug op aarde geweest denk ik. Prima overigens, nu doe ik nog langer met mijn huidige batch.

Pellets 6-APB vertrouw ik net zo min als dealerinformatie over de inhoud van XTC. Daarom laat ik ook altijd mijn XTC testen bij elke batch. Geen 100% garantie maar zie het meer als indicatief. Een spreiding van 20mg vind ik niet erg maar een verschil van 230mg (dealerinfo) tegen 130 (DIMS) vind ik wel waard om rekening mee te houden.
Maar jij hebt je nieuwe batch met poeder toch? Versnijden ze dat dan met andere troep dat je ineens zoveel harder ging? Want mijn pallet is wel alleen maar 6apb en 5apb.

Ik denk dat dealers over het algemeen meer pochen met hogere nummers en lager doseren dan andersom.

@ManPaardKrokodil ik ga ook pas volgende week nemen dus waarschijnlijk komt mijn antwoord te laat. Wat ik over het algemeen hier op het forum las is dat de meesten de eerste keer te laag nemen waardoor het wat underwhelming is. Ook extra bijdoseren heeft dan niet zo heel veel zin. Daarom dacht ik zelf dus aan een wat stevigere dosis.

Misselijk zijn dankzij een te hoge dosis is niet leuk, maar een saaie avond hebben is al helemaal niet leuk:yum:

ManPaardKrokodil

Belezen gebruiker
Mee eens, maar zoals @jackhan al zei: er wordt vaak beweerd dat bijnemen geen zin heeft. En toch snap ik dat niet. 6abp heeft juist een lange werking, dus als je dan wat voorzichtig begint en na een paar uur wat bijneemt... dat klinkt dan toch niet onlogisch?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mee eens, maar zoals @jackhan al zei: er wordt vaak beweerd dat bijnemen geen zin heeft. En toch snap ik dat niet. 6abp heeft juist een lange werking, dus als je dan wat voorzichtig begint en na een paar uur wat bijneemt... dat klinkt dan toch niet onlogisch?
6-APB komt maar langzaam op stoom. Dus pas na 2-3 uur wordt duidelijk hoe sterk het is. Stel je neemt dan bij, dan kost het opnieuw 2 uur voordat het werkt. De bijgepakte dosis werkt dan pas na 4 uur. Op dat tijdstip heb je al last van tolerantie waardoor je niet heel veel harder gaat. Wel verleng je dan de space aanzienlijk - terwijl je de intensiteit daarvan niet heel bijzonder vond.

Vandaar dat het niet heel veel zin heeft.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Was je dosering dan ook maar 1 pil? Of had je meer genomen dan de 130 en 100mg die je noemt?
De dosis is namelijk vrij laag als ik dat vergelijk met anderen die eerder richting 160-190 zitten
1,5 gedaan, en eerste keer was 175 mg aan gele (100mg) en dat beviel nog t best. Ook nog afgewogen gedaan 180mg. Beviel ook niet helemaal. Helaas alleen de eerste keer er goed van genoten, daarna steeds maar vrij kort met later de minder leuke uitwerking er van. Zoals de laatste keer dat ik 180 poeder nam, het zo underwelming vond dat ik later een halve van 130 er bij had gedaan voor redose. Uiteindelijk uren lang gekotst en meer niet.

vond de 130mg pellets wel het snelst en het hardst er in klappen, bij mij dan.
Maar de hele avond/nacht vaag, je ballen eraf trippen/spacen en de gaten in je herinneringen slaan ook niet.

Gouden tip, beter te laag starten dan te hoog. Er is geen weg terug.
dit had ik dus bij de laatste keer😆 en voelde me honds beroerd. Niet zoals bij teveel MDMA

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
6-APB komt maar langzaam op stoom. Dus pas na 2-3 uur wordt duidelijk hoe sterk het is. Stel je neemt dan bij, dan kost het opnieuw 2 uur voordat het werkt. De bijgepakte dosis werkt dan pas na 4 uur. Op dat tijdstip heb je al last van tolerantie waardoor je niet heel veel harder gaat. Wel verleng je dan de space aanzienlijk - terwijl je de intensiteit daarvan niet heel bijzonder vond.

