Heb paar maanden geleden 5 zaadjes White Widow gekocht, heb die allemaal geplant.
1 daarvan bleek een mannetje te zijn, KOP ERAF!
1 daarvan gegeven aan mijn broer (heeft nooit mogen zijn
, zal dus ook nooit weten als het ne vrouwtje was of niet)
3 daarvan leven nu nog steeds op dezelfde plaats waar ik ze geplant heb
Heb totaal geen ervaring ermee, beetje informatie gezocht op het internet, maar heb al geleerd dat het beter is om zelf iets te doen op je eigen manier want je leert van je fouten
Heb ze sinds 16 dagen al in bloei staan met gele lampen die beter zijn dan die witte
Ben geen lampen expert dus ken al die termen niet als je een handleiding wil ben je hier niet aan het goede adress
Heb ze dus eerst een lange tijd laten groot genoeg worden met de witte lampen.
Nu nog 44 dagen in bloei (ongeveer) en ze zullen klaar zijn (fotos volgen, als mijn topic overvleefd)
12 uur licht per dag, afgebouwd van 24 uur met 2 uur per dag
Geen fan, was te lui om er nog een gat in te zagen, had wel een fan gekocht, ben eigenlijk gewoon een domme luiaard soms
-Camera werkt nog maar half, ik zie niet op wat ik richt en de lens is kapot daarom dat de fotos op niks trekken (ik draag wel zorg voor mijn spullen maar andere mensen niet)
Die in het doorzichtige potje is het mannetje, heb er lekkere thee van gemaakt
Het mannetje is al weg
Nog geen plukjes te zien dus nog de moeite niet om de grotere bladeren af te knippen
Eerst de stampers dan de plukjes!
Onderste grotere bladeren afgerukt en in bloei gezet met gele lampen van 29 watt elk
Ik verwacht niet teveel omdat het men eerste keer is, maar ik stel mezelf nooit teleur.
Tot nu toe ziet alles er goed uit, heb nog geen voedingsdrankje gemixed maar mss zou het wel beter zijn om wat dikkere plukken te verkrijgen
Weet iemand de goede verhouding voor mijn planten?
1 daarvan bleek een mannetje te zijn, KOP ERAF!
1 daarvan gegeven aan mijn broer (heeft nooit mogen zijn
3 daarvan leven nu nog steeds op dezelfde plaats waar ik ze geplant heb
Heb totaal geen ervaring ermee, beetje informatie gezocht op het internet, maar heb al geleerd dat het beter is om zelf iets te doen op je eigen manier want je leert van je fouten
Heb ze sinds 16 dagen al in bloei staan met gele lampen die beter zijn dan die witte
Ben geen lampen expert dus ken al die termen niet als je een handleiding wil ben je hier niet aan het goede adress
Heb ze dus eerst een lange tijd laten groot genoeg worden met de witte lampen.
Nu nog 44 dagen in bloei (ongeveer) en ze zullen klaar zijn (fotos volgen, als mijn topic overvleefd)
12 uur licht per dag, afgebouwd van 24 uur met 2 uur per dag
Geen fan, was te lui om er nog een gat in te zagen, had wel een fan gekocht, ben eigenlijk gewoon een domme luiaard soms
-Camera werkt nog maar half, ik zie niet op wat ik richt en de lens is kapot daarom dat de fotos op niks trekken (ik draag wel zorg voor mijn spullen maar andere mensen niet)
Die in het doorzichtige potje is het mannetje, heb er lekkere thee van gemaakt
Het mannetje is al weg
Nog geen plukjes te zien dus nog de moeite niet om de grotere bladeren af te knippen
Eerst de stampers dan de plukjes!
Onderste grotere bladeren afgerukt en in bloei gezet met gele lampen van 29 watt elk
Ik verwacht niet teveel omdat het men eerste keer is, maar ik stel mezelf nooit teleur.
Tot nu toe ziet alles er goed uit, heb nog geen voedingsdrankje gemixed maar mss zou het wel beter zijn om wat dikkere plukken te verkrijgen
Weet iemand de goede verhouding voor mijn planten?