1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

[Eerste keer LSD + 2C-B + ketamine] Liefde is... LSD!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rupsen God ❤, 1 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter

Dit betreft een oud report, die ik bij deze naar dit forum verhuis.

Ik zat in de trein naar Eindhoven. Het was een lange reis vanuit mijn eigen woonplaats; het was een treinreis van ongeveer twee uur en ik keek een beetje verveeld uit het raam, luisterend naar muziek. Ik had al wel wat drugs gebruikt: In september begon ik met een ketamine trip. Mijn eerste keer harddrugs had ik net achter de rug, MDMA, wat diezelfde avond gelijk ook eindigde in GHB. Calvin* pushte me steeds: “Je moet echt een keer LSD proberen, dat is zo geweldig!”, “Kom een keer hierheen, dan gaan we een keer LSD nemen!”
    Ik was helemaal niet benieuwd hiernaar, ik had überhaupt nog nooit psychedelica in mijn leven genomen dus ik wist ook niet wat ik moest verwachten. Ik had wel wat research gedaan op het internet - een aantal vrienden van mij gebruikten het en die vonden het ook helemaal geweldig, maar ik was niet erg onder de indruk. “Je word omringd door kleuren” Eh.. Ja.. Leuk? Ik had liever uppers toentertijd, want daar werd je lekker actief en vrolijk van. Maar ik was toch van plan het een kans te geven, ik wilde nieuwe dingen uitproberen, kijken wat het met je doet.
    Dus ik was op weg naar zijn huis. Calvin's huis.

Rond de middag kwam ik daar aan. Het was een ruime flat met drie slaapkamers, een keuken en een woonkamer. Ik kan me niet precies meer herinneren met hoeveel personen we daar waren, maar het was een leuk groepje dat we gevormd hadden. “Wil je wat speed?” vroeg Calvin en hij wees naar een bullet die op tafel stond.
    “Nee” antwoordde ik en ik ging zitten op de bank. We keken een film en er werd een bakje met ananas en wodka neergezet op tafel, ze hadden het zo gemaakt dat de ananas de wodka had “opgezogen” als het ware, het proefde wel lekker. De tijd verstreek en we waren aan het wachten op twee mensen die de LSD mee zouden nemen. Het werd 7 uur, het werd 8 uur, het werd 9 uur.. En rond 10 uur kwamen ze eindelijk.
    “Zal ik het nog wel nemen?” Vroeg ik, omdat ik rond 5 uur weer weg moest. Ik moest werken de volgende ochtend.
    "Ja”, “Tuurlijk”, “Waarom niet?” Werd er geantwoord door meerdere mensen.
    Ach ja.. Waarom ook niet?
    Eerst ging er een grote spiegel rond met lijntjes ketamine erop, meerdere mensen namen een lijntje en ik ook. Vervolgens nam ik het zegeltje. Het proefde naar niks, dat had ik niet verwacht. Alle drugs die ik tot dan toe had genomen smaakten ontzettend vies, maar dit niet.

