1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer 6apb

Discussie in 'Trip reports' gestart door Arijan, 8 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Arijan

Arijan Newbie

6 apb succinaat 180 mgr, man 51 jaar 99 kilo

Ben uit op een xtc ervaring die langer duurt en die ik wat bewuster beleef en onthou

10 uur ochtend ingenomen, best wel spannend
    10:38 Ben best wel gespannen, voelde tintelingen in benen, maar zal wel zenuwen zijn. Mij voorgesteld op drugsforum.nl, ik post echt nooit op forums...
    10:46 Of ik been extreem nerveus of ik begin echt wel iets te voelen, tintelingen, wat slapper op de benen.
    10:54 ik voel m echt, tintelingen over hele lichaam, wazig wordt ik. Ik dacht dat het opkomen wel twee uur kon duren, lees je je zo in, maar hij komt echt op nu. Focus lastig, voelt voor mij erg als xtc.
    10:56 Hij komt echt keihard binnen nu, dit had ik niet zo verwacht, maar heerlijk hoor.
    11:01 Oke een uur eerder dan verwacht, tintelingen over hele lijf, moeite met focus, golven van euforie, dit is heerlijk. Hoop dat het de hele dag duurt, zo maar ff op bed met muziek.
    14:19 zo heerlijk muziek geluisterd, vrouw kwam bij me liggen, knuffel, streel. Het voelt nog steeds hartstikke euforisch, ik moet het genot echt weg kreunen. Vrouw let op vocht intake. Kan gewoon plassen! Het gaat onverminderd door.
    14:22 ga weer naar slaapkamer, daar is mijn vrouw...
    14:57 Nog steeds gaan golven van genot door me heen, ik lijk wel wat helderder, maar de euphorie neemt niet af. Krijg last van kaken...
    16:20 Ik word helderder, maar de euphorie blijft, steeds golven van genot, ik kan het niet anders omschrijven.
    6apb heeft tot nu toe precies gedaan wat ik ervan wilde, xtc maar dan langer, maal wel met kaken de hele dag, maar ik heb genoten, daar waar ik nu al depressief zou verlangen naar bij xtc, is het er nu gewoon nog.
    Om een uur of 18 was het wel over, doch na effecten gingen de hele avond nog door, heb vannacht wel geslapen, was ook erg moe, maar wel slecht geslapen, ook veel wakker gelegen.
    Nu volgende ochtend, brak, moe echter niet dat depressieve wat ik vaak na xtc had.

conclusie; voor mij heeft 6apb me gegeven waar ik op uit was, het voelde als xtc, ik was misschien iets helderder, maar eigenlijk niet noemenswaardig, het empatische, love gevoel was wel iets minder, maar de euforie was echt enorm en het duurde de hele dag, en als ik dit dan vier keer per jaar kan doen, vind ik het erg jammer als het na drie uur al over is zoals ik bij xtc had en nu met 6apb kan ik er dus een hele dag van genieten.

Over de dosering, want 180 mgr zou als veel gezien kunnen worden, zeker voor eerste keer. Het betreft succinaat, "slechte"batch volgens verkoper, vreemd genoeg getest als 6apb met de opmerking dat het sterk zou zijn... Toch maar vastgehouden aan de verkoper, die adviseert 150 mg voor man 80 kilo, ik weeg 100 kilo en gewicht schijnt uit temaken, dus ik kwam op 187 mg voor mij, ik las dat te weinig vaak een teleurstellende ervaring geeft, te veel wilde ik ook niet, vandaar dat ik meende met 180 mg wel goed te zitten.

SuperSilverHaze, Zonnetje, Pollewop en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Expex

Expex Newbie

Dank voor je report. Lekker man! Wow 5 a 6 uur in de flow. Ik ben ook heel benieuwd naar 6-apb maar door de wirwar aan verkopers en omdat ik ergens gelezen heb dat er veel fake rommel wordt verkocht, mezelf toch nog maar niet gewaagd hieraan en neem ik de wat kortere rush van xtc maar voor lief. Vaak neem ik wat 2cb erbij om wat langer waus te blijven :)

Laden...