eerste keer morfine tabletten directe werking?

barbara1976

Experimenterende gebruiker
Is het bij wijze van experiment eens an te raden om voor zo een soort roes te gaan? en hoeveel moet je ervan nemen wil je een roes krijgen en is het de afkick wel waard? of valt da wel mee ?want ik heb al mensen een cold turkey weten meemaken en da lijkt me écht hel.
Ik nam eens twee tabletten van 10 tegen de pijn, en veel deed het alleszins niet.
Ik zou toch graag eens willen weten waar mensen het over hebben als ze het over hun morfine-verslaving hebben.

J0rrit

Badass junkie
Kijk op erowid of ergens op het internet naar de dosering van morfine. Dan pak je eens zoveel.

speeseend

Wijs gebruiker
en.wikipedia

Nou, lees eens het stuk op Wikipedia, daar kan je waarschijnlijk een antwoord uit filteren. lees bijvoorbeeld dit citaat:

There is a high probability that relapse will occur after morphine withdrawal when neither the physical environment nor the behavioral motivators that contributed to the abuse have been altered. Testimony to morphine's addictive and reinforcing nature is its relapse rate. Abusers of morphine (and heroin), have the highest relapse rates among all drug users, including abusers of other opioids, cocaine, and methamphetamine.

Ik denk dat het niet zo verstandig is, er zitten helaas te veel nadelen aan.
Groetjes,

De eend

Bovenaan