Vandaar dat het niet heel veel zin heeft.
Bij mij dus niet, echt altijd binnen 45 minuten

jackhan

Belezen gebruiker
In hogere doseringen word je nogal loom, je voelt je warm, je kunt je niet meer echt concentreren. Alles lijkt een beetje in een zware donkere mist gehuld haast. Je kunt je misselijk voelen, en hoofdpijn krijgen. In mijn ervaring is een hoge dosering niet per se prettig.
@Neo-Shulginist ik citeer je bericht even uit het andere topic omdat dit minder relevantie had tot de OP en wel voor mijn topic.
Om hoeveel mg heb je het hier? Is dat 200+?

Ik zit er aan te denken om mijn dosis toch iets te verlagen en mocht het dan toch tegenvallen met een booster van 50 of 100mg na 4 uur te nemen. Hoe kijk jij daar tegenaan?

Ik zag in een ouder topic je reactie (https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) waar je het hebt over 150-200mg waarbij mijn dosis van 180mg er eigenlijk tussenin valt.

Dit zijn m'n laatste vragen en dan heb ik wel een compleet beeld :laughing:

Neo-Shulginist

Badass junkie
@Neo-Shulginist ik citeer je bericht even uit het andere topic omdat dit minder relevantie had tot de OP en wel voor mijn topic.
Om hoeveel mg heb je het hier? Is dat 200+?
Ik heb nooit meer dan 200 milligram genomen en ik had al een keer van die overweldigende maar niet prettige gevoelens bij 180 milligram.
Ik zit er aan te denken om mijn dosis toch iets te verlagen en mocht het dan toch tegenvallen met een booster van 50 of 100mg na 4 uur te nemen. Hoe kijk jij daar tegenaan?
Dat heb ik al gezegd: ik zou eerst een lage dosis nemen van 100 tot 130 milligram, en kijken hoe dat valt. Dan minstens drie maanden wachten en bepalen of je een hogere dosis wil of niet. En dan accepteren dat de eerste keer misschien niet zo denderend is.
Ik zag in een ouder topic je reactie (https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) waar je het hebt over 150-200mg waarbij mijn dosis van 180mg er eigenlijk tussenin valt.

Dit zijn m'n laatste vragen en dan heb ik wel een compleet beeld :laughing:
Mijn sweetspot zit tussen de 150-180 milligram maar dat is niet voor iedereen het geval.

Blissful

Experimenterende gebruiker
Ik heb net bijna alle topics doorgelezen over 6APB.
Hieronder een samenvatting, klopt dit ongeveer?

Ik heb pellets succinaat van 120mg, pellets schijnen het minst potent te zijn.
Ze zijn getest en er zit voornamelijk 6apb in en deels 5apb, hoeveel mg en in welke verhouding kon niet verteld worden.

De meeste zeggen met poeder dat 150 wat underwhelming is dus ik kwam uit op 180mg met pellets (makkelijk ook ivm met breken, kom je op 1.5 uit) voor een eerste keer.
Na 2 uur eventueel een booster van 60mg (halve pil).

Heeft lichaamsgewicht nog invloed?
Ik weet dus niet of 5apb meer doet met je per mg want zoals aangegeven kon de verhouding niet worden gezegd, ik vermoed dat het minimaal is maar moet ik daar nog rekening mee houden?
En @jackhan Heb je jouw ervaring al gehad? Wat was voor jou de ideale dosis? Ik ben binnenkort ook van plan 6apb te proberen. Eerste keer thuis en dan de tweede keer op een festival. Ik heb gele pellets van 120 mg. Donderdag kan ik bellen voor de testresultaten. Maar gezien mijn dosis MDMA denk ik dat ik zelf redelijk hoog zit. Ik denk dan ook aan 180 mg (anderhalve pellet). Normaal zit ik ook iets aan de ruime kant van 2 x lichaamsgewicht MDMA. Iemand die hier iets leest wat ik over het hoofd heb gezien?

Blissful

Hier ook nog een vraag over de dosering van 6APB.
Ik heb deze RC nu in twee versies in huis. Pellets van 130 mg die zijn getest en bevatten 6APB en een kleine hoeveelheid 5APB. En tevens 6APB in poedervorm.
Als ik de pellets weeg dan komt dit ruimgemeten uit op 350 mg per pellet. Hier zit dus 130 mg 6APB in (waarvan dus een klein deel 5APB). Maar hoe weet ik hoeveel mg 6APB in de poedervariant zit? Is dit (relatief) puur? Dus 100 mg is 100 mg 6APB? Of bestaat dit ook uit meer dan de helft uit een andere stof? Even ervan uitgaande dat de kwaliteit hetzelfde is. (testcentrum gaf aan dat ze bij deze bekende leverancier eigenlijk altijd aantreffen wat er wordt beloofd).
Waarschijnlijk is dit voor de gemiddelde drugsgenieter hier een no-brainer, maar mijn kennis en ervaring is nog niet zo groot....

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hier ook nog een vraag over de dosering van 6APB.
Ik heb deze RC nu in twee versies in huis. Pellets van 130 mg die zijn getest en bevatten 6APB en een kleine hoeveelheid 5APB. En tevens 6APB in poedervorm.
Als ik de pellets weeg dan komt dit ruimgemeten uit op 350 mg per pellet. Hier zit dus 130 mg 6APB in (waarvan dus een klein deel 5APB). Maar hoe weet ik hoeveel mg 6APB in de poedervariant zit? Is dit (relatief) puur? Dus 100 mg is 100 mg 6APB? Of bestaat dit ook uit meer dan de helft uit een andere stof? Even ervan uitgaande dat de kwaliteit hetzelfde is. (testcentrum gaf aan dat ze bij deze bekende leverancier eigenlijk altijd aantreffen wat er wordt beloofd).
Waarschijnlijk is dit voor de gemiddelde drugsgenieter hier een no-brainer, maar mijn kennis en ervaring is nog niet zo groot....
Gewoon ervan uitgaan dat het poeder puur is. In de praktijk is dat niet helemaal zo, maar het verschil is wel een handige veiligheidsmarge. Onzuiverheden in het poeder zijn niet zó groot dat je grote verschillen merkt in effect.

De online doseeradviezen zijn ook allemaal gebaseerd op wat de weegschaal aangeeft.
Dus 100 milligram poeder is gewoon 100 milligram 6-APB.

Simpel als wat :wink:

Blissful

Gewoon ervan uitgaan dat het poeder puur is. In de praktijk is dat niet helemaal zo, maar het verschil is wel een handige veiligheidsmarge. Onzuiverheden in het poeder zijn niet zó groot dat je grote verschillen merkt in effect.

De online doseeradviezen zijn ook allemaal gebaseerd op wat de weegschaal aangeeft.
Dus 100 milligram poeder is gewoon 100 milligram 6-APB.

Simpel als wat :wink:
Te gek! Wat heb ik toch altijd veel aan jouw adviezen!

Blissful

Is er iemand die hier meer zinnigs over kan zeggen?

Hoi mijn vrouw en ik zijn ook van plan om voor het eerst 6apb te nemen in thuis setting.
We zijn allebei redelijk vertrouwd met xtc 2cb 2cb-fly truffels enz.
Graag zou ik van jullie willen weten waar mee te beginnen
Ik zat aan 150 mg voor mijn vrouw te denken 63 kilo
En 180/190 voor mezelf 98 kilo
Wat is jullie ervaringen nog hier mee en zit ik zo redelijk aan een goede dosering
Mvg allemaal

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi mijn vrouw en ik zijn ook van plan om voor het eerst 6apb te nemen in thuis setting.
We zijn allebei redelijk vertrouwd met xtc 2cb 2cb-fly truffels enz.
Graag zou ik van jullie willen weten waar mee te beginnen
Ik zat aan 150 mg voor mijn vrouw te denken 63 kilo
En 180/190 voor mezelf 98 kilo
Wat is jullie ervaringen nog hier mee en zit ik zo redelijk aan een goede dosering
Mvg allemaal
De dosering is wat hoog. Doe eerst maar eens 100 mg voor je vrouw en 140 mg voor jezelf.

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb inmiddels 6APB gebruikt en zal mijn bevindingen even delen.

Na het lezen van nog meer ervaringen van anderen kwam ik er op uit dat 150mg een geschikte dosis is om mee te starten en zeker niet te gek (dat is richting de 200mg).
Ik heb hiervoor pallets gebruikt waarbij getest is op 6apb en een significante dosis 5apb, qua daadwerkelijk mg kan ik dus niks zeggen en gaan we af op de vendor.

Tijdsverloop
T+1 al vrij snel minimale hoeveelheid extra lucht/boeren. Hier was ik op voorbereid gezien er meer mensen misselijkheid van worden.
En de eerste tonen begin door te komen. Mijn benen voelen wat lichter en ik word wat meer mellow.
T+2 Oké we zitten er nu lekker in en het is allemaal heel geleidelijk gegaan. Energie is goed en ik heb af en toe de neiging om wat meer te praten, als dit nog uren aanhoudt dan is het lekker spul.
Het is inderdaad allemaal wat neutraler dan X maar dat kan ook aan de dosis liggen.
T+2.5 Oei wat is dat, ik voel wat pijntjes van het dansen. Met X wordt dat altijd onderdrukt. Niet op focussen verder en lekker doordansen.
T+2.5 tm T+4 dit zou de piek moeten zijn maar ik krijg steeds meer last en minder energie. Ik heb geen booster of ander spul mee dus ik kan ook niks bijnemen (bewust ook gedaan) maar daar baal ik toch wel van waardoor ik zowel lichamelijk als geestelijk er niet helemaal lekker meer inzit.
T+6 Wat een anticlimax, ik heb er geen zin meer in, mijn lichaam voelt vermoeid en het hele hardgaan wat bij X geen probleem is is er niet en ik ga naar huis.

De dosis leek dus voor mijn doeleinden te laag. Hard gaan op een festival.
Voor een mildere setting voelde dit wel prima. Een licht roesje als je aangeschoten bent en fijne vibe.

Maar daarna begon de hell pas echt, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik was de hele tijd nog wel onder invloed op een fijne manier en kon niet slapen. Daar was ik wel op voorbereid, maar wat ik niet had verwacht was de hoofdpijn.
Ik heb nog nooit zulke hoofdpijn gehad, met X heb ik daar nooit last van.
Continue steken voor 8 uur lang, geen enkele houding werkte, de hoofdpijn zat aan de achterkant van mijn hoofd.
Ik heb wel genoeg gedronken (vergelijkbaar met normaal, 3-4 x 500 ml), wel was het vrij warm binnen maar niet veel meer tov andere feestjes.

Ik zou namelijk graag nog een keer gebruiken en dan 180mg proberen. Maar die hoofdpijn was het echt niet waard.
Het was ook vreemd dat de hoofdpijn pas na het feestje insloeg en urenlang aanhield. Mogelijk toch te warm en daarna de avondlucht in waar het koeler was?

De volgende dag voelde ik me weer helemaal prima. Niet moe, geen hoofdpijn, niet neerslachtig.

Laatst bewerkt:

DerHopmeister

Mooi rapportje @jackhan! Ik herken je ervaring onder 'Tijdsverloop' ook. Je laatste deel over 'de hel' gelukkig niet.

In mijn ervaring is 6-APB prima voor een setting waar je lekker los wilt zijn voor een paar uur, maar niet te hard wilt gaan. Er is geen 'kick' en geen piek maar meer een plateau tussen 2 en 4 uur na inname waarop je socialer bent en meer wilt dansen bv. Je blijft redelijk helder, of 'neutraler' idd. Afnemende energie en een beetje een ingekakt gevoel na 4 uur gevoel herken ik ook. Bijnemen kan, maar verlengt meer dan dat het extra energie geeft.

Mijn optimale dosis is 175 mg succinaat poeder met een 50 mg booster na 3 uur. Dat is wel aardig maar geeft uiteindelijk een licht misselijk en licht psychedelisch effect. Niet het 'naar de maan' of strak gevoel dan je wellicht voor een (hard) feest zou willen. Slapen gaat dan prima, en de dag erop slechts lichte kater voor een dag, maar een stuk milder als bij X/M. Volgende dagen toch een licht ongezond gevoel. De ervaringen lopen echter nogal uiteen tussen verschillende gebruikers, dus begin conservatief.

Al met al vindt ik het spul overgewaardeerd op zichzelf. Het duurt niet zo lang als geadverteerd en is lastig te doseren omdat het voor iedereen flink anders uit kan pakken, elke batch anders kan zijn, maar je toch lange pauzes in acht moet nemen tussen je experimenten. Het is niet zo geschikt om 'hard' te gaan, meer voor een fijne basis.

Als je niet principieel tegen combis bent zou je voor een langer feest wellicht een combi kunnen doen met 4-FMA (energy, euforie), bv in een 90+90 tot max 130+100 verhouding. Er staan wat meldingen over deze mix op het forum (ff zoeken).

