1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer MDMA WOW :D

Discussie in 'Trip reports' gestart door Sara H., 14 jan 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Sara H.

Sara H. Newbie

Leeftijd: 33 jaar
    Lengte: 168
    Gewicht: 66 kilo
    Soort pil: roze kenzo 190 mg

Helemaal zeker of ik het zou gaan gebruiken die dag, was ik niet. Die dag zou ik naar Mysteryland gaan. Mijn minnaar ging ook. We hadden afgesproken om elkaar ergens te ontmoetten en daar pilletjes uit te wisselen. Hij had mdma mee, ik kamagra. Door omstandigheden mag niemand weten dat we elkaar kennen dus het uitwisselen moest even stiekem. Hij had al MDMA genomen en om 22.00 wisselde we een pilletje uit. Ik nam een kwartje, begon een beetje voorzichtig. Ik heb nooit geëxperimenteerd met drugs dus een beetje huiverig was ik wel. We gingen ieder ons eigen weg en even later stond ik te dansen bij de eindshow. Ik had best wat gedronken gedurende de dag, dus was heerlijk aan het genieten. Ik had niet echt het idee dat het pilletje iets deed.

Om 23.00uur fietste ik naar huis en daar zou hij ook heen komen. Eenmaal thuis voelde ik eigenlijk nooit steeds niet zo veel. Hij moedigde me aan om het laatste halfje te nemen. Eigenlijk wilde ik het ook gewoon goed ervaren dus nam het in. Goed in de stemming waren we al, dus we belandde al snel op de bank. De details zal ik jullie besparen maar we hadden al snel geen kleren meer aan :wink: Na ongeveer 20 minuten merkte ik dat ik het echt ging voelen. Ik werd echt een heel blij ei. Ik kon niet stoppen met lachen.. voelde me ook zo enorm blij! Ik vond hem fantastisch, ons fantastisch, het gevoel fantastisch en wilde dat vooral heel vaak met hem delen. Ik weet nog dat ik zo onder de indruk was over hoe fantastisch ik alles vond dat ik het maar bleef vertellen. Grappig was ook dat ik het best in de gaten had dat ik het heel vaak zei, ik kon het alleen niet stoppen.
    Hij was natuurlijk ook nog steeds onder invloed en vond mij zo onder invloed zien heel grappig. Na een tijdje merkte ik vooral de details van alles. De lijn om zijn lippen van zijn baardje vond ik echt zooooo mooi om te zien. Alsof het een bijzonder natuurverschijnsel was.. hij werd er gewoon verlegen van omdat ik maar bleef zeggen hoe waanzinnig sexy ik dat lijntje vond. Naast het hele blije, was ik ook echt heel ontspannen en een beetje in mijn eigen wereldje.
    Normaal als je samen bent check je toch wel even de ander tussendoor of doe je wat de ander lekker vindt, dat viel echt weg. Ik deed de dingen omdat ik ze lekker vond en ging er volledig in op. En dan tussendoor moest ik hem echt even vertellen dat ik iets zo mooi of lekker vond. Ik wilde hem er zo graag van overtuigen dat ik hem / het fantastisch vond, het was echt een behoefte die telkens terug kwam.

Ik had verder geen last van negatieve effecten. Ja uiteindelijk pijn in mijn kaken maar dat was van het blijven lachen. Uiteindelijk rond 3uur gaan slapen, dat ging ook wel. Wel iets onrustig, kwam niet echt in een diepe rust zeg maar.. Ik merkte ook de volgende ochtend dat ik nog een beetje 'te blij' was zeg maar. Begin middag ebte ook dat weg en heb ik de rest van het ML feestje maar weer lekker wat biertjes gedronken en het daar bij gelaten.

De algemene ervaring was echt super, zou het zo weer doen. Dat kwartje was te voorzichtig, maar voor mij om te beginnen prima. Volgende keer zou ik meteen meer nemen.

Volgende maand willen we GHB samen proberen. We hebben het al in huis en een dagje gepland. Ondanks dat we er al veel over hebben gelezen, zijn ervaringen en/of tips en trucs zeer welkom!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

GHB:
    Niet bingen! Een 'dagje' klinkt al als flink wat herdoseren aangezien een dosis maar 2 uur duurt, en dan ben je al link bezig. GHB is voor veel mensen ONTZETTEND VERSLAVEND, en de afkick is nog erger dan die van heroine.

Onlangs was er de 4 of 5 delige tv-serie 'Tygo in de GHB', en deze is een must voor iedereen die eens GHB wil proberen. Hij is nog te bekijken via 'uitzending gemist'.

Sara H. vindt dit leuk.
  3. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @Sara H.

