1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer Ketamine

Discussie in 'Trip reports' gestart door GoldenGrow, 12 mei 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

Wie: GoldenGrow (19 jaar)
    Waar: M'n zolderkamer
    Wanneer: Vrijdag 10 mei 2019
    Drug verleden: Wiet'Truffels'1pLsd'2cb'Cocaine'MDMA

voorwoord:
    Ketamine was altijd iets wat ik nog wel wilde doen maar niet persé in de nabije toekomst. Omdat het gewoon onduidelijk voor mij was wat het nou precies doet.

ergens vorige week kwam ik erachter dat een kennis Ketamine verkoopt. Heb toen besloten dat het tijd was om dit middel te verkennen. een rede die meespeelde was dat ik op het randje van depressief zit en ketamine nu zoals je misschien wel weet veel wordt gebruikt voor behandelen van o.a. depressie.

de ervaring zelf:
    Het was vrijdagavond. de tijd was rijp. de sterren stonden in de juiste formatie, ik ging het doen.

Ik heb geen weegschaal dus ik schepte maar gewoon 2 gemiddelde sleutelpunten voor beide neusgaten. *snuifgeluid* AAAH dit brand veel erger dan gedacht. er volgt een korte niesbui en een traan rolt over mijn wang. bikkel dat ik ben gaat het andere punt er ook nog in want ik wil het naturlijk wel voelen.

Ik besluit dat het beste nu is om te gaan liggen in bed met muziek aan over de boxen. ik koos een album van Beach House
    deze muziek is heal floaty en relaxt dit kwam goed uit want ik begon wat te voelen, of moet ik zeggen juist niet te voelen. het voelde alsof er een plastic laagje over mij heen kwam en mijn lichaam was gedeeltelijk verdoofd. maar mijn emoties waren zeker niet verdoofd en er was wat euforie. Het voelde alsof ik op een rubberbootje lag.

Ik wilde visuals maar die waren er niet dus ik pak nog een sleutelpunt bij. toen ik dit ging doen vond ik alles zo buitenaards en raar dat ik gewooon in me hoofd dacht wow wel raar allemaal.
    Na het bijnemen waren effecten wel wat toegenomen maar de visuals bleven uit. jammer. ik ging wat lopen en dit was grappig ik moest over alle bewegingen nadenken en stond als een soort dinosaurus te waggelen.

ik had nog genoeg ketamine over maar besloot dat mijn eerste experiment klaar en geslaagd was, volgende keer voor die visuals gaan dacht ik.

Top kennismaking gehad, maar had er wel wat meer verwacht van drie punten.
    om visuals te krijgen en nog wat dieper in de ket experience te gaan moet ik denk ik meer in één keer binnenkrijgen. kan iemand dit beamen?

Het is ook zo chill dat het precies lang genoeg duurt en er geen kater is.

Best een vaag verslag eigenlijk maarja dat is het middel zelf ook.
    ketamine is awesome

2. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik vond het de eerste keer helemaal niet zo leuk, vond het verwarrend dat op 3 soorten dosissen de effecten TOTAAL anders zijn. Eerst coke achtig, daarna alcohol min het draaierige en daarna een soort andere (tegenovergestelde) manier van trippen. Inplaats van meer zien bij LSD enzo minder zien.

De 2e keer was met MDMA, dit is een van de leukste dingen die er is. Dit was ook andere ketamine, R inplaats van S.. R ketamine vind ik zoveel leuker! Nu heb ik echt gewoon ook wel er zin in als ik de keus heb een drug te doen, na de eerste keer vond ik het een van de minste drugs.

Echt grappig dat je minder associaties legt. Ik herkende mijn vrienden nauwelijks meer.. :P.
    Bij een wat lagere dosis is wiet er erg fijn bij.

De visuals komen echt wel, gewoon meer nemen (wel meer met R keta dan met S). Geen zorgen, zelfs al kan je niet meer bewegen is het niet gevaarlijk qua overdosis.

GoldenGrow vindt dit leuk.
Laden...