eerste keer lsd vraagje..

Dikkop

Belezen gebruiker
hoi allen!

ik ben van plan binnekort voor et eerst de wondere wereld van lsd toe te treden. nou heeft een maatje waarmee ik dit wil gaan doen het al eens gedaan, hij zegt dat je de eerste keer op LSD niet echt tript en blabla.. nou is dus in principe mijn plan om wel leuk te gaan trippen..

is het een optie om de eerste keer dat je aan de lsd gaat te pluggen? zodat het wat harder aankomt etc. etc. of is dit een wat minder intelligent idee? :beer:

greetz!

L

Lid 6909

Gast
ik denk dat die vriend van jou een steekje los heeft in zijn hoofd.

als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd.

pets die vriend van jou maar even op de billen, want zoiets over LSD vertellen kan natuurlijk niet!! :grin:

Opa

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
ik denk dat die vriend van jou een steekje los heeft in zijn hoofd.

als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd.

pets die vriend van jou maar even op de billen, want zoiets over LSD vertellen kan natuurlijk niet!! :grin:

Idd, dat is grote onzin... LSD kwam voor mij de eerste keer het heftigst binnen, zeker als je de dosering relativeert!!!
Handle with care, enjoy to the max!!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dikkop zei:
hoi allen!

hij zegt dat je de eerste keer op LSD niet echt tript en blabla..

Bla bla bla .... gelukkig adviseer je eerst dit forum.
Wij zijn er namelijk om dit soort fabeltjes te ontkrachtigen en je wel de juiste tips mee tegeven.
Dus lees het handboek voor de beginnende tripper maar is geod door.
Vertel je gabber maar dat ie beter zijn waffel kan houden als ie niet weet waar ie over praat.

azgaza

Badass junkie
Als je een voldoende dosis neemt (meer dan 50 ug, tussen de 50 en 100 ug is eigenlijk best ideaal) dan heb je zeker een prima trip maar niet te intens, ik zou het de eerste keer niet pluggen maar gewoon nemen. Als het niet sterk genoeg is kan je dat altijd nog eens, of een volgende keer iets meer nemen.

Dikkop

Belezen gebruiker
Okeee mn maatje maar is even flink hard voor zn anus schoppen dus.. ach verder ist een best menneke..

maar thanks voor de replies zie best wel uit naar eerste keer lsd :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tuurlijk wel hij is toch die hard ....kun jij is zien hoe leip je kan worden van teveel lsd.

:hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
haha ja ik dacht de eerste keer ook dat ik vrij weinig van voelde, goeide dus na 2,5 uur nog een zegel erin, nou dat heb ik geweten :mrgreen:

Op het moment dat de zegel in mijn lichaam was opgenomen begon direct eerste in te slaan, wereld stond goed op zijn kop! Begon op een gegeven moment te twijfelen of realiteit eigenlijk wel bestaat en echt 10 uur keihard gegaan. Dus mijn advies begin lekker rustig, en laat het lekker over je heen komen...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik liep een keer onder Alice in wagenborger, maar op één of andere manier, vond niemand dat ik me vreemd gedroeg... zelfs het meisje bij de supermarkt, bleef vriendelijk, en deed de boodschappen zelfs voor me in de tas. (ik kreeg zelfs een knipoog toen ik er wegging. :grin:

Bovenaan