Tien minuten verstreken en ik zei dat ik er niks van merkte.
    “Dat duurt ik meestal een half uurtje” werd er geantwoord.
    Er ging meer tijd voorbij en ik zat ineens met twee mensen te lachen, ik kreeg er buikpijn en toen ik weer serieus werd, werd ik ineens overspoeld door kleuren. Van het ene op het andere moment leek het alsof ik niet meer aanwezig was in de normale wereld maar in een andere dimensie. Het was als een klap die ik kreeg in mijn gezicht, alsof ik ineens een andere wereld werd ingezogen. Ik zag alle kleuren van de regenboog: Rood, oranje, geel, groen, blauw, paars. Ze overspoelde me, en ik probeerde me ertegen te verzetten. De indrukken die ik op me af kreeg waren te heftig, het was té veel voor een eerste keer. Ik viel stil en ik kroop weg in een hoekje van de bank, kreeg een paniekerig gevoel. Het was alsof ik werd aangevallen door kleuren, indrukken, visuals, de hele wereld.. Toen ik de rest naar me hoorde lachen begon ik me wat rustiger te voelen. Terwijl ik echt om me heen keek merkte ik ineens op dat het plafond voor de helft lager was, ook kwam er een groene kleur vanaf. Ik keek helemaal naar boven naar het plafond en zag dat er allemaal aliens op het plafond zaten, geanimeerde groene aliens die allemaal met hun voeten en handen aan elkaar vast zaten en allemaal een patroon vormden. Het waren echt, althans zo leek het, geanimeerde aliens. Tussen de lichaampjes door zag ik nóg meer aliens, en daartussen nog meer en nog meer, er zat echt diepte in het plafond en de aliens bewogen zelf ook heen en weer. Hoe langer ik naar het plafond keek hoe meer ik erdoor werd gehypnotiseerd, alsof ik in een psychose terecht kwam, het intrigeerde me.

Alles om me heen veranderde, op de muren zag ik immens grote pissebedden lopen en flikkeren, ze kwamen en verdwenen weer. Kwamen en verdwenen weer. Op een boekenkast hing een lamp in de vorm van een ster, maar het licht nam bijna de hele kamer in. Op een stoel waar normaal gesproken al een patroon op was te zien was de bekleding aan het bewegen. Rechts van me hing een groot doek met psychedelische schilderingen aan de muur die nu aan het bewegen was, alsof er veel wind op staat, en ook anderen hadden hem opgemerkt.
    “Dat kleed beweegt!”
    “Nee hij hangt stil”
    “Nou hij beweegt toch echt!”
    “Niet waar, hij hangt stil”
    Mensen haalden trucjes uit met elkaar omdat we met de hele groep “op reis” waren. Met twee mensen zat ik op iemands telefoon plaatjes met regenboogkleuren te bewonderen, telkens als we weer een plaatje vonden raakten we in trance erdoor, we vielen stil en het leek alsof de kleuren uit het beeldscherm bewogen en eruit liepen. Op een gegeven moment liet Jake mij een filmpje van Clan of Xymox zien en terwijl ik met beide handen zijn mobiel vasthield zag ik vleermuizen uit het beeldscherm over mijn armen lopen. Ze kwamen letterlijk het beeldscherm uitgekropen: Ik herinner me nog dat ik dat geweldig vond, het was zo onwerkelijk en tegelijkertijd zo echt.

Ik genoot van de muziek, we hadden Goa op staan en het omhelsde me, het was overal om me heen en kwam niet meer vanuit een punt. Normaliter had ik een hekel aan Goa maar nu leek het alsof ik de muziek ineens begreep, het klonk echt verschrikkelijk mooi in mijn oren. Voor het raam stonden bomen met een paar bladeren en een paar kale takken die werden verlicht door de lantaarnpalen, het leken net pixels en alsof er vleermuizen aan de takken hingen. Ik moest plassen dus ik liep naar het toilet, eenmaal op het toilet raakte ik geïsoleerd in mijn eigen wereldje. Ik zag patronen op de deur, ik zag patronen op de muren, op de grond, op het plafond, overal. Overal waren patronen. Ik werd erdoor afgeleid en volgens mij heb ik ongeveer een kwartier op het toilet gezeten omdat ik werd geobsedeerd door de patronen die me overmeesterde. Ineens kon ik mijn bewustzijn zien, letterlijk zien. Ik denk normaal gesproken altijd al in beelden en dat werd nu versterkt. Ik zag een grote bal waar ik heen vloog, eromheen vloog, en op de grond lagen tegels, de lucht eromheen was gewoon grijs. Het waren simpele, abstracte objecten maar het was voor mij prachtig om te zien. Wat me voornamelijk opviel was dat het ziekelijk schoon was, als een ziekenhuis. Er was geen vuiltje te bekennen en ik werd overtroffen door de schoonheid hiervan.

Rond vier uur ben ik weggegaan en heeft iemand een taxi voor mij gebeld. Ik moest weer naar huis omdat ik over een paar uur moest werken, en ik had nog tijd nodig om te reizen. De taxi arriveerde, ik nam afscheid en ik stapte in. Het was slechts een klein ritje met de taxi maar een hele klus voor mij emotioneel gezien, alsof het zwaar voor me was om helemaal naar centraal station te moeten leek het wel. Iets raars viel me op, ik keek uit het raam naar buiten maar ik zag dingen al vóórdat ze gebeurde. Alsof ik in de toekomst kon kijken. Ik zag bijvoorbeeld een restaurantje, en twee minuten later zag ik opnieuw wéér hetzelfde restaurantje. Na tien minuten kwamen we aan bij centraal station, ik betaalde de taxichauffeur en stapte uit. Ik liep naar de ingang en daar werd mij verteld dat dat het station nog niet open was, dat begreep ik in mijn trip althans.
    “Nog niet open?” Vroeg ik verward.
    “Maar op de NS site stond dat mijn trein gewoon om 04:50 vertrekt” Te verward om er iets van te begrijpen ben ik terug naar de stopplaats van de taxi’s gelopen waar andere mensen ook op een taxi stonden te wachten. Mensen die net terug waren van een avondje uit, dronken jongeren die luidruchtig een taxi wilden aanhouden. Ik werd hier zelf nogal bang van, er hing nogal een rotsfeer, mensen die aan het overgeven waren bijvoorbeeld. Daarnaast was ik helemaal alleen, en minderjarig. Ik was nog steeds enorm hard aan het trippen, en opeens merkte ik dat ik mijn hand uitstak om een taxi aan te houden.. zo'n tien meter van waar de taxi's daadwerkelijk stopten. Ik merkte het toen mensen om me heen me begonnen uit te lachen. "Zo dan. Die gaat hard." hoorde ik in de verte.

Taxi’s reden heen en weer en je kon tegen de chauffeur roepen waar je heen moest. Als hij er toevallig heen ging had je geluk, anders pech wat erin resulteerde dat ik bijna nog een half uur op die plaats heb moeten wachten. Op een gegeven moment vroeg ik weer aan een taxichauffeur of hij langs de plek kwam waar ik heen moest.
    “Ben je alleen?” vroeg hij en ik antwoordde ja.
    “Stap maar in dan” Zei hij, waarschijnlijk omdat hij bezorgd was. Een jong meisje, onder invloed, om vijf uur 's ochtends, tussen allemaal dronken mensen in een grote stad. Dankbaar stapte ik in en hij reed me naar mijn bestemming. Ik zag weer dingen gebeuren voordat ze daadwerkelijk gebeurde maar minder dit keer, mijn trip was aan het uitwerken en daar was ik maar al te blij mee. Trippen in het openbaar was mentaal erg uitputtend, zeker omdat het mijn eerste keer was. Ik moest me normaal houden omdat ik niet wilde dat anderen zagen dat ik onder invloed was. Ik kwam weer aan bij het huis van Calvin, belde aan en liep naar boven waar mensen zich erover beklaagde dat het belachelijk was dat het station nog niet open was.

David en Calvin riepen mij bij zich.
    “Trip je nog?”
    “Nee”
    “We hebben een manier om je trip terug te halen.. Wil je weten hoe?”
    Ze haalde een zakje met wit poeder tevoorschijn.
    “2C-B” legde ze uit.
    Calvin snoof een lijntje weg en vroeg of ik ook wilde. Ik dacht "Ach waarom ook niet? Ik ga nu toch niet meer werken.."
    Ik nam een lijntje 2C-B en ik dacht dat mijn neus in brand stond, zoveel pijn had ik nog nooit gevoeld en de pijn hield nog zeker een paar minuten aan. De trip begon bijna gelijk nadat ik het lijntje had opgesnoven en ineens waren het geen pissebedden meer die over de muren liepen maar levensgrote spinnen. Ik keek naar David en zijn gedaante was ineens verandert in een hologram. Hij keek me neutraal aan en ik vond het grappig om te zien hoe hij ineens was verandert van een persoon naar een hologram. Ik viel stil, er zijn me een paar dingen gevraagd maar daar antwoorde ik niet meer op, ik was weer in mijn eigen wereldje. Terug in een trip. Ik keek Calvin aan en hij had overal spinnen over zich lopen. Calvin heeft dreadlocks en zijn dreadlocks waren verandert in de poten van spinnen. Maar ook over zijn gezicht liepen ze, op zijn neus zaten ze, overal. De bomen waren weer verandert in pixels en ik ging weer terug op de bank zitten. Ik zat in mijn eentje daar te trippen en ik heb mezelf een aantal uren voorgehouden dat ik een zeepbel was, ik was niet meer mij maar rond.

Op een gegeven moment viel er een glas water en ik verbeeldde me dat de hele vloer nu vloeibaar was. Ik vroeg me ook af waarom iedereen er met zijn sokken door ging lopen, het was nat?! Ik voelde aan de vloer en voelde dat het droog was, dat was raar.. Want ik zag het gewoon als water maar als ik voelde was het droog. Niet lang nadat dat glas omging ben ik naar huis gegaan, ik tripte nog maar het was inmiddels al twaalf uur 's middags en ik ben met de bus naar huis gegaan. De reis wat mentaal weer zwaar, alsof er iets op me drukte, maar ik heb het uiteindelijk wel gered en ik ben in trein weer nuchter geworden. Een vrouw tegenover me in de trein was aan het praten aan de telefoon. Ik dacht dat het Russisch was dat ze sprak maar het bleek gewoon Nederlands te zijn naarmate ik steeds nuchterder werd. Eenmaal thuis ben ik lekker in mijn warme bed gaan liggen, ik tripte nog heel lichtjes, maar het was bijna voorbij. Ik heb heerlijk liggen dromen en ik was meteen verkocht, een nieuwe favoriete drug : LSD.
    Het was een trip om nooit te vergeten.

PS. In mijn report beschrijf ik op een gegeven moment een filmpje van Clan of Xymox waarna ik vleermuizen over mijn armen zag kruipen. Mochten mensen nieuwsgierig naar dit filmpje zijn, dit is hem.

lampenkapje, Roze Olifant, Eik en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Sick report weer Rups! Binnenkort toch maar eens je advies opvolgen en LSD combineren met 2C-B... :)
    Ik reageer later iets uitgebreider, heb nog veel bij te lezen.

Space Criminal en Rupsen God ❤ vinden dit leuk.
  3. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Hmm sick rapport. Klinkt erg gaaf

Rupsen God ❤ vindt dit leuk.
  4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Wauw, heftige eerste ervaring met LSD! Weet je hoeveel je genomen had? Dat zijn nogal extreme visuals, denk je dat de andere drugs die je erbij nam daar ook voor verantwoordelijk waren? De 2C-B begrijp ik, maar de keta bijvoorbeeld?

Leuk hoor... Is eerlijk zijn tegen mensen die voor het eerst gaan trippen teveel gevraagd? Al had jij er niet zo'n problemen mee zo te zien. :wink:

Wat een vette afbeelding! Brings back memories :sweatsmile:

5. Rupsen God ❤

Oppassen met de hoeveelheid wel hoor. Te veel 2C-B kan je trip helaas ook de verkeerde richting opsturen.. Ik heb het de vorige keer aangevuld (toen ik bijna helemaal uitgetript was) met ik geloof 20? Mg 2C-B en dat was voor mij echt veel te heftig, ook omdat de LSD trip daarvoor al flink was, zijn zware zegels die ik heb en dat verhevigde elkaar. Ondanks dat mijn LSD trip al bijna voorbij was. Normaliter Vind ik 20 goed te doen. Goed om te weten, want voor Psy-Fi wordt het waarschijnlijk een halfje van die. In ieder geval, ik ga volgende keer kijken of 15 mg beter valt. Volgensmij is dat best een verschil, 20 en 15 mg?

Zeker. Het is ook wel een van mijn leukste trips geweest, en gelijk een van de heftigste. De mensen met wie ik was hadden het toen over 300 microgram, maar ik heb nu zegels van 250 microgram (getest). Deze van 250 vind ik er toch wel heel erg dichtbij komen met hoe het de eerste keer was, dus ik denk dat dat een logischere hoeveelheid zou zijn geweest. De 2C-B had natuurlijk alleen invloed op mijn trip toen ik al uitgetript was op de LSD, en volgensmij was de ketamine al uitgewerkt toen ik de LSD innam. Ik betwijfel dus of de ketamine daar echt invloed op heeft gehad. Naderhand ben ik ook met ketamine tijdens LSD gaan experimenteren maar dat waren toch heel anders trips vond ik. Ik vind ketamine LSD niet per se heftiger maken, maar de hele trip veranderen. En dat was bij deze eerste keer zeker niet zo, dat was gewoon puur een acid trip.

Helaas ging ik ook met de verkeerde mensen om op die leeftijd, ja. Hoe oud zal ik geweest zijn.. 16 denk ik? Enorm beïnvloedbaar, minderjarig, onzeker, inclusief een zware depressie. De man met wie ik onder andere omging was 35 toendertijd, en heeft later ook verscheidene aanklachten gehad wegens verkrachting van andere minderjarige meisjes. Meisjes die ik daar ook heb gezien, en nog jonger waren dan ik toendertijd. Dus dan kun je je wel voorstellen wat voor omgeving dat was. Ik wil verder niet online uitbreiden wat voor periode dat was, maar het was wel een hele duistere. Ik had daar gewoon nooit moeten zijn, en ik mag nog van geluk spreken dat hij mij nooit heeft aangevallen hoewel hij het wel heeft geprobeerd. Desalniettemin, wel zwaar gemanipuleerd. Ik zou zelf bijvoorbeeld ook nooit een meisje van 16 die onder invloed is alleen naar het station laten gaan midden in de nacht, ik zou in ieder geval meegaan om ervoor te zorgen dat ze veilig op de trein komt - hoewel ik überhaupt niet eens zou willen dat ze iets genomen had als ze vroeg weer weg was. Maar goed, dat ben ik. We groeien allemaal op, en helaas was ik een behoorlijk naïef en beïnvloedbaar persoon op die leeftijd.

Mindless vindt dit leuk.
  6. Mindless

Ugh... dat klinkt wel heel creepy ja een kerel van 35 die op die manier omgaat met meisjes van 16 en jonger. :confused: Ben zelf bijna 35. 16 jarigen zijn in mijn ogen echt nog kinderen...

Velen zijn naïef en beïnvloedbaar op die leeftijd. Als we er tenminste dan maar van leren... Wel eng om te weten dat dit soort dingen gewoon gebeuren, ook vandaag de dag.

7. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Jeetje, wat een belevenis je eerste keer LSD!
    Heb je dit report toen vlak erna geschreven? Ik vind dat je het erg goed terug kan halen allemaal, leuk om te lezen!

8. Rupsen God ❤

Klopt zeker ja. Ik ben zelf 24 nu, en ik geef vaak leiding aan meisjes van 16. Zou niet mijn keuze zijn om daar mee bevriend te zijn, gewoonweg omdat we op een heel ander niveau zitten. Helaas had hij er ook andere bedoelingen mee dan alleen vriendschap. Zulke mensen heb je er ook tussen zitten, en als je op die leeftijd niet oppast kan het goed fout gaan.

Nee, ik geloof een paar maanden later pas. Ik heb het nu wel iets aangepast om de het hele verhaal wat makkelijker leesbaar te maken (de zinsopbouw), maar aan de ervaring zelf heb ik niks verandert. Ik heb gelukkig een heel goed geheugen, dromen weet ik me ook altijd te herinneren. En met psychedelica is dat niet anders. Ik heb een tijdje terug hier nog een bad trip ervaring opgeschreven van jaren terug, en verbaasde me erover hoeveel ik er nog van wist.

Purplext vindt dit leuk.
  9. Mindless

Je bent gereport bij de DF staff @Magic Mushrooms

Tot ziens alvast!

Edit: English:

You are reported to the DF authorities.

Good bye in advance!

10. Rupsen God ❤

Mijn topics hebben echt een soort aantrekkingskracht voor dealers volgensmij :thinking:

Roze Olifant en Mindless vinden dit leuk.
  11. Mindless

Dat zijn populaire topics. Zie het maar als een compliment i guess. :wink:

12. Rupsen God ❤

Mindless vindt dit leuk.
  13. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Heftig en mooi geschreven tripreport weer @Rupsen God ❤ !

Zijn wel echt enorme hoeveelheden drugs en combinaties aan drugs voor een meisje van 16 zeg! Als vader van 2 dochters draait mijn maag zich om als ik er aan denk in wat voor situatie jij je toen bevond... Jong, naief en voorzover ik kan lezen best wel ongelukkig. En dan in aanraking komen met stevig, en veelal onverantwoord, drugsgebruik. Om nog maar te zwijgen van nare volwassen mannen die zich blijkbaar niet kunnen gedragen. Ik schrik daar wel van.

Ik kan me als 41 jarige uberhaupt niet voorstellen dat ik zou gaan trippen met een 16 jarige. Maar als ik dat dan toch al zou doen zou ik het op zijn minst een veilige ervaring willen laten zijn...

Gelukkig lijkt het erop dat je er goed uit bent gekomen en heb je nu wel een hoop spannende verhalen voor de rest van je leven :sunglasses:

14. Rupsen God ❤

Mee eens ja. Ik wil nu ook nog wel eens stevig doorgaan, maar als ik wel eens lees van wat ik op die leeftijd allemaal heb uitgespookt.. :sweatsmile: Ben ook blij dat ik die periode achter me heb gelaten, en nu eigenlijk met volle teugen van het leven kan genieten. Om ga met mensen die ook echt iets om me geven. Ik mag van geluk spreken dat het toendertijd niet is uitgedraaid op een verslaving, en later ook nooit met verslavingen te kampen heb gehad. Op roken na :wink:

15. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Je hebt je nick wel op gunstige manier gewijzigd. :wink: Het lijkt nu alsof men je met iedere tag heel veel liefde meestuurt. @Rupsen God ❤

Heftig verhaal hierboven, maar heel indrukwekkend report!

16. Rupsen God ❤

Dat zeker, maar ik bedacht me net na het opslaan dat ik toch liever de rups :catterpillar: erachter had gehad, en toch liever Rupsje had behouden. Dus "Rupsje :catterpillar:"
    Ach ja.. over een half jaar mag het weer :sweatsmile:
    & dankjewel :blush: Buiten alle heftigheid om in die periode was het wel een van mijn mooiste en leukste trips.

Roze Olifant vindt dit leuk.
  17. Space Criminal

Space Criminal Experimenterende gebruiker

Wauw geweldig! Ik heb vol plezier zitten lezen. Goed opgebouwd ook, het leest lekker weg:grinning:. Ik heb ervan genoten thnx voor het delen! :wink:

18. Rupsen God ❤

Dankjewel :blush:

19. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

20. Rupsen God ❤

Nice! :hearteyes:

Jmths vindt dit leuk.
  21. Jmths