• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer cannabis (Trip?)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mauro_

Newbie
Hallo allemaal,

Ik en een vriend van me (laten we hem even Piet noemen) hebben in het afgelopen jaar een beetje geexpirimenteert met smartdrugs, maar we wilden nu toch echt wel een het welbekende wiet proberen.

Ik heb dus 4 gram wiet gekocht van een andere jongen die ik ken.

Poosje later hebben we een jointje gerookt (puur, dus eigenlijk een "stickie') maar we voelden allebei niks. We inhaleerden wel.

Dit hebben we een paar keer geprobeerd, en vanaf de 2e keer werd ik er alleen maar moe van dus ik vond er niet zo veel aan.

Maar toen we het allerlaatste beetje wiet oprookten, begon Piet ineens een paar minuten na het inhaleren zijn benen niet meer te voelen en hij voelde tintelingen in zijn schouder. Ik had ergens wel eens gehoord dat de tintelingen wel eens voorkomen dus ik dacht dat bet gewoon normaal was.

Toen ineens zei Piet dat zijn benen aanvoelden alsof ze als spaghetti slierten rondzwieberden als hij liep. Vondt dit wel een beetje apart maar goed, het werd erger.

Hij zei dat de wolken vage kleuren hadden en dat de tintelingen ineens waren verandert in wat hij zei God die hem kietelde

Hij had echt moeite met lopen en moest hem ook een beetje begeleiden dat hij niet ergens tegen aanliep. Als we een stoeprand opmoesten, waarschuwde ik hem ver vantevoren, maar hij hoorde dit blijkbaar niet, en schrok als de stoeprand kwam en zei "Zoo die is hoog" en maakte een overdreven grote stap erover heen.

Ineens lag hij helemaal in een deuk omdat hij "een oude foto van zichzelf zag" en hij zag een leraar van hem steeds achter een boom staan. Toen deed hij ineens zijn handen bij elkaar alsof ze vastgebonden waren en zei "Ik ben in Skyrim, deze moeten echt vast" dus ik deed zijn handen uit elkaar duwen en toen was hij belachelijk verbaasd om wat ik deed.

Kortom, het leek wel alsof hij keihard aan het trippen was ofzo, terwijl we alleenmaar wat wiet hebben gerookt. Is dit normaal? Je kon echt zien dat hij helemaal van de kaart was (niet reageren op wat ik zei, ineens heel hard lachen, veel moeite met lopen, en hij hallicuneerde echt heel serieus op één of andere manier...)

Een halfuur nadat het een beetje uitgewerkt was, was hij alles vergeten en had het gevoel dat we pas 5 minuten wegwaren (wat makkelijk 2,5 uur was) en zweerde dat we het bos in zijn geweest terwijl we er alleenmaar langs liepen...

Ik vind het nogsteeds vreemd dat dit is gebeurt, want ik wist echt niet dat wiet dit kon doen. Hij deed het ook niet nep, dat zag je echt aan hem.

Dat was het wel zo'n beetje, hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt? En hoe kan het dat ik evenveel had gerookt en er helemaal niks van merkte?

Groetjes,
Mauro.

Generaal_Grafsteen

Experimenterende gebruiker
Na 6 bonghits en een joint had ik wel een gevoel dat alles super vaag was, en struikelen heb ik wel eens gedaan. Ook stukgaan om oude foto's maar op de manier hoe hij het voelde heb ik nog nooit meegemaakt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Cannabis is echt wel een licht psychedelicum. Als je flink doorblowd en/of niet veel gewend bent kun je best wel wat psychedelische effecten krijgen van cannabis. Dat heb ik ook als ik voor mijn doen veel blow. Toch blijft het bij mij altijd een stuk milder dan de echte tripmiddelen. Inderdaad vreemd dat jij er niets van merkte. Weet je zeker dat je wel echt goed inhaleerde?

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik ben toen ik 17 was een keer helemaal stuk gegaan op ketama hasj toen ik 2 gram op at. Ik wist amper meer hoe ik moest fietsen. Niet fijn.

Cannabis kan naar mijn mening wel lichte psychedelische effecten opwekken dus ik sluit mij aan bij Eik.

Laatst bewerkt:

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het meest psychedelische eraan vind ik dat je heel associatief ervan gaat denken. Alsof je letterlijk passagier bent op de 'train of thought'. En die trein slingert behoorlijk door het gedachtenlandschap!

Alleen meestal komt er niks intelligents uit. Enkel heel veel plezier om de gekke wereld waarin we leven.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Het meest psychedelische eraan vind ik dat je heel associatief ervan gaat denken. Alsof je letterlijk passagier bent op de 'train of thought'.
Dat herken ik inderdaad! Ik ben geen blower maar laatst for old times sake koekjes met wiet gebakken. Die at ik te laat en ik moest gaan slapen. Echt nog een paar uur van die associatieve gedachtenspiralen gehad. :swirl:

Mauro_

Newbie
Cannabis is echt wel een licht psychedelicum. Als je flink doorblowd en/of niet veel gewend bent kun je best wel wat psychedelische effecten krijgen van cannabis. Dat heb ik ook als ik voor mijn doen veel blow. Toch blijft het bij mij altijd een stuk milder dan de echte tripmiddelen. Inderdaad vreemd dat jij er niets van merkte. Weet je zeker dat je wel echt goed inhaleerde?
Ja ik had zeker goed geïnhaleerd, meestal voelde ik me ook een beetje duf worden maar dit keer toen hij zo van de kaart was merkte ik juist niks. (Gelukkig maar, want het had niet goed gekomen als ik ook die effecten had net als hem )

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan