snuffie zei:
Maar waar ik mee zit is het volgende : klopt t dat coke de zin in seks verhoogt maar bij mannen de mogelijk tot werkelijke prestatie afneemt?
Ligt dit aan de hoeveelheid of is dit persoonsgebonden?Snuffie
Persoonsgebonden: sommige krijgen er een slappe van terwijl anderen ontploffen van geilheid en met een erectie als een pompzwengel rondlopen.
Als dat laatste het geval is dan zit het met het presteren wel snor. Behalve dan dat als je meer dan een halve gram op hebt het moeilijker wordt om klaar te komen. Tenzij je dan een stevig glas alcohol in 1 teug en een hele dikke lijn coca je neus injaagt. Dan lukt het knallen wel.
Ik zou het echter bij deze ene leuke keer houden vriend en zeker niet gaan experimenteren met de combinatie sex/cocaine. Want dan kom je in gevaarlijk vaarwater terecht. Veel mensen die het kicken vinden om te seksen in een cocaineroes vinden naar verloop van tijd 'gewone' sobere sex minder leuk worden. Of helemaal niet meer opwindend
Cocaine nestelt zich in je brein, in je pik en in je ballen en daar blijft het in de hinderlaag liggen. Ook als is er geen spoor meer van te vinden bij een medische test. Deze dope zoekt naar je zwakke plek om je voorgoed in de greep te krijgen. En geloof me, hoewel er niets lekkerders bestaat dan jezelf te verliezen in een geile cocaroes, is het niet waard. Alleen al omdat het verlangen naar die hemelse waanzin je helemaal in beslag gaat nemen en je continu moet knokken om er niet aan toe te geven. Laat staan de andere schaduwzijden van het witte poeder.