Eerste keer info

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Sup kameraden!
Dus ik ga donderdag voor de eerste keer LSD doen, ik heb het over de echte LSD-25.
Ik ga het bij mij thuis met een vriend erbij doen na school en ik ga de enige zijn die gaat trippen (vriend blijft volledig nuchter). Dit was het ideale moment omdat mijn ouders niet thuis zijn en ik heb net twee blotters in mijn handen gekregen van 150-200ug elk.
Ik heb al eerder getript, ik heb al vier keer paddo's geprobeerd waarvan het twee keer vrij hoge dosissen waren waardat ik leuke trips had en twee andere keren gewoon net wat dingen zien verschuiven. Ik heb ook ooit al DMT en 5-MeO-DMT gedaan maar dat was de eerste psychedelische ervaring ooit dus ik paniekeerde want ik was duidelijk nog niet klaar voor het zware goedje :wink:
Ik kijk er dus ongelooflijk naar uit maar ik heb wel een aantal vragen dusja, jullie weten hier vast al meer over dan Albert Hofmann hemzelve 😂.

1) Zou ik een volledige blotter van 150-200ug pakken of zou ik er een stukje afsnijden voor mijn eerste keer?

2) Ik zou het rond 5u pakken en wil dan graag ook eens naar buiten gaan wandelen maar het is donker om 5.30 ongeveer. Dit wilt zeggen dat ik niet in het bos ga kunnen gaan wandelen aangezien al trippend in het bos in het donker mij het begin van elke horrorfilm lijkt te zijn. Is het nog leuk om gewoon een wandeling door rustige wijken te maken?

3) Moet ik veel eten voorzien voor mijzelf?

4) Als ik het rond 5u pak (zoals eerder vermeld) ga ik dan vannacht nog in slaap kunnen geraken?

5) Is virtual reality spelen tijdens een LSD trip een goed idee? (Bonusvraag 😂)

Moest er iemand een antwoord hebben op al deze vragen dan bedank ik je op voorhand al enorm omdat ik dan met een veel geruster hart aan mijn eerste LSD trip kan beginnen.
:)

• Like
Waarderingen: ljuv

Rotjoch

Badass junkie
Sup kameraden!
Dus ik ga donderdag voor de eerste keer LSD doen, ik heb het over de echte LSD-25.
Ik ga het bij mij thuis met een vriend erbij doen na school en ik ga de enige zijn die gaat trippen (vriend blijft volledig nuchter). Dit was het ideale moment omdat mijn ouders niet thuis zijn en ik heb net twee blotters in mijn handen gekregen van 150-200ug elk.
Ik heb al eerder getript, ik heb al vier keer paddo's geprobeerd waarvan het twee keer vrij hoge dosissen waren waardat ik leuke trips had en twee andere keren gewoon net wat dingen zien verschuiven. Ik heb ook ooit al DMT en 5-MeO-DMT gedaan maar dat was de eerste psychedelische ervaring ooit dus ik paniekeerde want ik was duidelijk nog niet klaar voor het zware goedje :wink:
Ik kijk er dus ongelooflijk naar uit maar ik heb wel een aantal vragen dusja, jullie weten hier vast al meer over dan Albert Hofmann hemzelve 😂.

1) Zou ik een volledige blotter van 150-200ug pakken of zou ik er een stukje afsnijden voor mijn eerste keer?
Ik zou beginnen met 100ug voor een eerste keer. Ietsje meer kan misschien aangezien je ervaring hebt met paddo’s, maar 200 is misschien aan de hoge kant
2) Ik zou het rond 5u pakken en wil dan graag ook eens naar buiten gaan wandelen maar het is donker om 5.30 ongeveer. Dit wilt zeggen dat ik niet in het bos ga kunnen gaan wandelen aangezien al trippend in het bos in het donker mij het begin van elke horrorfilm lijkt te zijn. Is het nog leuk om gewoon een wandeling door rustige wijken te maken?
Gezien het je eerste keer is, zou ik eerst de piek afwachten en het dan met je nuchtere vriend overleggen. Als de kans aanwezig is dat je mensen tegenkomt dan is het beter van niet denk ik
Wat je lekker vind. Witte Druiven (zonder pit, of anders tijdens kauwen je kaken niet sluiten) doen het vaak goed, maar praktisch alles kan. Kijk wel uit of het geen Mao remmer is (pure chocola, grapefruit, ff googelen voor de rest)

ijskoud water doet het ook goed, ultieme dorstlesser
4) Als ik het rond 5u pak (zoals eerder vermeld) ga ik dan vannacht nog in slaap kunnen geraken?
ligt er aan hoe laat je wilt slapen, sommige mensen blijven er wel 12 uur wakker op, mijn vrouw ging gewoon tijdens de piek slapen. Ga er vanuit dan je in ieder geval de eerste 12 uur niet kunt slapen
Geen idee. Kan misschien wel heel vet zijn zolang het geen horror is. Vraag je vriend scherp op te letten omdat de immersie met lsd op misschien wat hoger ligt

Veel plezier!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Sup kameraden!