Welkom op het forum! Fijn dat je zo'n leuke eerste ervaring met MDMA hebt gehad. Klinkt herkenbaar! Als je je pillen laat testen weet je hoeveel mdma erin zit en dan kun je wat beter doseren. Met jou gewicht zou 100 mg voldoende moeten zijn voor een mooie ervaring.

Ik weet niet of je bekend bent me de 3 maanden regel? Deze geeft aan dat je beter niet vaker dan eens in de drie maanden mdma gebruikt. Te vaak mdma gebruiken vergroot de schadelijkheid enorm. Ik heb zelf trouwens geen ervaring met GHB. Het schijnt een hele lekkere combinatie met sex te zijn voor veel mensen. En volgens mij is dat wel wat je zoekt met je minnaar...

Aan de andere kant is het een gevaarlijk en verslavend middel. Dus ik zou wel even wat meer informatie opvragen over hoe je het veilig kunt gebruiken. Als je van jezelf weet dat je verslavingsgevoelig bent zou ik er sowieso niet aan beginnen.

Sara H. vindt dit leuk.
  4. Sara H.

Sara H. Newbie

Dank je voor je reactie! We waren niet van plan om de hele dag te nemen hoor! Lage dosering beginnen en hoogstens 1 keer extra nemen als we er niet veel van merken. Tweede dosering lager dan de eerste, die tip hadden we al gehad! En opschrijven hoe laat we nemen.
    Gelukkig beide niet verslaving gevoelig. We gaan zeker nog even Tygo kijken, dank je voor de tip!

5. Sara H.

Sara H. Newbie

Dank je! Ja die herkenbaarheid is grappig! Heb ik hier ook op het forum! Die 3 maanden regel kende ik nog niet.. maar ben sowieso niet van het vele gebruik. Dit was in augustus, in december nog een keer een halfje genomen. Vandaar dat ik de ghb ook wel aan durf zeg maar.
    En men beschrijft de combi met sex en ghb idd als fantastisch! We hopen dat wij het ook zo zullen ervaren!
    Heb jij wel nog andere drugs gebruikt?

6. Eik

Wat goed dat je uit jezelf al zo voorzichtig omgaat met je drugsgebruik! Veel mensen vinden mdma in het begin zo lekker dat ze het (veel) te vaak gebruiken. Voor wat betreft de ghb zou ik wel echt heel voorzichtig zijn. Zowel met de doseringen op de dag zelf als met de frequentie van je gebruik. Het is gewoon een heel verslavend middel. Aan de andere kant begrijp ik de wens wel om een keer sex met ghb te combineren. Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar.

Ik heb naast mdma ook ervaring met cannabis, psiloycybine (paddo's/truffels), LSD en 2-CB. Daarnaast heb ik eenmalig kennis gemaakt met Changa & DMT, Opium, (dex)amfetamine en ketamine.

Sara H. vindt dit leuk.
  7. Sara H.

Sara H. Newbie

Jeetje dat is een aardig rijtje zeg! Wat vond je het leukste? En heb je er ook mee gesext toen?

8. Eik

Volgens mij valt het nog wel mee met dat rijtje van me. Er zijn hier veel mensen met een langer lijstje en meer ervaringen per stofje. Mijn echte favourieten zijn toch wel de psychedelica. Ik vind LSD en Psilocybine toch wel echt het leukste tot nu toe. Maar ik kan niet ontkennen dat het 'gemakkelijke' en sociale van MDMA ook wel echt zalig is. Toch voelt het voor mij wat oppervlakkiger en ongezonder dan psychedelica.

Cannabis is de drug die ik naast alcohol het meest frequent gebruik. Heerlijk ontspannend! DMT vind ik dan weer het meest interessant en alcohol smaakt het lekkerst. Zo zie je maar dat alles zijn eigen kwaliteit heeft.

Voor de sex vind ik zelf LSD het leukst. Dat werkt bij mij op de een of andere manier echt lust opwekkend. Verder vind ik 2-CB en cannabis ook goed combineren met sex. Alcohol en MDMA heb ik ook gecombineerd met sex maar dan vind ik eigenlijk nuchtere sex beter.

Dex, Opium, DMT, Psilo en Ketamine waren voor mij allemaal lust-afremmend en daar heb ik dus ook (nog) niet sex op gehad. Het valt me trouwens wel altijd op dat je veel verschillende meningen hoort over welke drugs goed samen gaan met sex. Heeft denk ik ook echt met je persoonlijke reactie op drugs en je eigen seksuele voorkeuren te maken.

Laden...
Vergelijkbare Topics - keer MDMA WOW
  1. MusicIsLife
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    2.102
  2. Xlovex
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    749