1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer bad op XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door TrickVL, 27 okt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. TrickVL

TrickVL Newbie

Hoi Drugsforum, ik zit even met een probleem.
    Ik gebruik al ongeveer 5/6 jaar XTC rond de 2/3 maanden, nooit meer dan anderhalf of 2 pillen per feest.

Ik eet altijd flink van tevoren, slaap veel, drink geen alcohol dezelfde dag etc
    Nu is het echter dat vorige week nadat ik op een feest een halfje had ingenomen, ik voelde dat het na 10 minuten al begon te werken (normaal duurt dit een uur).

Hierdoor schoot ik ineens om wat voor reden dan ook in paniek, ik bedacht me toen dus dat het zwaardere pillen waren dan ik gewend was, en ik had ook een halfje aan een vriend van me gegeven die dat pas voor het eerst op een feest ging doen.(hierdoor werd ik overbezorgd, bang dat hij ook bad zou gaan)

Ik heb toen een uur lang gelopen, gezeten, gegeten, mezelf moeten kalmeren om niet in paniek te raken en toen ging dat eindelijk weg.

Nu is het probleem alleen dat ik minder gehyped ben voor mijn volgende feest natuurlijk.. heeft iemand anders dit ook wel is meegemaakt? Was hier gewoon geen ontkomen aan omdat ik het al jaren doe, dat het uiteindelijk wel een keer fout moest gaan? Ik zou het enorm jammer vinden als dat mijn laatste herinnering aan mijn festivals en xtc wordt.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Helaas is er geen garantie dat dezelfde drug altijd hetzelfde werkt. Setting en mindset is ozo belangrijk. Het feit dat jij je zelf druk maakte heeft je in een paniekstand gegooid. Drugs versterken je emotie meestal. Zowel negatieve als positieve emoties.
    Helaas kun je ook als jij je 100% aan de "regels" houd en je geen foute drugs neemt alsnog een keer bad gaan.

TrickVL vindt dit leuk.
  3. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

Ja! Mijn vriend heeft het meegemaakt. Wij gebruiken al jaren elk kwartaal, soms in de zomer iets meer. Eten iets lichts, zijn in een thuissetting en altijd fijne muziek op, matrasje op de grond je kent het wel. Pilletje erin, wachten tot...ik ging lekker en mijn vriend helemaal niet! Niks was leuk, mentaal en lichaam kwamen niet op 1 lijn, praten was het niet, de muziek was het niet. Ik heb maar Ronald Goedemondt aangezet, daarmee kwam hij een beetje in de flow maar helemaal zen zoals ik ging werd het niet. Waar lag het aan? Drukke werkweek, niet lekker in zijn vel, geen idee?! We hebben niks anders gedaan dan anders, niks anders gebruikt dan anders, niet meer gebruikt dan anders, zo raar!
    De empathy was er gewoonweg niet.

Nu is hij bang dat als hij weer gebruikt dat weer gebeurd wat ik heel jammer vind omdat we echt naar zo’n weekend toeleven om qualityweekend te hebben. Besloten om 2CB te doen maar die viel tegen omdat we alleen de bodyload hadden en verder niets.

ligt het dan aan het vele gebruik jaren lang of gewoon domme pech een keertje bad gaan?
    Heb het zelf weleens gehad dat ie niet viel en ik urenlang heb zitten rondkijken wachten tot ie kwam. Jammer van de avond en door! Ik kan je dus zeggen dat het weleens even niet lekker gaat, maar waar het aan ligt geen idee!
    Ik denk gewoon dat het contactje in mijn bovenkamer geen zin heeft, volgende keer beter!!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...