Eerste keer Hash

KurikintonFox

Belezen gebruiker
Hallo allemaal

Kunnen jullie de allereerste keer herinneren dat je hash hebt gerookt?

Ik zelf weet het niet meer terwijl ik dat van wiet wel weet (toen ik 14 was)
Wie heeft dit nog meer?

En: hoe vond je het?
(ik vond het vet want ik heb mn periodes) :P

Amaranth

Bewuste gebruiker
Nee niet echt, is niet zo heel erg lang geleden.

Iedereen zegt altijd wel dat het een wereld van verschil is tussen high en stoned zijn, maar dat valt bij mij wel mee eigenlijk. Ik merk het wel lichtelijk, maar een groot verschil is het niet. Ik vind wiet ook lekkerder dan hasj, hoewel hasj ook lekker is.

Wat is trouwens nou de correcte spelling? Hasj of hash? Ik typ zelf altijd hasj.

Extisi

Wijs gebruiker
Het is volgens mij HASJ. Je zou je er maar druk om maken. :rolleyes:

OT: Ik rook bijna nooit hasj. Als ik het rook, dan heb ik nergens last van. Alsof ik een sigaret rook. :tearsofjoy:
Bij wiet heb ik meteen een heerlijke bodystone, dus ik hou het maar wij wiet.

TrippyShit

Badass junkie
De allereerste keer dat ik blowde was wiet en hasj. Van die wiet voelde ik weinig. Wel anders, maar wist niet wat het nou was :P Werd er wel beetje raar in mn kop van natuurlijk. Toen ik de 1e hasjjoint opstak werd de hele lucht roze. En dat terwijl het ergens in maart om 2uur in de nacht was en ik zeker weet dat het daarvoor donkerblauw/zwart was :P

Daarna rookte ik altijd wiet. Nu hasj.

cropp

Badass junkie
ik weet nog wel dat ik goed zenuwachtig was, dat ik het vond branden in mijn keel.

ik verwachte een soort extreme stonedheid, dus een soort trippy poeetische luiheid zeg maar. die kwam alleen niet, toen dacht ik dat ik er niets van voelde.

mattskovic

Wijs gebruiker
ja het is voor iedereen een persoonlijke smaak keuze om tussen hasj en toppen te kiezen ik zelf rook liever hasj het smaakt lekkerder en die geur is hemels gewoon :stoned:

groetjes van matti :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik zelf rook ook alleen nog hash en vroeger alleen maar wiet.
Mn eerste keer hash kan ik me ook niet herinneren.. Volgens mij ligt dat er gewoon aan dat je vooral je eerste keer blowen onthoud. Als je al 2 jaar wiet rookt en dan voor het eerst hash rookt, dan is dat niet meer zo speciaal.

Extisi

Wijs gebruiker
Als ik hasj rook heb ik nergens last van.
Hoe kan dat komen, de hoeveelheid, de kwalitiet of iets anders? Het maakt namelijk niet uit hoeveel en wat ik rook.

KurikintonFox

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Als ik hasj rook heb ik nergens last van.
Hoe kan dat komen, de hoeveelheid, de kwalitiet of iets anders? Het maakt namelijk niet uit hoeveel en wat ik rook.
Dan moe tje het puur roken
dat doe ik altijd met een puurpijp

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hasj is wat zachter (kwa gevoel)

ik vind t zelf lekkerder, omdat bij wiet je gedachten op hol slaan, bij hasj komen die tot rust, en kan je nog over dingen concentreren.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
"Als ik het rook, dan heb ik nergens last van. Alsof ik een sigaret rook. :tearsofjoy:
Bij wiet heb ik meteen een heerlijke bodystone, dus ik hou het maar wij wiet."

Idem voor mij , ik rook eigenlijk ook niet vaak hasj , als ik hasj rook dan rook ik het in combinatie met wiet of in een voorgerolde van de shop :)

Bovenaan