O ja, harm reduction werkt bij 6-APB zeker! Dus iets eten op de avond, en zeker als je thuiskomt werkt. Ook voldoende drinken (maar niet te veel natuurlijk) zou wel eens kunnen helpen tegen de hoofdpijn. Kun je gelijk je magnesium pilletje (drogist) pakken tegen de kaakspanning.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb inmiddels 6APB gebruikt en zal mijn bevindingen even delen.

Na het lezen van nog meer ervaringen van anderen kwam ik er op uit dat 150mg een geschikte dosis is om mee te starten en zeker niet te gek (dat is richting de 200mg).
Ik heb hiervoor pallets gebruikt waarbij getest is op 6apb en een significante dosis 5apb, qua daadwerkelijk mg kan ik dus niks zeggen en gaan we af op de vendor.

Tijdsverloop
T+1 al vrij snel minimale hoeveelheid extra lucht/boeren. Hier was ik op voorbereid gezien er meer mensen misselijkheid van worden.
En de eerste tonen begin door te komen. Mijn benen voelen wat lichter en ik word wat meer mellow.
T+2 Oké we zitten er nu lekker in en het is allemaal heel geleidelijk gegaan. Energie is goed en ik heb af en toe de neiging om wat meer te praten, als dit nog uren aanhoudt dan is het lekker spul.
Het is inderdaad allemaal wat neutraler dan X maar dat kan ook aan de dosis liggen.
T+2.5 Oei wat is dat, ik voel wat pijntjes van het dansen. Met X wordt dat altijd onderdrukt. Niet op focussen verder en lekker doordansen.
T+2.5 tm T+4 dit zou de piek moeten zijn maar ik krijg steeds meer last en minder energie. Ik heb geen booster of ander spul mee dus ik kan ook niks bijnemen (bewust ook gedaan) maar daar baal ik toch wel van waardoor ik zowel lichamelijk als geestelijk er niet helemaal lekker meer inzit.
T+6 Wat een anticlimax, ik heb er geen zin meer in, mijn lichaam voelt vermoeid en het hele hardgaan wat bij X geen probleem is is er niet en ik ga naar huis.

De dosis leek dus voor mijn doeleinden te laag. Hard gaan op een festival.
Voor een mildere setting voelde dit wel prima. Een licht roesje als je aangeschoten bent en fijne vibe.

Maar daarna begon de hell pas echt, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik was de hele tijd nog wel onder invloed op een fijne manier en kon niet slapen. Daar was ik wel op voorbereid, maar wat ik niet had verwacht was de hoofdpijn.
Ik heb nog nooit zulke hoofdpijn gehad, met X heb ik daar nooit last van.
Continue steken voor 8 uur lang, geen enkele houding werkte, de hoofdpijn zat aan de achterkant van mijn hoofd.
Ik heb wel genoeg gedronken (vergelijkbaar met normaal, 3-4 x 500 ml), wel was het vrij warm binnen maar niet veel meer tov andere feestjes.

Ik zou namelijk graag nog een keer gebruiken en dan 180mg proberen. Maar die hoofdpijn was het echt niet waard.
Het was ook vreemd dat de hoofdpijn pas na het feestje insloeg en urenlang aanhield. Mogelijk toch te warm en daarna de avondlucht in waar het koeler was?

De volgende dag voelde ik me weer helemaal prima. Niet moe, geen hoofdpijn, niet neerslachtig.
Hoofdpijn kan ook komen als je te veel drinkt en niet kunt plassen. Heb je geprobeerd om iets zouts binnen te krijgen? Zoals cup-a-soup of chips ofzo? Daarnaast kunnen twee pilletjes paracetamol ook wel helpen.

jackhan

Belezen gebruiker
Hoofdpijn kan ook komen als je te veel drinkt en niet kunt plassen. Heb je geprobeerd om iets zouts binnen te krijgen? Zoals cup-a-soup of chips ofzo? Daarnaast kunnen twee pilletjes paracetamol ook wel helpen.
Oh dat was ik nog vergeten te vermelden, ik kon prima plassen.
Daarom vond ik het ook zo vreemd. Een vriend met wie ik was en het ook voor het eerst 6APB nam had er ook last van (zelfde dosis).

Ik heb verder niks geprobeerd te eten savonds, had geen eetlust verder. Wel de volgende dag gewoon kunnen eten maar toen was de hoofdpijn ook weggetrokken.

Paracetamol had ik bewust vermeden omdat ik niet zo goed wist wat er aan de hand was en dan niet nog meer stofjes in mijn lichaam wil hebben.

Bovenaan