Eerste keer coke

KetCat

Newbie
Hallo allemaal!

Ik wil graag binnenkort met een vriend een avondje wat kaarten en coke snuiven, ik heb het iets langer dan een jaar geleden eens gedaan maar hij nog nooit. Hoeveel gram koop ik best zodat we allebei de hele avond goed zitten? En is er een gemakkelijke manier om te weten of het coke is en niks anders (ik woon in België dus geen testcentra hier helaas)?

_shikantaza

Badass junkie
Hallo allemaal!

Ik wil graag binnenkort met een vriend een avondje wat kaarten en coke snuiven, ik heb het iets langer dan een jaar geleden eens gedaan maar hij nog nooit. Hoeveel gram koop ik best zodat we allebei de hele avond goed zitten? En is er een gemakkelijke manier om te weten of het coke is en niks anders (ik woon in België dus geen testcentra hier helaas)?
Geen testcentra? En http://www.modusvivendi-be.org/?-Accueil-Modus-Fiesta- dan?

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Mijn advies is blijf weg van die bende, tenzij je heel gedisciplineerd je maat kan houden maar dat heb k nog weinig zien doen. Het begon bij mij ook een keer voor de gein toch, niet veel later ging t van maandelijks naar wekelijks naar dagelijks. Het heeft me mn relatie gekost toendertijd, vriendschappen gekost, en niet te vergeten een enorme bak met geld... uiteindelijk is het het niet waard maar dat is mijn mening, het is een vd grootste fouten die ik in mn leven gemaakt heb

Lemmy

Badass junkie
Mijn advies is blijf weg van die bende, tenzij je heel gedisciplineerd je maat kan houden maar dat heb k nog weinig zien doen. Het begon bij mij ook een keer voor de gein toch, niet veel later ging t van maandelijks naar wekelijks naar dagelijks. Het heeft me mn relatie gekost toendertijd, vriendschappen gekost, en niet te vergeten een enorme bak met geld... uiteindelijk is het het niet waard maar dat is mijn mening, het is een vd grootste fouten die ik in mn leven gemaakt heb

Dat was het bij mij ook en toch zal ik af en toe wel nog 'ns een lijntje tot mij nemen.

De tijd van elk weekend of meerdere keren per week is gelukkig voorbij. En dat duurde lang.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Dit hoeft niet. Ik zelf haal eens per jaar - twee jaar ongeveer eens weer een keer een half grammetje coke in huis, maak het dan over een tijdsbestek paar weken tot maanden op en laat het dan weer een tijd. Ik vind persoonlijk benzo’s bijvoorbeeld veel verslavender dan stimulanten zoals coke, speed en 3-MMC. Maar ik snap de waarschuwing wel. Coke is voor velen verslavend. Zeker vanwege de korte werkingsduur. Maar er zit tóch óók een stuk zelfdiscipline in. Als je weet van jezelf dat je die niet hebt: niet aan beginnen inderdaad.

Lemmy

Badass junkie
Al blijf ik bij m'n mening dat de meesten die klagen en zagen over deze drug (over de werking, niet over de verslaving want dat is het inderdaad heel hard, helaas spreekt hier een ervaringsdeskundige) nooit goede hadden. Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar toch.

WAZA

Belezen gebruiker
Al blijf ik bij m'n mening dat de meesten die klagen en zagen over deze drug (over de werking, niet over de verslaving want dat is het inderdaad heel hard, helaas spreekt hier een ervaringsdeskundige) nooit goede hadden. Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar toch.
Ligt ook aan je stemming, je moet ook zorgen dat er niet veel voeding in je maag zit dit kan werken op hoge hartslag en een slechte space

DennisD

Experimenterende gebruiker
Ik kan het gewoon af en toe een nachtje lang doorgebruiken, en dan 3 dagen depressie maar toch , het is het lekkere waard als je op tijd stopt

Bovenaan