1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eerste keer MDMA kristallen. waarmee rekening houden?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Pepnoize, 28 nov 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pepnoize

Pepnoize Belezen gebruiker

de titel zegt het.

Waarmee moet ik oppassen?

Mijn ervaring tot hier toe : +- 3 à 4 keer,
    met als maximum 3 pillen gespreid over een nacht.

Ik neem 3 porties mee, veel vrienden van me zeggen dat dit veel te veel is. Jullie mening ?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagjes

grtz
    Pepnoize

2. eckies

eckies Belezen gebruiker

Hoeveel is 1 zo'n portie ? Gram in 6en of meer verdelen als je niet veel tolerantie heb opgebouwd.

Waar je rekening mee moet houden zijn de normale dingen waar mee je rekening meot houden bij xtc gebruik en bij hoge doseringen mdma kunnen halicinaties optreden.

3. oldskool

oldskool Experimenterende gebruiker

halucinaties (of flashen) is juist wat het leuk maakt.... :grin:

4. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

:beer: mee eens de gekste dingen hallucineer je vaak net echt ( in mijn geval)

5. oldskool

oldskool Experimenterende gebruiker

idd ja :) is bij mij nu al wel enkele jaartjes geleden dat ik nog "echt" geflashed heb... maar was toch een leuke tijd :grin: nemen ze me niet meer af :grin:

6. eckies

eckies Belezen gebruiker

Zeg het alleen maar hoor :beer: Zijn eerste keer mdma kristallen dus denk behoed hem er even voor dat het kan gebeuren :P

7. Pepnoize

ik heb nu 2 porties in mijn bezit
    1 van 0.129 gram en 1 van 0.119 gram

en ik heb nog niet zoveel ervaring dus zou ik hier mee toekomen ?
    goeie mate van mij da elk weekend md gebruike (veel ervaring dus) zegge mij da ik zeker nie meer nodig heb

en bedankt daarvoor :wink: maar had ik al gehoord van vrienden.

grtz!
    pepnoize

8. royallicious

royallicious Belezen gebruiker

Als het goede kristallen zijn zal je zeker genoeg aan hebben :wink:.
    Ik slik nu al een jaarjte of 2 a 3 xtc en ook als ik paar weken achter elkaar gebruikt heb voel ik deze zeker nog wel.
    Heb je genoeg aan man ik wens je heel en dan ook heel veel space plezier :wink:

9. 1337

1337 Experimenterende gebruiker

Die 2 porties zijn genoeg man

10. J0rrit

J0rrit Badass junkie

11. Jeller

Jeller Badass junkie

ja en de mensen rondom hebben dan wss veel plezier met het zien van je strakke smoel en dwaze dingen dat je dan uitkraamt :wave:

gewoon in 2 keer nemen das het beste

12. royallicious

Ja jij bent dus niet goed in je hoofd.....
    Zou ongeveer zelfde zijn als 2 blauwe mitsu's in 1 keer nemen.... de echte.
    Neem gewoon in 2 keer :wink:

13. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Bullshit. 129 mg + 119 mg = 248 mg. Dat is echt niet te veel voor in 1 keer, en sowieso GEEN 2 blauwe mitschuibishis tegelijk, deze waren volgens mij 250 mg. En sowieso, pillen worden volgens mij getest op 'pure' mdma, dus 250 mg pure mdma om het zo maar te zeggen.

Kristallen zijn nooit puur dus die 248 mg is eigenlijk nog minder ook.

14. Anon

Anon Badass junkie

Het kan blijkbaar niet vaak genoeg gezegd worden, maar er zijn nooit blauwe mitsu's getest op 250 mg. 191 mg is het hoogste waar ik van af weet.

15. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Kan, maar dan nog, dan nog is het nooit 2 van zon pillen.

16. hallotje

hallotje Bewuste gebruiker

Voor de eerste keer zal ik zeker niet de grens op gaan zoeken van wat niet kan... Ik zal zeker niet alles in 1 keer doen! Wacht rustig tot je piek en beslis dan pas tot bijnemen. Geniet ervan... het is tof spul en ik vind het stukken fijner dan pillen!

17. Pepnoize

darkscope je geeft me slechte raad man

bedankt aan de rest voor de goede raad en wensen :wink: ik laat weten hoe het was, misschien wel tripreportje :sunglasses:

heb morge op qlimax 2 porties kristallen bij, 2 pink panters en 1 versace :hearteyes: komt in orde
    alles wat ik extra meeneem buiten de md, is voor het geval de MD te weinig blijkt voor mij (kan ALTIJD ) of als ik 's morgens een opkikkertje nodig heb om nog thuis te geraken ofzo.

hetgene dat ik teveel bij heb en echt niet meer nodig heb verkoop ik daar wel door.

18. royallicious

Je kan het niet eens schrijven dus kom niet met lompe 250mg per pil theorie.....
    Ze zijn nooit hoger als 160 gekomen en pillen van laatste tijd zowiezo niet veels te veel namaak.
    MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.
    Maar jij komt geen pillen tegen met 100% pure mdma dus een pil is dan ook niet zoveel als ze zeggen en meestal ligt de verhouding mdma/hcl in pillen meer naar 80/20 a 70/30 puur om gewoon geld te verdienen....
    Dus kom niet met je zinloos gezwets als onervaren gebruiker is 1 portie genoeg en later meschien bijnemen....

19. Pepnoize

offtopiiiiic! blijf bij het onderwerp mensen

20. royallicious

onderaan mijn poost is ontopic :) :wink:

21. Jaimie

Jaimie Belezen gebruiker

Climax is toch nog een redelijk groot feest?, dus ik vermoed dat er wel wat conrole zal zijn?

22. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Tuurlijk is er controle,
    Gewoon verstoppen op de bekende plekken en het komt wel goed :wave:

23. royallicious

Met die hondjes erbij niet hoor dan moet je midden in een groep lopen :wink:

24. Pepnoize

ja wilde ik ook nog vragen.

waar kan je het beste steken ?
    ze deden op bassleader ook maar korte bodycheck + zakke leeg make...

ik was van plan het in mn schoen ofzo te stoppen :) of bij mijn kloten maar ik draag niet graag strakke boxershorts :mrgreen:

en ja royallicious ondereen ontopic, das waar maar 90% van je post was offtopic + al die andere posts over die mitsu's
    :) :wink:

:mrgreen:

25. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

26. Pepnoize

4 van de 9 mense waar ik mee gaan wilden het al in hun schoenen stoppen ! dus hartelijk dank voor de waarschuwing. steek het wel gewoon bij mijn kloten dan, of ergens aan binnenkant boxershort met beetje plakband ...
    en zal die 2 links ook eens checken ! thx :wave:

27. eckies

eckies Belezen gebruiker

Veel plezier i.i.g.

28. Pepnoize

thx man !

29. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Nee klopt niet, ik heb het testcentrum gevraagd ( en alle testcentrums die testen hetzelfde). Ze testen hier op de vrije base bij kristallen, dus dan heb je in principe het aantal mg pure mdma als je het omrekent. Verder testen ze pillen ook zo ( dit heb ik dus ook nagevraagd want ik zat zelf met die vraag ). Als ze dus zeggen je pil bevatte 100 mg, dan was dit de vrije base, hij bevatte bijvoorbeeld eigenlijk 150 mg, maar deze 150 mg mdma.HCL was 2/3 puur. Dus je kan het zo zeker vergelijken. En dus is het echt niet zo heel veel die 200, nog wat miligram wat het bij elkaar is.

30. Pepnoize

het was prachtig!!

ik heb eerst 1 kleine portie van 65 mg genomen , dan nog zo 1 , en dan rond 4 u half 5 ofzo heb ik er 1 van 120 mg genomen.

na die laatste voelde ik me pas goed eigelijk, want die 2 kleine eerste porties hadden niet zoveel effect gehad op me.
    Uiteindelijk heb ik nog wel lekker wat uurtjes gehakt :smoke: was lekkkkkker

31. eckies

eckies Belezen gebruiker

Voelde je neit na die eerste 65 mg dat je wel meer kon hebben? Als je die 120 eerder gedropt had had je miss meer plezier gehad.

32. Pepnoize

ja ik wist niet wat ik moest denken. ik dacht; misschien komt de mdma laat op . want dat kon natuurlijk, en ik had mezelf beloofd voorzichtig om te gaan met de mdma (en dus niet , als het niet meteen werkt; nog meer slikken)

ik heb dus redelijk lang afgewacht en dan 2de portie van 65 mg...
    toen werd ik lekker actief en wou ik dansen enz

en dan dacht ik , ja er kan nog wel wat bij ... dan die 120 gedaan, met als resultaat dat ik om half 11 in antwerpen centraal nog altijd te hakken stond :grin: kreeg er geen genoeg van

qlimax was godverdomme zo vet!

en ja eckies misschien heb je dus wel gelijk en had ik beter die 120 sneller moeten doen, of als eerste moeten nemen

33. eckies

eckies Belezen gebruiker

Naja als het een geslaagde avond was hoort dit niet ter discussie te staan :beer:

Had zelf ook graag bij qlimax aanwezig geweest :(

34. Psychotica Soberlie

Psychotica Soberlie Experimenterende gebruiker

ik zou neit ergens rekening mee houden ofzo...
    maar er gewoon voor gaan.. xD
    Voordat je dalijk in een badtrip zit over datgene waar je rekening mee meost houden...

genoeg drinken mischien?!!?!
    Evt wat eten...
    (want dat gene wat je op pillen doet onder invloed, vindt je waarschijnlijjk na de pilletjes nogsteeds leuk om te doen, iig na een nachtje slapen)

35. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Dit is een topic van 12 jaar oud. Neem aan dat ie de M wel keer gebruikt heeft inmiddels :P

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  36. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Misschien moet je er eens uitkomen

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - keer MDMA kristallen
  1. Foggy Sky
    Reacties:
    3