Ik zou rond de 100ug doseren voor een eerste trip
Zou ik laten afhangen van het moment en bijvoorbeeld ook het weer
Ik kan op lsd nooit veel eten, maar iets van fruit of yoghurt kan wel heel lekker zijn!
Nee. Als ik om 10u 's morgens een microdosis lsd pak slaap ik pas rond 2 uur. Als je om 17u een volle tripdosis neemt ga je die nacht niet slapen.
Heen idee
Moest er iemand een antwoord hebben op al deze vragen dan bedank ik je op voorhand al enorm omdat ik dan met een veel geruster hart aan mijn eerste LSD trip kan beginnen.
:)
Gratis tip: neem de tijd voor je trip, zorg dat je de dag erna niks hoeft. Zorg dat je comfortabel bent (zachte plek om te zitten/liggen, fijne kleding, evt een trip playlist, zacht licht en warme dekentjes.

Bedankt voor jullie antwoord :)

Dus ik snijd inderdaad best een klein hoekje van de blotter af voor mijn eerste keer.

Dus dan ga ik ervan uit dat ik rond 3-6u snachts in slaap ga kunnen geraken met geluk. Zou het dan geen slim idee zijn om dan gewoon niet te gaan slapen en gewoon een koffie of een pre-workout te pakken wanneer ik moe ben de volgende dag?

Ik heb de volgende dag niks te doen buiten een tennisles van 17-18u en daarna misschien een feestje moest ik zin hebben.

Ik ben niet bang dat mensen mij zouden zien als ik ga wandelen, ik woon namelijk in een zeer marginaal dorpje dus de mensen hier hebben alles al eens gezien 😂

(Trouwens hebben jullie misschien een soort van playlist die ik best zou afspelen die mij tijdens een trip bijvoorbeeld kalm kan houden of kan afleiden want elke keer dat ik paddo's pak dan blijf ik me omdraaien in bed en ben ik wat nerveus als ik alleen ben en niks te doen heb)

Rotjoch

Badass junkie

Dus ik snijd inderdaad best een klein hoekje van de blotter af voor mijn eerste keer.

Dus dan ga ik ervan uit dat ik rond 3-6u snachts in slaap ga kunnen geraken met geluk. Zou het dan geen slim idee zijn om dan gewoon niet te gaan slapen en gewoon een koffie of een pre-workout te pakken wanneer ik moe ben de volgende dag?
Kan. Een uurtje slapen doet wonderen, dus ik zou in ieder geval eventjes gaan liggen. Alleen liggen is eigenlijk al wel prima zonder te slapen.
Ik heb de volgende dag niks te doen buiten een tennisles van 17-18u en daarna misschien een feestje moest ik zin hebben.
Powernapje voor die tijd (Max 40 min.) als je nog wilt scoren
Ik ben niet bang dat mensen mij zouden zien als ik ga wandelen, ik woon namelijk in een zeer marginaal dorpje dus de mensen hier hebben alles al eens gezien 😂
Het gaat niet om die mensen, het gaat om jou op dat moment
(Trouwens hebben jullie misschien een soort van playlist die ik best zou afspelen die mij tijdens een trip bijvoorbeeld kalm kan houden of kan afleiden want elke keer dat ik paddo's pak dan blijf ik me omdraaien in bed en ben ik wat nerveus als ik alleen ben en niks te doen heb)
Hmm, psydub? Triphop? Lounge?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Dus dan ga ik ervan uit dat ik rond 3-6u snachts in slaap ga kunnen geraken met geluk.
Yep
Zou het dan geen slim idee zijn om dan gewoon niet te gaan slapen en gewoon een koffie of een pre-workout te pakken wanneer ik moe ben de volgende dag?
Als je kunt slapen gewoon lekker slapen. Je brein heeft ook slaap nodig om dingen te verwerken
Top!

Vind ik fijn

Bedankt voor nog eens zo snel te antwoorden :)

Ja, ik kan me inderdaad best voorstellen dat ik een klein beetje slaap nodig zal hebben.

Mag ik even vragen waarom ik bijvoorbeeld geen mensen tegen zou mogen komen? Want ik ben al eens tijdens de come down van een paddo trip op de bus gaan zitten en alles wat ik merkte was dat mensen precies een beetje staarde maar misschien kwam dat omdat ik rook naar wiet en op mn gezicht had getekend 😂. Maar dit maakte me niet uit.

Bedankt voor de playlists door te sturen ik zal deze eens afspelen overmorgen :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bedankt voor nog eens zo snel te antwoorden :)

Ja, ik kan me inderdaad best voorstellen dat ik een klein beetje slaap nodig zal hebben.

Mag ik even vragen waarom ik bijvoorbeeld geen mensen tegen zou mogen komen? Want ik ben al eens tijdens de come down van een paddo trip op de bus gaan zitten en alles wat ik merkte was dat mensen precies een beetje staarde maar misschien kwam dat omdat ik rook naar wiet en op mn gezicht had getekend 😂. Maar dit maakte me niet uit.

Bedankt voor de playlists door te sturen ik zal deze eens afspelen overmorgen :)
Omdat het voor jezelf naar kan zijn, als je het almemaal niet meer begrijpt

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan