Eerste keer ketamine, nog belangrijke tips?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

gizza

Newbie
Ik ga samen met drie vrienden binnenkort ketamine proberen (snuiven). We hebben hiervoor ervaring met XTC, alcohol en wiet.
Nou heb ik wel het een en ander gelezen, en zijn er twee dingen die ik me nog afvraag:
Wat is nou precies een goeie dosis om mee te beginnen? ik lees verschillende dingen op het internet, vandaar.
En, is het handig om iemand (iig aan het begin) sober te houden of om een tripsitter te regelen? We doen het uiteraard in een veilige ruimte en willen niet heel hard trippen (zeker geen k-hole niveau)

En andere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom :wink:

Rtby

Experimenterende gebruiker
Als het voor jullie allemaal je eerste keer is, begin eens met 1 puntje en kijk hoe dat voelt. Het tffect is ook nog best afhankelijk van de kwaliteit en soort keta..
Neem niet meteen bij, maar laat het een half uurtje op je inwerken.. Voel je niet gek veel, of wil je gewoon net wat meer voelen neem dan nog eens een puntje of mss 2 bij. En kijk het dan weer een half uur tot uur aan. Zo kun je rustig wennen aan het gevoel en opbouwen :)

djiego

Bewuste gebruiker
Als je wat bijneemt, bedenk dan dat ketamine 'stacked' wat wil zeggen dat een volgende zelfde dosis qua effect meer lineair bovenop de vorige dosis stapelt dan je wellicht gewend bent van andere middelen :)

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dosering is voor iedereen anders dus dat zal je toch zelf uit moeten vinden.

Meest verstandige antwoord is natuurlijk alles gaan wegen, maar moet zeggen dat ik dat zelf nooit gedaan heb. Als er wat keta inzit heb je daar wss toch geen zin meer in.

Eerste keer deed ik veel te voorzichtig. Keer daarna gewoon beetje gaan punten en dat ging prima.

Je raakt niet zomaar in een k-hole, daarvoor moet je echt een paar hele dikke lijnen wegsnuiven.

Het voordeel bij keta is dat het maar kort werkt. Als je net teveel neemt ben je dus ook weer snel terug op aarde. Door het verdovende effect zal je ook niet snel bang worden of in paniek raken.

Enige tips die ik heb zijn niet erbij zuipen en de kristallen goed fijnmaken om je neus heel te houden.

Veel plezier!

mitchieee

Bewuste gebruiker
Er is echter ook nog een andere manier om keta te doseren en die is eigenlijk heel geschikt voor een eerste keer. Dat betekent dat je telkens kleine bumps van 25 a 30mg snuift. Vervolgens minstens een kwartier wacht en dan eventueel weer hetzelfde bijsnuift, net zo lang tot je op het gewenste effect zit.

wees wel bewust van een drip in je keel bij het begin is die vies maar je went er aan

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wou er nog bijzetten dat je met Research chemicals benzodiazepines veel voorzichtiger moet zijn. Krijg deze week een 1.5 gram flubromazolam, en 1 gram clonazolam. Dat wordstrict 1 vaste dosering. Nooit meer nemen als je fijn weekend leven. En niet ergens suf wakker word met een vriendin

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dosering is voor iedereen anders dus dat zal je toch zelf uit moeten vinden.

Meest verstandige antwoord is natuurlijk alles gaan wegen, maar moet zeggen dat ik dat zelf nooit gedaan heb. Als er wat keta inzit heb je daar wss toch geen zin meer in.

Eerste keer deed ik veel te voorzichtig. Keer daarna gewoon beetje gaan punten en dat ging prima.

Je raakt niet zomaar in een k-hole, daarvoor moet je echt een paar hele dikke lijnen wegsnuiven.

Het voordeel bij keta is dat het maar kort werkt. Als je net teveel neemt ben je dus ook weer snel terug op aarde. Door het verdovende effect zal je ook niet snel bang worden of in paniek raken.

Enige tips die ik heb zijn niet erbij zuipen en de kristallen goed fijnmaken om je neus heel te houden.

Veel plezier!

Sorry maar ik vind persoonlijk mensen die research chemicals nemen waar sommige al actief zijn met 250mcg al effect geven.
Zo'n weegschaal kost je 1x 30€ misschien 40€ totaal maar daar doe je jaren mee. En dan kan je pas veilig BEGINNEN met de research. Op een verantwoorde wijze

Niks persoonlijk 😉 bedoel deze post als #harmreduction

@gizza als je het niet voor jezelf doet doe het dan voor de samenleving. Zou het zelf niet leuk vinden als mijn buurman wat clonazolam gaat eyeballen het niet veilig vinden voor dit hele complex hier. Ik denk dan ook aan de mensen die kleine kinderen hebben.

Want dan zit er in 1 ziplock zakje zo'n (afgerond) 1000 doseringen lol 400mcg flubromazolam is al heavy volgens tripsit en andere bronnen

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Sorry maar ik vind persoonlijk mensen die research chemicals nemen waar sommige al actief zijn met 250mcg al effect geven.
Zo'n weegschaal kost je 1x 30€ misschien 40€ totaal maar daar doe je jaren mee. En dan kan je pas veilig BEGINNEN met de research. Op een verantwoorde wijze

Niks persoonlijk 😉 bedoel deze post als #harmreduction

@gizza als je het niet voor jezelf doet doe het dan voor de samenleving. Zou het zelf niet leuk vinden als mijn buurman wat clonazolam gaat eyeballen het niet veilig vinden voor dit hele complex hier. Ik denk dan ook aan de mensen die kleine kinderen hebben.

Want dan zit er in 1 ziplock zakje zo'n (afgerond) 1000 doseringen lol 400mcg flubromazolam is al heavy volgens tripsit en andere bronnen
We hebben het hier over ketamine, niet over clonazolam of andere potente stoffen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan