1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer dmt alleen. 2 sessies

Discussie in 'Trip reports' gestart door Space Criminal, 23 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Space Criminal

Space Criminal Experimenterende gebruiker

Het is alweer een aantal maanden terug dat ik het volgende trip report schreef. Deels ook omdat ik de overweldigende ervaring gewoon een plekje moest geven en daarom mijn ervaring opgeschreven heb. In de tussentijd heb ik al weer wat heftigere ervaringen meegemaakt dan de volgende maar toch wou ik deze met jullie delen.

Ik begin dit forum steeds leuker te vinden :)

Ik was een avondje alleen thuis en ik had de dagen ervoor besloten om op deze avond in stilte dmt te roken. Ik heb 40mg in een glazen pijp gedaan op een bedje van tabak substitute (nicotine vrije tabak). Daar bovenop weer een laagje tabak substitute. Ik begon te inhaleren. Eerst nam ik 1 goeie teug meteen vanuit het pijpje over de longen om het bovenlaagje helemaal te laten gloeien. De glazen bal van de pijp vulde zich volledig met rook en de volgende trek die ik nam zuigde ik alle rook uit de bal door het klapgat te openen. Meteen toen ik deze trek lang in m'n longen hield begon alles al te glinsteren. Het beeld wat je krijgt als je naar de pijp kijkt is als een plaatje, maar wel volledig kraakhelder. Meteen zwakt al het besef af van realiteit en de volgende trek die ik wou nemen begreep ik al bijna niet meer hoe ik eigenlijk moest roken. Na enige verwarring heb ik ook een 2e goeie trek genomen. Deze erg lang ingehouden. 2 Goeie trekken in totaal en de trip begon.

Tijdens het inhouden was er een entiteit die van achteren kwam die de hele situatie stond te bezichtigen. Het keek naar mij en naar het doel wat ik had. Het zag en begreep mij, het zag de missie van mij die zo graag een buitenaardse ervaring wou hebben en stond de situatie te bekijken. De entiteit communiceerde met de ether en gaf aan van, geef hem maar aan mij, ik neem hem wel even mee om het te laten zien. Vervolgens sloot ik mijn ogen en werd ik meegenomen.

Ik werd meegenomen door deze goeie en leerzame entiteit die echt als doel had mij te laten zien wat er in haar realiteit gebeurde. Ze stond naast mij en we keken samen naar wat daar allemaal gaande was en hoe alles werkte. Alles was op dat moment zo ontzettend kloppend en begrijpelijk. Ik herinner mij nog een moment dat ik lichtelijk mijn oogleden kneep en zij waarschuwde mij dat wat zich in de dmt realiteit afspeelde alleen nu in dit moment waarneembaar is en zodra ik mijn ogen zal openen ik mijn bewustzijn als mens weer zou terugkrijgen. Dit was tevens het moment dat de entiteit aangaf dat ik nog niet de volledige les had geleerd en ze zei dat ik nog even moest blijven om de complete boodschap te ervaren. Alsof ze zei van: wacht blijf nog even hier.. Dit is nog niet alles wat ik je wou laten zien en uitleggen.

En aan het einde van de les die ik daar kreeg opende ik mijn ogen en werd alle informatie die ik zojuist had opgedaan teniet gedaan. Alsof alle informatie letterlijk uit mijn hoofd werd gezogen. Toen ik me realiseerde dat alles vervaagde begon ik hardop dingen te zeggen die ik net had meegemaakt maar alles verdween verder en verder en mompelde ik alleen iets wat niet eens woorden waren. Volledig overweldigd. Totdat ik alleen nog wist dat ik daar een entiteit ontmoed heb in een andere dimensie waar dingen gaande zijn die we als mens helemaal niet kunnen bevatten. En ik enorm baalde van wat me daar verteld werd en hoe alles daar zo begrijpelijk was en ik er als mens totaal niks van begrijp vanaf het moment dat ik teruggekeerd was.

Al met al een hele mooie ervaring die niet zwaar op de geest was. De entiteit die ik ontmoette was ontzettend vriendelijk en leerzaam en totaal niet intimiderend.

Helemaal flabbergasted ben ik eten gaan bereiden en heb ik avondeten gegeten. Niet alles wat ik in de pijp heb gestopt was volledig opgerookt. Ik sprak met mezelf af dat ik nog een hit ging nemen. Niet veel. Ik dacht ik wil alleen maar heel even kort terug om nog even te zien wat daar nou gaande was en hoopte dat ik deze keer wel iets mee terug kon nemen naar het nuchtere bestaan van ons menszijn. Ik legde 30mg in de pijp bovenop wat ik al (deels) had opgerookt. Hierop weer een mini laagje tabak substitute.

De 2e ervaring was echter totaal anders dan de eerste.

Deze keer was ik vastbesloten om nu echt zo precies mogelijk alles op te roken en had ik 1 missie. Goed roken deze keer. Hou je hoofd erbij dacht ik telkens. Niet vergeten hoe het werkt om te roken! En deze keer heb ik zo diep en lang mogelijk geinhaleerd. Ik denk wel 5 trekken en vanaf de 3e begon het echt moeilijk te worden omdat alles begon te vervormen. Na de laatste trek keek ik naar de pijp en realiseerde ik me dat de handen die de pijp vasthielden eruit zag als een hand van een alien. Ik legde de pijp neer en keek naar mijn armen en handen. Deze zagen er buitenaards uit. Spierwitte rubberen huid had ik gekregen, mijn vingers die ik nog bewoog begonnen te vervormen en aan het uiteinde van mijn vingers zaten bolletjes alsof ik de handen van een salamander had gekregen. Ik keek vooruit, links van de TV staat een plant waarvan de bladeren veranderden in papieren blaadjes, de 3d diepte verdween en alles zag eruit als een cartoon. De realiteit loste op en een enorme kracht pakte mijn aandacht. Ik ging achterover liggen en sloot mijn ogen. Hier begon mijn trip.

Meteen keek ik naar een krachtige energie die alle aandacht pakte en dit was een bal van energie, aan de buitenkant enorm kleurrijke door elkaar gevlochten vezels wat tegelijkertijd een werkende machine was. Ik was zelf al het bewustzijn verloren en ik was in een ether terechtgekomen waar niks anders bestond dan leegte en deze entiteit. Ik was getuigen van wat er gebeurde maar voelde mijn eigen aanwezigheid niet meer. Moeilijk om uit te leggen hoe dit voelt. Ik voelde de kracht binnenin de bal van energie en naar mate ik deze kracht aan het ervaren was bleef het veranderen en groeien. Het gebeurde letterlijk voor mijn neus en ik verzette me nergens tegen aangezien deze entiteit zo overheersend en krachtig aanvoelde dat het niet eens in je opkomt op hier tegenin te gaan en je te verzetten tegen de kracht van deze machine. Het evalueerde van een hele gecomprimeerde bal met enorm veel kracht tot een steeds groter monster wat zo enorm krachtig was, ik heb letterlijk nog nooit in dit mensenleven ooit iets gevoeld wat zo veel kracht had als deze energie. De "kleine" bal werdt alsmaar groter en groter. Ik zag hem van steeds verdere afstand omdat van dichtbij kijken simpelweg niet meer mogelijk was omdat het de complete leegte waar ik in zat te klein werd. uiteindelijk groeide deze kracht tot een enorm groot wezen die voor mijn gevoel zo groot werdt als de ether waarin dit wezen in bestond. De complete lucht werdt gevuld met dit wezen en het liet mij zijn kracht en macht voelen. Na dat ik dacht van wtf hoe groot kan dit nog verder worden deed ik heel stilletjes mijn ogen deels open en plotseling was deze kracht, deze entiteit in de hele huiskamer. Er was geen enkele plek in de kamer waar hij niet was. Toen ik opnieuw mijn ogen dicht deed merkte ik dat deze ervaring niet resulteerde in iets anders dan deze kracht. Het enige doel van deze trip was om te ervaren wat een enorme krachten er in andere dimensie's bestaan waar wij mensen totaal geen weet van hebben. Ik heb nog zeker 10 minuten de aanwezigheid van dit enorme monster in mijn huiskamer met open ogen visueel zitten aanschouwen met al zijn kleuren en patronen die hij had. Het zweefde lichtelijk op en neer deinend in de lucht en ik was zo overweldigd van deze kracht. Ik heb nog nooit zo iets krachtigs gevoeld en gezien als deze entiteit. Deze entiteit had geen lichaam of enige menselijke vorm zoals de entiteit uit de eerste trip wel duidelijk had. Alsof ik hier met een grotere macht te maken had, die als enige doel had om te heersen en krachtig te zijn. Ik kan deze energie niet kwaad of goed noemen, maar enkel krachtig en groots. Ik heb hem als kleine energiebal, soort van begin van zijn ontstaan zien uitgroeien tot een grote heerser in dit universum.

Wat een overweldigende ervaring deze keer. Ik vind het moeilijk om te zeggen of ik nu zoals mensen het omschrijven een "breaktrough" heb meegemaakt. Het besef van menselijk bestaan vervaagd in mijn trips, het bewustzijn zoals we het kennen is weg. Maar ik heb nog geen enkele keer een tunnel gezien waar ik doorheen ga. De eerste hit van de avond werdt ik duidelijk meegenomen door een vriendelijke leerzame entiteit die mij wou laten zien waar ik zo benieuwd naar ben, namelijk wat is ons bestaan buiten dit menselijk leven, en wat gebeurt er nu werkelijk in andere dimensies waar deze entiteiten bestaan. Echter en helaas voor mij kan ik dit wat alleen in die wereld bestaat niet meenemen naar het hier en nu en voelt alles alleen logisch aan als je daar bent. Zodra je je menselijk bewustzijn weer terugkrijgt begrijp je helemaal niet meer wat je zojuist daar in die andere dimensie hebt begrepen, gevoeld en gezien..

En de 2e hit van de avond was zo veel krachtiger dan de eerste, zeker de heftigste tot nu toe in mijn dmt ervaringen maar wederom geen tunnel. Maar wel volledige afsluiting van de menselijke realiteit. De entiteit was recht voor mij, op een menselijke manier gezegd een meter voor mij. Echter bestaan in de dmt wereld helemaal geen afstanden maar zo dichtbij voelde het. Het bewustzijn van dat ik eigenlijk een mens ben en hier op aarde leef bestond niet meer en ik voelde uberhaupt niet dat ik een lichaam had. Maar wederom geen tunnel.. tja "breaktrough" vind ik nog geen passend woord hiervoor. Wel heel erg overweldigend deze ervaring. Het meest intense was ik ooit in mijn leven heb meegemaakt.

Mezelf, KropSla, Krankenstyn en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Wauw bijzonder!

En die tweede ervaring klinkt wel heel anders dan veel andere beschrijvingen van DMT trips ja.

3. Space Criminal

Bijna geen enkele dmt trip is hetzelfde, dat vind ik echt fantastisch van dmt. Het is altijd weer een verrassing

Roze Olifant, acht.zes en Mindless vinden dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

DMT moet ik nog eens scoren, mijn eerste ervaring ging wat de mist in omdat ik de techniek nog niet onder de knie had.

Ik heb wel 5MeO-DMT en DPT in handen, die ga ik de komende tijd eens ernstig bestuderen en uiteindelijk proberen. Je kan daar vanalles mee doen, roken, snuiven en slikken dus moet wel even uitgevogeld worden welke route of administration te prefereren is.

Roze Olifant vindt dit leuk.
  5. Space Criminal

Dmt is veruit de mooiste ervaring die ik ooit heb gehad in m'n leven. Ik heb ook in het begin heel veel dmt verspilt met de verkeerde manier van roken maar als je het eenmaal onde de knie hebt dan werpt dit zijn vruchten af.

acht.zes vindt dit leuk.
  6. acht.zes

Ja, komt vrij nauw met de temperatuur, die mag niet te hoog zijn en dat was bij mij toch wel het geval.

Ik lees net dat DPT zo goed als geen tolerantie geeft net zoals dat bij DMT het geval is (en ook al geen kruistolerantie met andere middelen), dus kan ik die doen wanneer ik wil, en hoef ik geen rekening te houden dat ik paar dagen geleden nog aan de LSD gezeten heb. Interessant, lekker iets om tussendoor te doen.

Roze Olifant en Space Criminal vinden dit leuk.
  7. Space Criminal

Dpt spreekt mij ook aan. Maar toch denk ik dat dmt de moeder is van alle beschikbare tripmiddelen. En zo uit de natuur. Dpt blijft een synthetisch middel.

