Trip kabouter
Newbie
Hallo! Deze week vrijdag willen paar vrienden en ik lsd doen alleen er is een klein probleem voor mijn gevoel. Ik en een vriend van mij zijn de enige die vaker hebben getript( namelijk op truffels). En 2 van mijn vrienden hebben pas 1 keer getript op truffels en een iemand heeft zelfs nog nooit getript. Nu is het plan om 150 microgram te nemen. Alleen ik ben bang dat dit allemaal helemaal fout kan aflopen als dat persoon die dus nog nooit heeft getript in een keer zo’n hoge dosis neemt. Moet ik tegen hem zeggen dat het misschien verstandiger is als hij de eerste keer 4-ho-met neemt .
En stel het is een goed plan moeten we dan ook een trip zitter erbij hebben? We hebben wel een vriend daarbij zitten die veel ervaring heeft met trippen en het vaker doet alleen die is dan zelf ook heftig aan het trippen dus weet niet of dat het beste plan is.
ik hoor het nog graag !
En stel het is een goed plan moeten we dan ook een trip zitter erbij hebben? We hebben wel een vriend daarbij zitten die veel ervaring heeft met trippen en het vaker doet alleen die is dan zelf ook heftig aan het trippen dus weet niet of dat het beste plan is.
ik hoor het nog graag !