1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer benzo's: Diazepam

Discussie in 'Trip reports' gestart door Bas, 14 dec 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Bas

Bas Wijs gebruiker

Note: dit is vertelt terwijl ik half onder invloed ben van diazepam. Typ fouten kunnen dus voor komen omdat ik geen drol kan lezen, dus als je het niet kan volgen; heb je pech. :tongueout:

Dinsdag heb ik een pakketje binnen gekregen met een paar gram pep + diazepam van een maat (via darkweb) dat ik wilde testen. Dus rond het middag uur nam ik 70 mg speed via de neus om het daarbij te laten. Op aanraden van een vriend moest ik diazepam niet nuchter proberen. Dus dat ik speed had gebruikt, kwam goed uit om ook diazepam te proberen.

Om een lang verhaald kort te maken; dinsdag avond om precies 22u begonnen met diazepam. Ik was nieuwsgierig, maar ook bescheiden vanwege het niet wetende effect. 5 mg per uur nam ik, terwijl achteraf volgens iemand anders 10 tot 20 mg in 1 keer ook wel goed was. Het ging al mis toen ik dacht dat het een slaapmiddel was en ik zat te wachten op het moment dat ik kon slapen. Super dom, want een echt slaapmiddel is het niet, haha.

In de nacht was de pep nog lichtjes aan het werk samen met wat cafeïne en dus die diazepam. Het enige wat ik daarna werd was ** HIGH zijn.

- slecht kunnen lopen, slecht geheugen, moeilijk en extreem moeilijk zien, slapjes zijn e.d kwam dr ook nog bij als bijwerking.

Ik heb waarschijnlijk ADD/ADHD, al heb ik dit nooit getest. Maar van speed werd ik rustig, maar van Diazepam werd ik druk, vrolijk, heel open en enthousiast.

Goed, wat een kut verhaal, ik ben de clue nu al kwijt. Kut diazepam eigenlijk :tearsofjoy:

Toevoeging:
    Ik heb naar mijn vermoedens ADD/ADHD of aspecten hiervan. Concentreren op leuke dingen lukt, minder leuke dingen niet. Van speed krijg ik euforie en veel praat kicks, maar wordt ik juist ook rustig en relaxed, maar wel weer druk in mijn hoofd. Van Diazepam werd ik leeg in mijn hoofd, ligt slapjes en suf, maar niet eens heel erg. Wel werd ik enorm hyper, actief en high ervan. Dus kan het dat hoe benzo's horen te werken bij mij werken als uppers en ook zo andersom? Heeft iemand hier een verklaring voor.

Laatst bewerkt: 14 dec 2018
    Paplepep en DeApotheek vinden dit leuk.
  2. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

Ik heb zelf geen ervaring met diazepam, maar voor mij zijn benzo's icm speed te leuk om op te gaan slapen.

3. Paplepep

Paplepep Belezen gebruiker

Hahaha, genot ten top :cheerpompom:

Bas vindt dit leuk.
  4. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Om te slapen na een upper gebruik ik altijd etizolam, werkt qua inslapen wat beter.

Beetje summier report, maar zo spannend zijn benzo’s ook niet.

5. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

dus een aanrader om eens te proberen? Die benzo's trekken me op een bepaalde manier niet heel erg. Tenminste ik heb het idee dat het gewoon slaapmiddelen zijn. Maar velen gebruiken het dus ook recreatief en daarom ben ik toch nieuwsgierig. En heeft Diazepam dan de meeste recra waarde, want het is volgens mij wel 1 van de meest populaire benzo's?

6. Klein Pierke

Klein Pierke Experimenterende gebruiker

Diazepam wordt gebruikt om de uitwerking van speed (of coke) wat te counteren en het chill te maken .Beter iets kortwerkend gebruiken zoals temesta of Xanax want diazepam is de meest langwerkende. Savonds 10mg nemen is de dag erna nog volop actief..minder merlbaam maar actief.

7. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Ik heb maximaal ADD en diazepam legt mij plat dus ik zou het niet weten haha.

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Xanax valt zeker ook onder de langwerkende. Is zelfs een van de langst werkende.

Laatst bewerkt: 11 jan 2019
Laden...