Mezelf en acht.zes vinden dit leuk.
  8. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Mooi verslag van twee heel verschillende ervaringen. Klinkt weer heel indrukwekkend en fascinerend.

Space Criminal vindt dit leuk.
  9. acht.zes

@Space Criminal
    Ik heb ook 5MeO-DMT freebase, dat is wel een middel uit de natuur, zit in verschillende planten en ook op die pad. Maar die schijnt echt heel heftig te zijn dus die doe ik liever samen met iemand en wel om de beurt (zoals je vaak ook met DMT ziet)

DPT durf ik dan wel in mijn eentje uit te testen.

Space Criminal en Roze Olifant vinden dit leuk.
  10. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ook dit is weer een prachtig report! Ik vermaak me goed op het forum vandaag. :)

Ik wil eigenlijk wat stukjes specifiek quoten en daarop reageren, maar dit is een drama op mijn telefoon, dus dat komt als ik weer op m’n computer kan. Bedankt in ieder geval voor het delen! ^^

DMT is geweldig interessant. :hearteyes: Was voor mij ook een extreem weirde maar zeer indrukwekkende ervaring die een warm gevoel van dankbaarheid achterliet.

Space Criminal vindt dit leuk.
  11. Krankenstyn

Krankenstyn Newbie

Super vet rapport! Heb beide scenarios ook min of meer meegemaakt.... herinneringen eraan glippen eenmaal terug op aarde als los zand door je vingers, maar die overweldigende, nederig stemmende demonstratie van de macht van het universum dat zich aan je openbaart staat mij nog redelijk goed bij. Baffled, flabbergasted, zouden de Engelsen het noemen... zwevend in een oneindige 'ruimte' van fel, parelmoer wit licht zweefde de machine, of 'het ding' daar terwijl het continu multidimensionaal van vorm en kleur veranderde, inklapte, en weer in compartimenten uiteenviel, samendraaide, oprolde, uitschoof enz enz. Er ging geen dreiging of boodschap van uit, het (het als in: alles wat er was) liet zich alleen maar 'even zien'...

Op andere gelegenheden werd ik direct verwelkomd door miljoenen miljarden wezentjes/smileys/elfjes die helemaal lyrisch van blijdschap waren nav mijn bezoek en mij zo extreem aan het lachen maakten dat ik tien minuten lang lag te gieren gewoon. Net als hunzelf kon ik de wereld om mij heen vormgeven door het maken van geluiden waarbij een regenboog van kleuren/geluid uit mijn mond spoot die de omgeving schilderde en vorm gaf als het ware. De elfjes werden helemaal gek zodra ik dat deed... Maanden later zag ik een lezing van Terrance McKenna waarin hij precies ditzelfde fenomeen beschreef en de machine elfjes helemaal door het dolle gingen zodra hij begon te zingen/brakelen.... terwijl ik dit schrijf zou ik echt terug willen naar die wereld waar ik al meer dan een jaar niet geweest ben... soon....

verwondering, Mindless en Space Criminal vinden dit leuk.
  12. Space Criminal

Bedankt voor je post en het delen van jouw ervaring!

In de tussentijd heb ik het nog wel eens gedaan maar soms is het niet trip report waardig. Soms verrast het je zo enorm dat je het wel op moet schrijven om het überhaupt te kunnen verwerken wat je heb meegemaakt.

Elke keer is anders en dat vind ik echt geweldig aan dmt.

Precies wat je zegt. Soms maak je iets mee en later lees je dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt. Zo heb ik eens van de entiteiten die ik zag een dikke middelvinger gekregen. Alle visuals veranderde in een grote fuck you! En later hoorde ik dat Joe rogan dit ook heeft meegemaakt maar dan met jokers die hem de vinger gaven.

Volgende maand ga ik een bufo alvarius ceremonie doen. 5meo dmt, de originele van de kikker. Ik ben heel erg benieuwd wat dat mij gaat brengen.

13. Mindless

Gewoon in Nederland?

14. Space Criminal

Ja in Amsterdam, heb je ook interesse?

Mindless vindt dit leuk.
  15. Mindless

Nee, ik wist niet dat dat in NL kon. Was wel benieuwd. :)

Laden...
Vergelijkbare Topics - keer dmt sessies
  1. Natozlato
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    970
  2. dikkepater
    Reacties: