Eerste keer en Tolerantie psilocybine

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Timmie94

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,

ik wil binnenkoort Keta gaan gebruiken (denk zondag/dinsdag daar ergens) Maar heb afgelopen Maandag ook Truffels genomen. Maakt dit nog iets mbt de sterkte van de trip(dosering die ik moet gebruiken (dacht zelf aan 70-80mg) of niet omdat Ketamine geen psilocybine bevat en effect heeft op de NMDA receptoren en de Asparagino zuren en niet zoals truffels de 5-HT2A receptoren beinvloeden.

Ik heb al een een kleine dosis ketamine genomen toen ik al aardig wat gedronken had en lachgas ernaast had maar kan mij eigenlijk bar weinig meer van hiervan herinneren. het word dus eigenlijk mijn eerste keer, want ik ga het nu gewoon nuchter gebruiken.
Hebben jullie verder nog tips voor eerste keren? behalve sitter, mellow muziek, veilige omgeving enzo natuurlijk. nog aanraders qua drinken? sappies en fruit net als bij truffels? weet wel dat Coolbest Strawberry hill altijd goddelijk is bij het blowen :grin:

Thnx, Tim

Tufnut

Badass junkie
Psilocybine en ketamine hebben geen kruistolerantie.
Bij ket heb je geen smaaksensatie zoals bij sommige andere tripmiddelen.

Timmie94

Bewuste gebruiker
okay thanks dacht ik al idd, Heb vandaag mn ket ontvangen, maar hoe smaakt t normaal? ik voelde niet echt mn tong verdoven en t smaakte niet echt chill(heel bitter en echt chemisch, like afwasmiddel ofzo..).. Ga t sowieso eerst ff laten testen, was ik ook sowieso al van plan.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Delcasa88 zei:
Heb je niet een broer ofzo in de buurt die je daar mee kan helpen? :rock:
wellicht wellicht, ik weet niet of jij dat kan :P volgens mij had jij je nog niet zo ingelezen op Ketamine..

Paperplane.

Wijs gebruiker
Keta smaakt inderdaad best nasty, maar als je die smaak achter in keel krijgt, dan weet je dat het komt. Keta pak je wel al vaak te vaak. Omdat het geen kater/dip/day after heeft, en het zo veelzijdig is.(25-40mg is sociaal barriere verlagend, 60-100mg is al best psychedelisch, en 150+ snuiven kan je toch wel al k-holen)Kruistolerantie tussen keta en truffels is er inderdaad niet. Doe t in een veilige omgeving thuis, op bed of op de bank, 75mg, zeker de eerste keer is geen sociale/uitgaansdosis. Als je die dosis spuit kan je zelfs al K-holen.

Peace, en geniet zolang je tolerantie het toelaat! :rock:

Timmie94

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Doe t in een veilige omgeving thuis, op bed of op de bank

dat sowieso ja, gedaan bij een vriend thuis. waar ik ook eerder die truffels op had, dus wel goeie trip omgeving. Hadden helaas geen microgrammen weegschaal en zijn dus dom geweest door op ons gevoel af te gaan. ik dacht anderhalf a twee sleutelpuntjes is wel rond de 100mg, was dus eerder rond de 150. (bleek achteraf na nawegen). Kroop voornamelijk weer over de vloer of lag voor pampus op deze vloer en reisde door het universum. Weet helaas niet heel veel meer, dom dom dom, volgende keer toch maar wel naar mn lieve broer (delcasa8:sunglasses: luisteren en hem gwn bellen of ie zn weegschaaltje wil brengen :rolleyes:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Een sleutelpuntje is weinig he. Zal met keta nooit veel meer dan 40mg zijn. Heb tnooit nagewogen, maar wel halve grammen afgewogen voor een feestje, en daar gingen dan wel 10 flinke sleutels uit. Met keta mors je er toch altijd een paar, als je de mogelijkheid hebt gewoon lekker lijntjes leggen, geknipt rietje wel 2-3cm je neusgat in, dan rietje beetje scheef houden dat je hem aan de binnenkant van je neus voelt "prikken". Dan komt het het best op je slijmvlies. Zeker met keta wil je dat wel. Het is sowieso funest voor je neus, dan maar zo high mogelijk worden in vergelijking met neusschade toch?

Peace,

Timmie94

Bewuste gebruiker
had er lijntjes van gemaakt op de tafel( met zorgverzekeringspas, Oh the irony) en dan met briefje van 10 opgesnoven :P naja achteraf nagewogen was er dus 300mg uit het zakje, en waren met zn tweeen. Volgende keer gewoon veilig een weegschaaltje erbij nemen, tochwel veiligheid voor alles met drugs.

en ach dat neusgevoel, het brandde ff flink maar na 10 minuutjes begon het toch al in te kicken en voelde ik niks meer van mn neus.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan