1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer LSD, suggesties?

Discussie in 'LSD' gestart door Oblivion, 10 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Oblivion

Oblivion Newbie

Hoi!:smiley:

Ik heb altijd al een keer LSD willen gebruiken. Nu ben ik dan eindelijk in de mogelijkheid om er een hele dag voor uit te trekken en het eens te proberen. Toch zijn er nog wel wat twijfels.

Ik kan aan zegels komen die volgens de leverancier "220ug" zijn. Ik heb hier al gelezen dat de meeste zegels bijna altijd hoger aangeprezen worden dan dat ze daadwerkelijk zijn. Kan ik er dan vanuit gaan dat er veel minder op zit en dan maar gelijk starten met een hele of anderhalve zegel, of het toch beter op safe spelen en met minder beginnen?

Ik wil namelijk wel een volwaardige trip beleven, het mag van mij best heftig zijn zegmaar. Ook ben ik bang dat ik misschien te weinig neem en dan 6 - 12 uur lang zo'n net niet trip ervaring heb. Ik ben van plan om het overdag te gaan doen, in m'n ééntje, thuis.

Hebben jullie eventueel nog tips? Of raden jullie het mij af om het te doen?

En weten jullie of LSD en 2CB kruistolerantie met elkaar hebben? Zou ik bijvoorbeeld morgen 45mg 2-CB kunnen nemen en dan over 1,5 week nog LSD of heeft dit totaal geen zin?

Bedankt voor jullie tijd!

2. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Van wat ik begrijp bevatten LSD-zegels meestal daadwerkelijk tussen de 50% en 100% van de geadverteerde dosering, en is 75 à 125 ug een goede beginnersdosis. Ik zou dus met ongeveer een halve tot driekwart zegel van "220" ug beginnen.

Technisch gezien hebben LSD en 2C-B weinig kruistolerantie in principe, de vraag is eerder of je zo vaak moet wíllen trippen.

Maar wacht vooral even op antwoord van iemand die persoonlijke ervaring heeft met LSD, in tegenstelling tot mij :wink:

Oblivion vindt dit leuk.
  3. Oblivion

Oblivion Newbie

Dat klinkt wel aannemelijk ja. Stel dat een halve zegel dan toch te weinig blijkt te zijn, kan je dan binnen een uurtje nog bijnemen of is het dan al te laat? Of verlengd dat het enkel? Ik lees er verschillende dingen over namelijk.

Wat betreft het zo vaak willen trippen, heb er nu ruim de tijd voor en dat zal daarna weer lang op zich moeten laten wachten. Vandaar dat ik lastig een keuze kan maken.:sweatsmile: Als ik moet kiezen dan ligt mijn voorkeur zéker bij LSD. Heb een aardige tolerantie voor 2CB namelijk.

4. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Ik las juist ergens dat te snel achter elkaar lsd en 2cb zorgt voor een hogere tolerantie voor een van de twee stoffen.

Volgende week ben ik van plan voor de eerste keer 2cb te nemen en in dezelfde week een lsd trip. Ben wel een beetje huiverig voor de 2cb door verhalen van oplopende druk in de hersenpan. Gevoeligheid voor de stof verschilt sterk per persoon en je zou snel te veel kunnen pakken. Ben van plan 15 mg te nemen.

Ik heb een paar keer lsd gedaan en 1x een zwaardere trip meegemaakt. Ik vindt het handig om voor de zekerheid een diazepine achter de hand te houden. Ook omdat ik alleen trip.

Deze keer wil ik een beetje ketamine bij de lsd nemen maar dat is nog afhankelijk van hoe de trip verloopt.

Waarschijnlijk komt het neer op de gebruikelijke oxy combi omdat ik van lsd nooit echt 100% lekker in mn vel zit. Oxy hoeft echter ook niet per se want ik ben niet afhankelijk.

5. Oblivion

Oblivion Newbie

Dat heb ik inderdaad ook wel voorbij zien komen, maar lees dus ook veel dat het geen kruis tolerantie heeft omdat ze beide op andere receptoren werken.

Een oplopende druk in je hersenpen? Als in verhoogde bloedruk bedoel je dan of bedoel je daar iets anders mee? Heb zelf een aantal keren 2CB gedaan en heb er nooit sterke visuals op gehad. Slechts kleine kleur veranderingen en dat soort dingen. Dit altijd op 25 - 30 mg. Vandaar dat ik mijn volgende keer 45+ wil proberen. Maar dit kan dus gevaarlijk zijn voor m'n hersenpan?

Met het gebruik van diazepines en dergelijke heb ik geen ervaring. Wel met de combinatie 2CB en ketamine. Dit gaf mijn milde 2CB trip wel een leuk extraatje. ^_^

Ik denk trouwens dat 15mg 2CB een prima kennismaking voor jou kan zijn. Dan moet het helemaal goedkomen en kan je later altijd nog hoger doseren. Naar mijn ervaring is het een vrij mild middeltje maar het kan natuurlijk ook anders zijn.

6. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Ik denk inderdaad ook dat de kruistolerantie zal meevallen of niet aanwezig zal zijn als het om verschillende receptoren gaat.

En je hebt gelijk, over de bijwerkingen van 2cb is nog weinig bekend en de toxiciteit valt ook erg mee las ik. Verwar het met 4-FA waar wel ongelukken mee zijn gebeurd. (Hersenbloedingen).

Bedankt voor de tip van die 15mg. :) Bijnemen tijdens de trip zorgt er alleen voor dat het effect langer duurt maar niet heftiger wordt toch? Net zoals bij lsd volgens mij.

7. Oblivion

Oblivion Newbie

Naar mijn ervaring wel. Voor mij had bijnemen geen zin meer. Maar 100% zeker weten of dit voor iedereen zo werkt weet ik niet.

Noddynothing vindt dit leuk.
  8. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hey hier de (ex) hard tripper. Heb er honderden op. Mijn ervaring is met huidige micro's wat rond de 100 ligt en voor 220ug wordt beweerd. Dan 1 halen en laten kwantificeren, of doen ze dat niet meer?

Vind zelf LSD pure magie een goede dose en ben helemaal 1 met alles. Hoge staat van bewustzijn wat inzichten kan geven. Waar je soms pas na 2cjaar wat aan hebt. (Als je ook net als ik notities maak zie je dat)
    Anyway peace en LSD is mijn ultieme high :hearteyes:

Oblivion vindt dit leuk.
  9. Oblivion

Oblivion Newbie

Bedankt voor je input, @Tijdloos hier op het forum heb ik gelezen dat ze LSD niet meer kwantificeren helaas. Vandaar dat ik het ook lastig vind de juiste dosis te bepalen. Er vanuit gaande dat er 100ug op die zegels zitten, zal ik dan voldoende hebben aan 1 hele zegel om "hard te trippen", (hetgeen waar ik naar op zoek ben)of kan ik dan beter meteen voor 1,5 zegel gaan?

En weet jij, als ik een hele neem en deze toch te ligt blijkt te zijn, of bijnemen binnen een bepaald tijdsbestek nog zin heeft of niet?

Ik ben héél nieuwsgierig naar dit magische goedje. :innocent:

10. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Tolerantie treedt volgens mij vrijwel direct op. Daar komt nog bij dat je na een korte tijd - zeg, een halfuur - nog niet kan zeggen of je dose genoeg was of niet.

Gewoon niet doen dus, zonde van je lsd. Gewoon de volgende keer meer nemen.

En dan nog iets: mensen richten zich imo veel teveel op dosering. Terwijl psychedelica nou juist extreem onderhevig is aan mindset. Ga niet meteen treuren als je merkt dat het niet zo intens is als je zou willen. Wees je bedachtzaam van je omgeving, ga geduldig naar dingen kijken, ga mediteren, ga de natuur in. Dat soort dingen brengen je trip in overdrive. Dosering is niet alles.

Oblivion en Albedo vinden dit leuk.
  11. Oblivion

Oblivion Newbie

Hele nuttige info!

En bedankt voor de tip over dat focussen op wat je wel, of niet voelt. Ik ga er lekker met een open mind in en laat het gewoon op zich afkomen. Dan moet het vast goedkomen. Ben uiteindelijk voor zegels gegaan die 150ug zouden bevatten. Ik denk dat ik dan 1,5 zegel ga nemen.

Mindless vindt dit leuk.
  12. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Ok, thanks! Ben benieuwd.

13. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Sinds de jaren 60? :)

14. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Gewoon op je af laten komen is het allerbeste. :)

Maar mochten die zegels wel daadwerkelijk 150ug bevatten, dan is 225 nogal wat hoor, zeker voor een eerste keer lsd. Ik snap dat je geen net-niet ervaring wilt, maar imo heb je dat niet zo gauw met lsd. Ook mijn lager gedoseerde lsd trips waren de moeite waard. Het scheelt dat je openstaat voor een heftige ervaring, maar je moet je ook beseffen dat lsd echt lang duurt en dat dat na een aantal uren zeer vermoeiend kan zijn. Maar dan blijft het dus doorgaan, ook al word je lichamelijk moe, mentaal gaat het maar door. Daar moet je je wel op bedacht zijn. Normaal zou ik adviseren lager te doseren bij een eerste lsd trip om te wennen aan de ervaring, maar als je al wat trip ervaring hebt en openstaat voor een heftige ervaring, dan is het misschien geen probleem voor jou hoor.

Hou er dus rekening mee dat 225 (echte) ug's absoluut geen lichte dosering is en het er heel heftig aan toe kan gaan. Waarschijnlijk een stuk heftiger dan je je nu voorstelt.

Oblivion en Ontdekkingsreiziger vinden dit leuk.
  15. Oblivion

Oblivion Newbie

Daar zit ook wel weer wat in ja. Maar ik ben vaak nogal wantrouwend op dat gebied, ik ga er vanuit dat ze hun producten altijd hoger aanprijzen dan dat ze daadwerkelijk zijn. Natuurlijk heb je ze erbij zitten die wel eerlijk zijn dus dat is dan inderdaad wel een risico.

Ik heb wel enige tripervaring, en ben er nooit slecht op gegaan. Het onverwachtse was juist wat me aansprak ^_^

Desondanks zal ik het in mijn achterhoofd houden, en ik ga er ook zeker nog eens goed over na denken hoeveel ik uiteindelijk tot me zal nemen.

En als laatste, zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van 2cb en bijvoorbeeld 6 dagen later lsd? Qua tolerantie bedoel ik dan. Misschien is het ook wel persoonsgebonden. Maar zou graag morgen avond 2cb willen nemen en volgende week zaterdag de lsd. Ik weet dat het kort op elkaar zit maar toch. En mijn eerste lsd ervaring staat voor mij dan wel op de eerste plaats.

Laatst bewerkt: 12 aug 2018
  16. Ontdekkingsreiziger

Ontdekkingsreiziger Experimenterende gebruiker

Als mensen zich hier nou eens meer op zouden focussen...

Oblivion vindt dit leuk.
  17. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

2C-B en LSD werken juist grotendeels op dezelfde receptoren en dus is er wel sprake van kruistolerantie. Na een week is de tolerantie deels weer weg, maar nog niet helemaal. Dus misschien wat zonde van je eerste keer LSD om er zo kort op ook 2C-B te gebruiken.

Wat betreft je LSD dosering zou ik niet meteen te hoog gaan zitten je eerste keer, je weet niet precies hoe sterk je zegels zijn en weet daarbij ook niet hoe gevoelig je er voor bent. Bovendien is LSD ook in lagere doseringen erg interessant, dus vermaken doe je je echt wel.

Houd er rekening mee dat als je zegels echt 150ug zijn, dat 150ug voor een eerste keer al best een stevige dosis is. Ik heb mensen op minder slecht zien gaan omdat ze LSD onderschat hadden. Ik zou dus zeker niet meer dan 1 zegel nemen, als ze echt 150ug zijn heb je al best een stevige trip, maar als ze bijvoorbeeld 100ug zijn heb je ook al wel een prima trip die interessant genoeg is.

Oblivion vindt dit leuk.
  18. Oblivion

Oblivion Newbie

Wederom hele nuttige info!

Dan laat ik die 2cb lekker in de kast liggen voor een ander moment. Dat komt vanzelf wel weer op m'n pad dan. Zonde van de lsd dan inderdaad.

Het is voor mij inderdaad lastig om een voorstelling te maken van hoe intens lsd nou daadwerkelijk is. Maar daarintegen onderschat ik jullie kennis betreft dit middeltje zéér zeker niet.

En ik ben blij dat jullie mij op het hart hebben kunnen drukken dat lsd ook interessant is in lagere doseringen. Thanks hiervoor!

Ik blijf me lekker inlezen de aankomende week en kijk er met plezier/spanning naar uit.

Eik, Ontdekkingsreiziger en Psychedelibee vinden dit leuk.
  19. Oblivion

Oblivion Newbie

Morgen is het dan zover, mijn eerste keer lsd.

Ik ben van plan vroeg in de middag te beginnen en een hele zegel te nemen. Er komt ook een goede vriend van me langs die erbij zal zijn. Hij zal waarschijnlijk zelf niks nemen. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Heb normaal gesproken liever alleen mede trippers om me heen, maar ach.

Ik voel gezonde spanning maar heb er veel zin in.

Roze olifant, genk123 en KropSla vinden dit leuk.
  20. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Alle tips zijn hierboven al gegeven dus ik wil je gewoon even een heel toffe trip toewensen! (En stiekem tóch nog een keer heel snel benadrukken: LSD = intens stofje, en je gaat voor een aardige dosering, onderschat het niet zo'n eerste keer, been there done that namelijk :tongueout: ... maar vooral: goede reis, veel plezier!).

Oblivion vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - keer LSD suggesties
  1. Casaan
    Reacties:
    30
    Weergaven:
    263
  2. JohhnyCrack
    Reacties:
    4
    Weergaven: