Eerste keer Coke :-)

Discussie in 'Trip reports' gestart door SanneBanne, 25 sep 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Wie: Ik, vrouw van 40 jaar. 1.75. 102 Kg.
    Wat: Cocaïne (Volgens dealer lab getest 87%. Laat het zelf ook nog testen dus update volgt)
    Dosering: Niet van te voren vastgelegd, voorzichtig beginnen (dat was advies van dealer ook) en naar lijf luisteren. Uiteindelijk totaal ongeveer 200mg.
    Setting: Alleen (Ik woon alleen) lekker thuis op de bank. Vrienden op de chat. Het huis is opgeruimd, gezellige muziek.
    Ervaring: XTC, 2C-B, LSD, Hasj, Speed. Verder rook ik, en drink ik geen alcohol.
    Toedieningswijze: Snuiven
    Verwachtingen: In eerste instantie na onderzoek dacht ik vooral een “subtielere speed ervaring” te moeten gaan verwachten. Toch nog even wat meer navraag gedaan en hoorde toch ook wel wat duidelijke verschillen, dus maar gewoon op me af laten komen en dan zelf oordelen.
    Angsten: Geen.
    Stemming: Happy, open minded, iets vermoeit na (geestelijk) intense/spannende week.
    Voorbereiding: Kauwgom, vitamines, schoon huis.

Voorwoord: Cocaïne is een drug waarbij ik altijd een bepaald veroordelend beeld had. “Coke is voor mensen met geld, die coke zien als onderdeel van hun status”. “Mensen die coke gebruiken, vinden speed gebruikers maar goedkope junks, want verder zijn speed en coke gelijkwaardig” en meer van dit soort vooroordelen.
    Met name het verslavingsrisico was voor mij reden om een half jaar geleden nog te roepen dat ik dat nooit zou gaan proberen. Maar nadat ik meer over drugs te weten kwam, en over hoe verslavingen vaak ontstaan en mijn ervaringen met andere drugs, ging het toch kriebelen.
    “Nooit” werd: “Als iemand het aan zou bieden zou ik het allicht proberen, kopen zou ik het nooit!” En dat werd: “Hm, misschien als ik ergens een halve gram kan kopen, voor één keertje...”

Uiteindelijk werd het een combinatie van de laatste twee. Net toen ik overwoog om toch opzoek te gaan naar een halve gram, kwam een goede vriendin met een cadeautje. Omdat ik wel eens drugs voor haar laat testen bij het testcentrum, omdat dat bij haar niet kan, wilde ze me bedanken. Zij zou dan een gram voor mij betalen en we zouden het dan een keertje samen gaan doen.
    Uiteindelijk samen alsnog besloten dat we samen toch een andere drug zullen gaan doen en de coke alsnog dus niet samen.

De coke die ik heb kunnen bemachtigen is volgens de dealer erg zuiver, en ondanks dat je niks weet zonder je het daadwerkelijk zelf laat testen, had ik er een heel erg goed gevoel bij. Ik raad het anderen niet aan, maar mijn intuïtie is iets waar ik altijd goed op lijk te kunnen vertrouwen dus ik voelde me er veilig genoeg bij om het te gaan proberen.

Even voor 20:00: Voor het eerst in mijn drugsuitprobeeravontuur heb ik te maken met een “pony pack”. Hoe maak je dat in hemelsnaam open zonder dat de coke je om de oren vliegt? Ik typ het in bij Google, maar die weet mij alleen te vertellen hoe ik een pony pack moet maken. Over openmaken staat er niets. Ik begin het dus maar boven mijn bekende snuifbakje voorzichtig open te vouwen en uiteindelijk lukt dat gewoon prima, en gooi ik de coke in een voor mij veel gangbaarder gripzakje. Het is spierwit, erg fijn en heeft wat grovere bolletjes, maar echt hard zijn ze niet. Het heeft eigenlijk niet echt een sterke geur al ruik ik in de verte iets dat lijkt op een plastic geur.

20:00: Ik gooi wat coke in mijn snuifbakje. Het is zacht en en de aanwezige bolletjes druk ik makkelijk egaal tot poeder. Ik vind het hetzelfde eruit zien als speed ook doet.
    Ik maak bescheiden lijntjes. 2 lijntjes van ongeveer 50mg schat ik.
    Het brand totaal niet. Erg prettig. Wel ruik/proef ik direct een soort naar plastic/kerosine/benzine (Ja. Echt. ??) ruikende smaak. Dat is er heel kort, en dan vervaagd die geur/smaak weer. Ik krijg een beetje een snotneus na een tijdje.

20:07: Mijn hartslag neemt een beetje toe. Niet zozeer sneller, maar wel iets krachtiger. Ik merk op dat mijn gehemelte verdooft raakt. Raar gevoel alsof je bij de tandarts een verdoving gehad hebt, die nog niet uitgewerkt is. Dit neemt in de minuten erna steeds een beetje meer toe. Ik merk dat ik zweethanden krijg en ik voel de rush opkomen, de warmte in mijn lijf neemt toe en stijgt op naar mijn hoofd. Ik vond het het meest te vergelijken met een poppers rush, maar dan langzamere stijging naar je hoofd en minder heftig, maar wel met een veel langere duur natuurlijk.
    De head space is erg fijn, en voel me dus ook echt wel high. Ik had tot op dit moment nog trance opstaan, maar ik kreeg gelijk behoefte aan iets anders, en klikte één van mijn favo uptempo meezingers aan, en die viel direct 100% in de smaak.
    Anders dan met speed is bij mij vooral het energie gedeelte merkbaar anders. Waar ik bij speed vrijwel direct behoefte krijg om van alles tegelijk te gaan doen, geeft coke mij een rustigere energie. Nog steeds wel gevoel hele wereld aan te kunnen, maar gewoon minder gejaagd. Dat zorgt ervoor dat ik nog steeds gezellig aan het chatten ben, maar ook wel eens lekker onderuit zak op de bank zodat ik de rush goed kan voelen.
    De (online) tripsit taak die ik gelijktijdig ook had, kan ik prima uitvoeren. Ik voel me erg betrokken en zeker niet meer in mezelf getrokken dan bij speed.

21:00: Hoewel mijn hartslag hetzelfde blijft, merk ik een snelle afname van de rush, en kort daarna is ook het verdoofde gevoel in mijn gehemelte weg.
    Ik neem 2 nieuwe lijntjes. Ondanks dat de hoeveelheid dicht bij de vorige lijntjes ligt, merk ik nu een snellere opkomst van de rush en de verdoving. De heftigheid van de rush is hetzelfde, maar de verdoving is meer uitgebreid. Ook mijn tandvlees boven, neus en keel voelen iets verdoofd nu. Niet vervelend, wel duidelijk merkbaar.
    Zoals altijd zing ik mee met mijn favoriete nummers, en ik merk op dat het lijkt alsof ik beter kan zingen. (Ik kan echt niet zingen) Ik voel me dus wel wat zelfverzekerder als normaal. Moet er wel bij zeggen dat ik dat met XTC ook altijd heb. Met speed niet, maar dan maakt het me gewoon minder uit ook. :sunglasses:
    Verder voel ik me heerlijk en wel echt high, inclusief klemmende kaken.

22:00: De rush en de verdoving zijn weer weg. Hartslag is nog steeds iets harder dan normaal. Ondanks dat ik nog wel wat langer door wil gaan, wil ik zuinig zijn met de coke die ik heb. Ik wil het namelijk ook nog een keer doen als ik meer uitgerust ben. Afgelopen week was vrij heftig door beginnende therapie en wat spannende sociale belevenissen en die hebben wat effect op hoe ik me vandaag voel.
    Ik ben benieuwd of het de volgende keer anders zal voelen.

22:50: Mijn hartslag gaat nu ook zakken. Omdat mijn tripsit taak nog wel even kan duren, besluit ik over te gaan op speed. (Ja, mooi excuus)
    Ondanks dat ik er een uur tussen laat, heb ik wel idee dat eerdere coke invloed heeft op mijn speed high. Alsof een laagje relax over de energie van de speed heen zit. Lekker gevoel wel!

Nawoord: Dit was een prima kennismaking met coke. Ik had er minder van verwacht en was dus toch best verrast. Vond het zeker leuk voor zo af en toe. In verband met de lengte van het effect en mijn beperkte budget zal ik het zeker niet vaak gaan gebruiken. Wie weet als ik bijvoorbeeld eens wat extra te besteden heb, door mijn verjaardag ofzo.
    Van een kater heb ik niets gemerkt maar daarvoor was mijn dosering allicht iets te beperkt.

2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk report! Grappig dat het toch twee heel verschillende uppers zijn. Ben nu toch wel aardig nieuwsgierig geworden naar die speed en coke door jou, haha. :grin: Ik vraag me alleen wel nog steeds af of ze zich beide niet nog net wat beter zouden lenen voor een sociale situatie (feest, of thuis met vrienden) dan voor solo, thuis. Maar ja, dat is ook persoonlijk misschien. Ik ga het wellicht zelf nog ervaren. ^^

SanneBanne vindt dit leuk.
  3. Eik

Eik Belezen gebruiker

Leuk reportje Sanne! Fijn om een keer een wat uitgebreider beeld van Coke te krijgen dan sommige posts die niet verder komen dan "ik heb de beste shit ever"!

Voor mij blijft Coke voorlopig nog even op mijn "liever niet" lijstje staan maar ik ben er wel achter gekomen dat je nooit "nooit" moet zeggen. Klinkt in ieder geval wel alsof je een leuke avond hebt gehad! :sunglasses:

4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Mooi report. Inderdaad fijn om een uitgebreid report over dit middel te lezen.

5. HardcoreGabber

HardcoreGabber Bewuste gebruiker

Nu snap ik eindelijk wat coke met je doet. Niemand wist het echt uit te leggen. Mooi report Sanne!

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Leuk rapport! Goed geschreven hoor. Ik heb nog nooit speed op dus ik kan het niet vergelijken. Coke heb ik wel al een paar x gebruikt.
    Ik persoonlijk vind coke niet leuk alleen. Ik heb ene keer een snuifje thuis genomen maar ik vond dat niet wat.
    Met uitgaan vind ik het wel leuk! Zeker in combi met alcohol maar dat is wel veel slechter voor je lijf. De alcohol en cocaïne worden in je lichaam samen de drug coca-ethyleen. Slechter voor je maar in mijn opinie heerlijk..

7. Johnny Snow

Johnny Snow Experimenterende gebruiker

Het lijkt erop dat je geen slechte, maar ook geen super goede Coke had. Weet je ondertussen de uitslag al van het test centrum? Want ik betwijfel dat het zo zuivere Coke was als je dealer je zei.

Ten eerste verkopen straat dealers meestal geen high quality Coke en zeker niet aan gangbare prijs.

Normaal gezien moet Coke je echt van je sokken blazen met een euforie die je je niet eens kan inbeelden, zo intens, maar het lijkt erop dat er toch iets of wat plezierig gevoel aanwezig was. Maar dat je hart zo hard sloeg en je gehemelte zo verdoofd was wijst voor mij toch op versnijdingsmiddelen...

Coke verdooft niet zo hard als het goede Coke is, zeker niet dat je er een snotterneus van krijgt. Ook zou zeker niet heel je gehemelte verdoofd mogen zijn. Dus grote kans dat er Caffeïne of zo bij zat en iets zoals Lidocaïne.

Als je de uitslag hebt van het lab, laat je dan iets weten? Ik ben benieuwd! Ik schat dat je Coke niet meer dan tussen de 50 en 60% was... Maar ja, dat is natuurlijk wel een 'long shot' voor mij om te gissen...

Ook zou normaal de rush wat langer moeten aanhouden en er niet meteen craving naar nieuwe lijntjes zijn bij top Coke, zoals Coke van 89%, wat toch al high quality Coke is en waar je normaal minstens modknip voor mag ophoesten en wat je niet bij je alledaagse dealer haalt...

Maar ik kan mis zijn, breng ons op de hoogte! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2017
  8. SanneBanne

Oops! Vergeten inderdaad. Coke was 70% volgens testcentrum.

9. Johnny Snow

Dat is nog redelijk goed voor een gewone dealer, het gemiddelde ligt veel lager! Maar wel een heel verschil met 89%! :) Dan zat ik er dichterbij met mijn 60% schatting... Da's nog altijd 30% rotzooi tussen je spul dat je er niet bij wil. Maar toch, verwonderlijk voor een straat dealer dat 'ie 70% verkoopt!

10. Johnny Snow

Of was het geen straat dealer?

11. SanneBanne

Als je met een straatdealer bedoelt: "door-een-willekeurige-persoon-op-straat aangesproken-worden-met-drugs kopuh?"
    Nee, dan was het geen straatdealer. Ik weet niet mijn dealer ook op die manier drugs verkoopt, dat zou natuurlijk wel kunnen.

12. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

De maximale zuiverheid van cocaïne hydrochloride is 89%, dus als je 70% hebt zit er dus geen 30% rotzooi in... Maar zo'n 21%...

13. Johnny Snow

De maximale zuiverheid is 99%, aangetroffen in de UK waar Coke nu boomt.

14. krannatom

krannatom Belezen gebruiker

Heb je daar een url van of een andere bron?

15. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Dat hangt ervan af hoe je de zuiverheid definieert. In nederlandse labs definieren ze die op basis van de base en zo krijg je je testresultaten dan ook. En cocaine hydrochloride kan maar max 89% cocaine base bevatten, omdat er dus 11% inactieve hydrochloride aanvast zit. Als je cocaine hydrochloride als uitgangspunt neemt dan kun je dus wel 99% zuiverheid halen inderdaad. In theorie zelfs 100%, maar in de praktijk zal 100% nooit voorkomen.

Maar aangezien hierboven naar een uitslag van het nederlandse lab werd gerefereerd:
    Gaat het hier dus om 70% cocaine base en niet 70% cocaine hydrochloride. Met andere woorden er zit geen 30% troep in zoals jij beweerde, maar zo'n 21%.

16. Johnny Snow

Neen met straat dealer bedoel ik gewoon de alledaagse dealer die aan iedereen verkoopt voor de gangbare prijs, wat altijd sterk versneden spul is. In Nederland gemiddeld 40 tot 60% zuiver, de gemiddelde Coke.

Als je de gangbare prijs betaalt ga je al zeker nooit high quality Coke hebben...

Laden...
Vergelijkbare Topics - keer Coke
  1. daniel1313
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.037
  2. Weezy1
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.390