eerste keer.. nix gevoeld?

iraqio

Belezen gebruiker
ik ging dus coke snuiven.. nam 3x een sleutel topje samen met een vriend.. voelde helemaal NIKS hoeveel moet ik nemen om iets te voelen volgende keer.. of heb ik troep?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Van 3 sleutelpuntjes mag je niet zo veel verwachten natuurlijk. Neem de volgende keer sowieso meer en laat het testen als je wilt weten hoeveel en wát je neemt.

martin van nu

Belezen gebruiker
Of je laat het hierbij.
Kun je altijd zeggen dat je het wel eens geprobeert hebt, maar dan zonder het schuldgevoel dat je onnodige risico's hebt genomen.

3 sleutelpuntje klinkt namelijk als iemand die nieuwsgierig is, maar niet direct een enorme drang heeft om er helemaal aan te gaan ofzo en daarvoor al helemaal niet het risico wil nemen dat het fout gaat.
Over coke hoeft niemand je te meer te vertellen dat het riskant spul kan zijn, want dat weet iedereen die tv kijkt wel in grote lijnen. (vooral in grote lijnen)

Ik spreek hier voor mezelf, maar ik vond coke wel erg lekker, maar ook weer niet bepaald een ervaring die je leven verrandert ofzo.
Kan me de eerste keer ook niet meer herrinderen, zo speciaal was het.
Van andere drugs weet ik het trouwens nog wel.

Tegenwoordig weet ik hoe lekker het is, maar vind ik het het risico niet meer waard.
Toen der tijd kon het me allemaal niet zo veel verotten.
Nu wel.

Sarori

Bewuste gebruiker
Misschien had je wel troep, misschien doet coke je niet zoveel.

Met de reactie van martin van nu in het achterhoofd kun je heel goed naar het advies van ExceptionalInsight luisteren.

Enjoy your thing :wink:

Judas

Wijs gebruiker
iraqio zei:
ik ging dus coke snuiven.. nam 3x een sleutel topje samen met een vriend.. voelde helemaal NIKS hoeveel moet ik nemen om iets te voelen volgende keer.. of heb ik troep?
Het zal wel zwaar versneden bakmeel geweest zijn: Een klein mespuntje van wat de Surinamers hier in de wijk leveren geeft snel een goede rush. Wees maar blij dat je dat effect niet kreeg, want dan is het risico groot dat je de rest van je leven met een onstilbare honger naar meer opgezadeld zit.

Angramar Temenos

Badass junkie
Een vriend van me die veel in de hardcore/hardstyle scene zit neemt regelmatig speed, en heeft ook wel een coke gedaan. Hij zegt nooit echt wat gemerkt te hebben van coke behalve een licht wakker gevoel, en vindt het "niks aan". Hij heeft coke van 52% gehad (getest), niet tony montana coke maar ook geen rotzooi. Dus ja, sommige mensen zijn er gewoon minder gevoelig voor dan anderen.

Albino

Bewuste gebruiker
Het kan ook bij de 2de of 3de keer pas komen dat je het geweldig vind. Ik zat eerst veel aan de speed. Daarna probeerde ik coke de eerste keer en ik voelde er helemaal niks van. De 2de keer was wel veel beter. Het is de chillste drug die er is :hearteyes:

plopkoek

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer coke was toen ik dronken was, Nam 2 lijnen, kwartier later weer 1 , Ik garendeer je, Dat effect ervaar ik nooit meer :hearteyes: :hearteyes:

Als je niks voelt, stop ermee, kost alleen maar geld ! :)

psych-out

Bewuste gebruiker
je hebt een paar mogelijkheden
-het was troep
-sommigen mensen voelen de eerste keer niks van coke
-...

ik zou het niet opnieuw proberen, het is het niet waard om daaraan verslaafd te zijn.
maar die keuze maak jij.
succes

ktja

Experimenterende gebruiker
Als je 3 flinke sleutelpunten neemt moet je toch wel wat voelen, anders was het zeker troep.

ParanoidAndroid

Hangt af van de kwaliteit, zoals eerder gezegd. Ik voelde de eerste keer ook niks. Was waarschijnlijk te weinig, en waarschijnlijk baggersos. Pas de 3e of 4e keer voelde ik me actiever en had ik duidelijk dat verdoofde gevoel...

Ook is het volgens mij zo dat je coke 'moet' leren waarderen, vergelijk het maar met bijv. roken. In het begin denk je 'is dit het?' maar na een tijdje ga je het ook ECHT lekker vinden :wink:

aXXis

Haha iedere keer deze topics, ik voel niks de 1e keer. Dit is normaal. De volgende keer neem je meer van je packie en voel je je opeens de man. Dit is bij iedereen hetzelfde. Ik ga je niet waarschuwen om geen 2e keer coke te gaan doen, omdat je die keuze allang zelf hebt gemaakt. Veel plezier die 2e keer, en geniet ervan, daarna word het minder.

fatsoen1

ik gebruik al tien jaar coke en voel het altijd maar ik moet dan wel gelijk een halve gram wegsnuiven in een keer.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Haha blijf idd maar van die shit af en als je het toch wil proberen doe het dan niet als je een probleem hebt ofzo anders zit je er meteen aan vast :wink:

Bovenaan