Eerste keer ghb, hoe te handelen?

-.rick.-

Newbie
Dag jong en lui,

Ik heb nu al 3x ervaring met xtc, dit heb ik op het moment wel een beetje gezien en wil het eens gaan combineren met ghb.

Modknip: geen prijzen!
Ik heb alleen geen flauwidee met hoeveel ml ik moet beginnen, wanneer bij doseren/en hoeveel bijdoseren, hoe moet ik de gewenste ml pakken, met een spuit of dergelijke? hoe doen jullie het?

Zorda ik over m'n piek heen zit met de xtc, wil ik ghb nemen.
Ik weeg 96 kilo, 1.94 lang en ben 18 jaar.

Mvg,
Rick

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Probeer allereerst een gbh zonder combigebruik, zo leer je hoe je eigen lichaam er op reageert en wat je dosisen zijn. Ik zou beginnen met 2 ml. doet dat na een 40 minuten niets neem je er 1,5 bij. voel je dan nog niets neem na klein uurtje er nog eens 1,5 bij. voel je het effect, neem dan niet direct bij om harder te gaan, teveel g resulteert in een ongepland slaapje.

werkte het nou niet, probeer het op een andere dag en verhoog je alle dosisen met 0,5
Pas als je de werking herkent en weet hoe veel je nodig hebt ga je combineren, probeer altijd wat minder te nemen dan wanneer je "nuchter" bent, want combineren brent meer gevaren met zich mee.

Vergeet ook niet dat het effect van G minder goed voelbaar is als je veel gegeten hebt. als je daar je dosis op bepaald dan ga je voor gaas na je xtc omdat je maag dat op zeker leeg is door het gebrek aan eetlust.

-.rick.-

Newbie
Bedankt voor de tips!

Ik krijg een buisje van 10 ml, hoe kan ik het beste 2 ml eruit halen?
Ik lees ook veel dat zn coca cola dopje 4 ml is, klopt dat?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Het beste is om niet aan te rotzooien met dopjes, of proberen 1/5e uit het buisje te halen (je weet nooit zeker of het echt 10ml is)

Ga naar een willekeurige apotheek en vraag naar een injectiespuitje van 5ml. Mochten ze vragen waar je het voor nodig hebt dan verzin je iets iets leuks als dat je dat nodig hebt voor het afmeten van plantenvoeding / scheikunde proefjes oid. Mij vragen ze er in ieder geval nooit naar.

Kost bijna niets, en dan weet je precies wat je inneemt.
Meng het met iets dat de smaak van de g een beetje maskeert. Redbull werkt heel aardig, maar Tonic is mijn favoriet omdat je het dan echt niet meer proeft. (smaak van g en tonnic liggen vrijdicht bij elkaar en bitterheid doet zoute smaak teniet. Met Cola is gewoon rechtuit ranzig!! :kots:

-.rick.-

Newbie
d1g1tal1s zei:
Het beste is om niet aan te rotzooien met dopjes, of proberen 1/5e uit het buisje te halen (je weet nooit zeker of het echt 10ml is)

Ga naar een willekeurige apotheek en vraag naar een injectiespuitje van 5ml. Mochten ze vragen waar je het voor nodig hebt dan verzin je iets iets leuks als dat je dat nodig hebt voor het afmeten van plantenvoeding / scheikunde proefjes oid. Mij vragen ze er in ieder geval nooit naar.

Kost bijna niets, en dan weet je precies wat je inneemt.
Meng het met iets dat de smaak van de g een beetje maskeert. Redbull werkt heel aardig, maar Tonic is mijn favoriet omdat je het dan echt niet meer proeft. (smaak van g en tonnic liggen vrijdicht bij elkaar en bitterheid doet zoute smaak teniet. Met Cola is gewoon rechtuit ranzig!! :kots:

Bedankt man! Ik ga zeker zn spuit halen, ook makelijk te verstoppen in je onderbroek onder je rinus?

Ze zeggen dat ghb te vergelijken is met alcohol, klopt dit?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Vraag dan niet om een injectiespuit maar om een doseerspuitje. Anders krijg je er misschien een naald bij, en een gratis probeerflesje insuline :grin:
Wat GHB met je doet verschilt nogal per persoon. De een zegt er helemaal wows en geil van te worden, de ander merkt niets of valt meteen in slaap. Ik word er praterig en nonchalant van.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
In je onderbroek verstoppen??? hmmm, Ik leg hem meestal gewoon in de keukenla oid.

Ja, voor mij lijkt het ergens een beetje op dronken worden. Maar het is aan de andere kant ook weer heel anders. Verschil in dronken worden vind ik zelf dat alcohol toch best wel wat zwaarder op je drukt. G heeft je meer een soort fris "bruisend" gevoel in je hoofd wat ik bij alcohol niet echt krijg.

Mocht de apotheker je inderdaad een probeerflesje insuline meegeven probeer het dan in te ruilen voor een doosje valium :grin:

SjitHeppens

Belezen gebruiker
d1g1tal1s zei:
Redbull werkt heel aardig, maar Tonic is mijn favoriet omdat je het dan echt niet meer proeft.
Tonic? Ik dacht vandaag dat je Bitter Lemon had aanbevolen, dus braaf gekocht en zojuist geprobeerd met GHB... geen goede combinatie!
Ikzelf heb vrij positieve ervaringen met tomatensap. Veel mensen gooien daar toch al zout (en peper) bij, het smaakt dan een beetje als koude soep, héél chique :grin:.

-.rick.-

Newbie
d1g1tal1s zei:
In je onderbroek verstoppen??? hmmm, Ik leg hem meestal gewoon in de keukenla oid.

Ja, voor mij lijkt het ergens een beetje op dronken worden. Maar het is aan de andere kant ook weer heel anders. Verschil in dronken worden vind ik zelf dat alcohol toch best wel wat zwaarder op je drukt. G heeft je meer een soort fris "bruisend" gevoel in je hoofd wat ik bij alcohol niet echt krijg.

Mocht de apotheker je inderdaad een probeerflesje insuline meegeven probeer het dan in te ruilen voor een doosje valium :grin:

hahaha, ik heb het over binnensmokkelen van die spuit en buisje met ghb.(met een feest)
Denk dat ik het maar gewoon in een glaasje cola doe en even door drink :)
Ik lees dat 2 ml erg wenig is om mee te beginnen, sommigen zeggen dat ik moet begginen met 4.5 ml omdat ik 96 kilo ben.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Dat is dan stoere praat, of ze willen je voor gek laten staan. Of beter gezegd liggen, want van zo'n hoeveelheid (goede G) zou ik met mijn 98 kg gegarandeerd omkieperen. Voor mij is 3 ml proefondervindelijk het absolute maximum per dosis, met 2,5 uur als minimale tussentijd.

Trouwens, ze waarschuwen toch dat je op een feest of in de kroeg je glas niet onbeheerd moet laten staan? Dus neem je cola mee naar de plee, trek daar met het spuitje je dosis G op, spuit dat achterop je tong, slik snel door en gooi meteen wat cola erachteraan. En noteer de tijd!

En nog wat: die spuit past waarschijnlijk niet in het buisje. Dus koop een setje lege PE-HD reisflesjes bij een drogist of zo, waar die spuit door de opening en tot aan de bodem in past.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Wat vaak wordt gedaan is een vooraf afgemeten hoeveelheid G in zo'n klein waterballonnetje doen en een knoopje erin leggen. Omdat goede G nogal stroperig is meng je het in het ballonnetje met dezelfde hoeveelheid water, anders blijft er een hoop kleven in het ballonnetje. Als je dit gaat mengen met je drankje maak je een gaatje met scherp voorwerp of je tanden in ballon en doe je dat door je drankje. ballonnetje in je onderbroek is stukken comfortabeler dan flesjes en doseerspuitjes meenemen.

Tomatensap heb ik ook wel eens gehoord ja, ook met slok cup-a-soup schijnt goed te werken, maar voor mij werkt tonic prima.

Het volgende kan misschien een beetje belerend overkomen, maar ik ga het toch gewoon neerzetten.

Met dat doseren en beginnen met 2 ml zeg ik niet voor niets zo he!!. Doseren is iets wat ik door schade en schande geleerd heb, en daar kan jij nu je voordeel mee doen.
Veel van mijn vrienden gebruiken zo nu en dan een g-tje, en ik ben bij praktisch allemaal al eens getuige mogen zijn van een out-momentje. Wat gister een optimale dosis was kan vandaag op je lege maag te veel zijn, en dit is voor iedereen verschillend.
Begin dus rustig, en leer je lichaam kennen. SjitHeppens heeft genoeg aan 3 en ongeveer zelfde gewicht als jij, ik begin met 6 ml met 78 kg bij 1m80. Zo zie je maar hoe het kan verschillen.
Daar ga je dus achter komen door er rustig naar toe te werken. 0,5 ml verhogend per dag totdat je lekker zit. Deze hoeveelheid houd je een paar keer aan, gewoon thuis, voordat je buiten de deur gaat gebruiken zodat je zeker weet dat je niet instort tijdens het stappen. *en drink geen alcohol, naast dat dat levensgevaarlijk is geeft het doseerproblemen met de G*

G buiten je voordeur is sowieso iets waar je heel erg voorzichtig mee moet zijn. Out gaan in een uitgaansgelegenheid is heel erg vervelend, ook voor de mensen waar je mee op stap bent. Daarnaast geeft het GHB een slechte naam, en voor dat je het weet pakt de overheid het nog harder aan, dus je hebt jezelf en je medegebruikers ermee als je over de grenzen van het toelaatbare gaat. Lees anders ook nog ff mijn posts door in de andere recente G toppics. Staan handige tips in waar je wat aan zou kunnen hebben.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Nog een kleine tip trouwens, Als je G in een glas doet plakt het aan de bodem van het glas. Doe je er daarna drinken bij, dan mengt het niet volledig en blijft er g in het glas achter. Neem even een theelepeltje oid om het geheel goed door te roeren, of doe eerst de frisdrank in het glas en daarna de G erdoor en even goed "schudden" door hele zooitje stevig rond te draaien in het glas zoals je met een wijnproeverij doet.

Meijerr

Experimenterende gebruiker
Ik vind het onzin dat mensen altijd zeggen dat een ghb roes lijkt op die van alcohol.. je word er ook warm en ontspannen van dat is het enige wat vergelijkbaar is vind ik.. Zet maar eens een ghb verslaafde naast een alcoholist.. das hetzelfde als een geestelijk gehandicapte naast andre hazes :rockband: :stoned: :beer:

Bovenaan