Eerste keer E

Ik ga voor het eerst MDMA gebruiken binnenkort, op een feest. Ik ben van plan om 100 mg te gebruiken. Wat kan ik verwachten, wat zijn de do's en don'ts? Waar moet ik voor uitkijken?

P.S Dit is geen vraag over schadelijkheid, hoeveel er in pillen zit etc, puur kwa effect en gedrag, wat moet ik verwachten?

caatje

Badass junkie
Lees eens rond in het xtc hoofdstuk. Daar kom je alles tegen wat je nu vraagt. Veel plezier!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor de eerste keer is 100mg zeker genoeg, dus echt niet bijnemen!

Ik neem aan dat je kristalletjes hebt? Dit slaat een stuk harder en sneller in, het kan dus ineens BAM zijn :P .

Lichamelijk voel je een soort slapent/ tintelent gevoel wat of zo fijn is :hearteyes: . Ik heb zelf dat de omgeving voor je gevoel iets veranderd en de muziek wordt intenser en mooier dat je ooit gehoort hebt. Verder wordt ik zelf altijd enorm open tegen andere mensen, ook een enorme softie :P . Kaken zullen ook vrijuit bewegen en ikzelf had de volgende dag nog steeds een fijn lekker gevoel.

- Drink elk half uur wat water (beter geen alcohol, want dan droog je nog meer uit).
- Neem verder geen andere drugs.

En geniet van je eerste keer! Zoek een goede plek voor de eerste keer, want het gevoel van de eerste keer evenaar je niet meer (vele althans)

Veel plezier :wave:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Jij gaat zoveel plezier beleven :hearteyes: Het gevoel is niet te beschrijven, helaas zal je je er niet op kunnen voorbereiden geestelijk, het raakt je, het komt over je heen en het is geweldig.
Paar dingen die ik je aanraad:
-AA drink, werkt goed ook al zou het eventueel fout gaan (Maar dat gebeurt niet, toch? :grin: )
-Dextra, zelfde reden als AA, en het is gewoon te lekker.
-KAUWGOM! Heel handig als je kaken gaan klapperen, je kan je wangen kapotbijten, niet heel erg ofzo, gewoon wondjes, maar ze zijn wel vervelend. Ik heb zelf er overigens nooit last van:)
-Niet bijnemen, ook al wil je van wel, de 2de pil zal het effect alleen verlengen maar het word voornamelijk klapkaken :)
- Neem de pillen in 2 halfjes, als het 1ste halfje bevalt kan je die 2de nemen maar dus niet meer. 100 mg is genoeg voor de eerste keer, ik heb bij mijn eerste keer 1 halfje 120 genomen en het was geweldig, ben wel licht, dus dat moet je ook meetellen.

Dat waren ze, heel veel plezier, je eerste keer is te geweldig! Vertel ons hoe het was:)

TrippyShit

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik neem aan dat je kristalletjes hebt? Dit slaat een stuk harder en sneller in, het kan dus ineens BAM zijn :P .

Lichamelijk voel je een soort slapent/ tintelent gevoel wat of zo fijn is

Zo zie ik het vaker omschreven. Merken jullie nou gewoon het echte love gevoel niet of hoe zit dat bij jullie??

Ik zou het meer omschrijven als. Het kriebeltje (vlinders) in je buik als je verliefd bent.
Maar dan alsof je op 50mensen tegelijk verliefd bent. Pure love door je hele lichaam.
Buik, hoofdhuid, in en op de rest van je huid over je hele lichaam. Dit gevoel gaat op het ritme van de muziek door je hele lichaam heen. De allermooiste band met je vrienden enzo hebben.

Prachtig is het.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
De eerste keer is prachtig :hearteyes: vooral kristallen.
het gevoel alsof je op roze wolkjes loopt.

verkloot niet je gevoel om veel alcohol te gaan drinken, af en toe een glas water of fruitdrank.
Die avond vergeet je nooit weer,,,veel plezier :) :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Moes-4 zei:
Eerste keer is echt het leukst :hearteyes:

Dat hoef niet. Bij mij was dat iig niet zo..

Later begon ik het gevoel te kennen en kon het ik love-gevoel op 1 of andere mannier sturen door erop te concentreren en nog harder laten gaan. 1e keer voelde ik niet eens echt love gevoel omdat ik het niet kende. Maar idd de 1e keer vergeet je nooit nooit meer dat is zowiezo waar :P

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Ik had juist omdat ik het niet kende, kwam het enorm hard aan. En dat van maar eentje. :hearteyes:
Nu heb ik er meestal meerdere nodig om datzelfde te bereiken.

Dat love gevoel sturen lukt me toch niet helemaal :( :wink:

pixo207

Belezen gebruiker
Je eerste keer (en nog een aantal keren erna) XTC kan je niet beschrijven in woorden :) . De woorden die dat moeten omschrijven zijn nog niet uitgevonden.

TrippyShit

Badass junkie
102 konijnen, zaten in een boot.
Een was tbs'er en die schoot de ander dood

101 konijnen, zaten in een boot.
Een kreeg ruzie met piraten en werd dood gegooid met brood

100 konijnen, zaten in een boot.
Een zwom terug naar huis, hij miste de kleur rood.

99 konijnen, zaten in een boot.
Een at alle vislijnen op en kreeg vergiftiging van lood.

98 konijnen, zaten in een boot.
Een stootte de ander aan toen viel hij uit de boot.

Of iets in de richting van een chocolade kikker..

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
102 konijnen, zaten in een boot.
Een was tbs'er en die schoot de ander dood

101 konijnen, zaten in een boot.
Een kreeg ruzie met piraten en werd dood gegooid met brood

100 konijnen, zaten in een boot.
Een zwom terug naar huis, hij miste de kleur rood.

99 konijnen, zaten in een boot.
Een at alle vislijnen op en kreeg vergiftiging van lood.

98 konijnen, zaten in een boot.
Een stootte de ander aan toen viel hij uit de boot.

Of iets in de richting van een chocolade kikker..

Waar gaat dit over...

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
mijne eerszte ervaring met XTC (2 weken gelden)

ik vond of je werdt (toen het begon te werken) ineens het heb 8 pintjes op gevoel :tongueout:

en daarna kreeg ik het gevoel alsof ik niet meer op de grond stond maar gwn op kussens ofzo aan het lopen was en mijn lichaam geen beenderen had

maar nog zoveel meer gevoeles die opkwamen maar deze schooten er tog uit

Bovenaan