Eerste keer coke

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb gistere middag de helft van een halve gram op, ik kreeg:

*Grote ogen (Beetje.)
*Voelde me een beetje energierijk en had zin om te praten.
*Een droge mond (Drinken helpt niet :()
*Verdoofde taden.

Ziet dat er uit als echte coke?

frizzr

Experimenterende gebruiker
Als kokend borrelend water dat door je aders stroomt. Heerlijke warmte van binnen, het voelt alsof je lichaam niet meer stuk kan..
...en dan de crash :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
klinkt als echt coke, maar tis niet te zeggen hoe puur natuurlijk.
laat het eventueel testen.

overigens beweren veel mensen dat je er de 1e paar keren niet veel van voelt en dat je het moet "leren".
en shitload aan alcohol icm coke zorgt overigens ook wel voor een ander gevoel.

*ps* ik raad niets hier aan natuurlijk, coke is en blijft ontzettend verslavend.

atbboy

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
klinkt als echt coke, maar tis niet te zeggen hoe puur natuurlijk.
laat het eventueel testen.

overigens beweren veel mensen dat je er de 1e paar keren niet veel van voelt en dat je het moet "leren".
en shitload aan alcohol icm coke zorgt overigens ook wel voor een ander gevoel.

*ps* ik raad niets hier aan natuurlijk, coke is en blijft ontzettend verslavend.

Ik krijg er steken van in me hart :confused:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=21557

snuffie

Newbie
Afgelopen weekend voor het eerst coke gebruikt.
Samen met een vriend die hier meer ervaring mee had.
Was echt super voelde mee heerlijk. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Maar waar ik mee zit is het volgende : klopt t dat coke de zin in seks verhoogt maar bij mannen de mogelijk tot werkelijke prestatie afneemt?
Ligt dit aan de hoeveelheid of is dit persoonsgebonden?

Snuffie

Judas

Wijs gebruiker
snuffie zei:
Maar waar ik mee zit is het volgende : klopt t dat coke de zin in seks verhoogt maar bij mannen de mogelijk tot werkelijke prestatie afneemt?
Ligt dit aan de hoeveelheid of is dit persoonsgebonden?Snuffie

Persoonsgebonden: sommige krijgen er een slappe van terwijl anderen ontploffen van geilheid en met een erectie als een pompzwengel rondlopen.
Als dat laatste het geval is dan zit het met het presteren wel snor. Behalve dan dat als je meer dan een halve gram op hebt het moeilijker wordt om klaar te komen. Tenzij je dan een stevig glas alcohol in 1 teug en een hele dikke lijn coca je neus injaagt. Dan lukt het knallen wel.

Ik zou het echter bij deze ene leuke keer houden vriend en zeker niet gaan experimenteren met de combinatie sex/cocaine. Want dan kom je in gevaarlijk vaarwater terecht. Veel mensen die het kicken vinden om te seksen in een cocaineroes vinden naar verloop van tijd 'gewone' sobere sex minder leuk worden. Of helemaal niet meer opwindend :(
Cocaine nestelt zich in je brein, in je pik en in je ballen en daar blijft het in de hinderlaag liggen. Ook als is er geen spoor meer van te vinden bij een medische test. Deze dope zoekt naar je zwakke plek om je voorgoed in de greep te krijgen. En geloof me, hoewel er niets lekkerders bestaat dan jezelf te verliezen in een geile cocaroes, is het niet waard. Alleen al omdat het verlangen naar die hemelse waanzin je helemaal in beslag gaat nemen en je continu moet knokken om er niet aan toe te geven. Laat staan de andere schaduwzijden van het witte poeder.

linke

Experimenterende gebruiker
het valt mij op dat mensen die coke proberen helemaal niet weten wat het eigenlijk is

was bij mij ook zo hoor maar toch

Dopezilla

Badass junkie
Kreeg eerder deze avond 'n snuif Coke van Steen na 'n concert van hem en Spinal. 't Was wel voor herhaling vatbaar, maar 'k ga wel 'n beetje uitkijken.

Leuk spul, maar 'n beetje jammer dat ik zelf niks had om bij te nemen, aangezien het wel naar meer smaakte meteen. Maar goed, dat is misschien maar goed geweest ook.

Olle

Bovenaan