Eerste keer LSD

None

Experimenterende gebruiker
Heb hier 3 tabs een soort 3 papiertjes
In elk Zou 300mg zitten.

Heb nog nooit LSD gebruikt dus heeft er iemand mss tips zodat ik zeker niet slecht Ga ?

Heb ook nog 3mmc liggen en wouw weten of je Kan mixen ?

Alle tips zijn welkom kijk er all Lang naar uit en will gewoon dat alles goed verloopt
Alvast bedankt.

Casrus

DF-koning
Heb hier 3 tabs een soort 3 papiertjes
In elk Zou 300mg zitten.

Heb nog nooit LSD gebruikt dus heeft er iemand mss tips zodat ik zeker niet slecht Ga ?

Heb ook nog 3mmc liggen en wouw weten of je Kan mixen ?

Alle tips zijn welkom kijk er all Lang naar uit en will gewoon dat alles goed verloopt
Alvast bedankt.

Ben je nu nuchter?

None

Experimenterende gebruiker
Het was bij de eerste tab veel verkenen bij de 2de zocht ik naar hoe hoe het Kon en ergens Is die derde er in gegaan en toen had ik het gevonden en wist in hoe het allemaal Kon en werd ik helemaal eens met natuur alsof het mij volledig zuiverde en will hier bij dit hoofdstuk afsluiten en afstappen van drugs en hier uit leren
De enige manier om te begrijpen want ik bedoel is om het gedaan te hebben en oh boy it's beautiful .

Toen ik er aan begon was het nog voor de fun maar had nooit verwacht dat er zo een draai aan kwam Al's ik e'en tip Zou geven voor iem zij eerste keer Zou ik gewoon zeggen laat het je nemen want vanaf dat je tegen werkt werkt het ook terug tegen jou .

Suc6 nog aan iederen Verder .

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed dat je trip beviel en het je die inzichten gaf over je drugsgebruik.

Zoals je zelf waarschijnlijk ook hebt gemerkt, is dit niet een middel om te gaan combineren met stims. LSD biedt sowieso al meer dan genoeg van zichzelf en je wilt (imo) de LSD ervaring ook niet kleuren met andere middelen.

Bovenaan