Eerste keer rc

Peppie0546

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik wil graag een keertje een rc proberen ik heb van alles erover opgezocht op internet natuurlijk, maar hoor wat betreft rc's toch liever ook gebruikerservaringen erbij. Ik ben op zoek naar een soort dat een soort van oppepend licht euforisch speed effect geeft.

Ik weet niet zeker of ik dit zo mag vragen anders verwijder ik het, maar rc's kan je toch gewoon via internet kopen. Had een site gezien en daar stond dat het alleen voor onderzoeksdoeleinden was. Neem aan dat dit vanuit de overheid geregeld is dat ze dat erbij moeten zetten? Weet niet of het belangrijk is, maar ik heb ervaring met speed xtc ketamine en wiet

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt!
Groetjesss

Rivalrie

Badass junkie
Hallo,
Ik wil graag een keertje een rc proberen ik heb van alles erover opgezocht op internet natuurlijk, maar hoor wat betreft rc's toch liever ook gebruikerservaringen erbij. Ik ben op zoek naar een soort dat een soort van oppepend licht euforisch speed effect geeft.

Ik weet niet zeker of ik dit zo mag vragen anders verwijder ik het, maar rc's kan je toch gewoon via internet kopen. Had een site gezien en daar stond dat het alleen voor onderzoeksdoeleinden was. Neem aan dat dit vanuit de overheid geregeld is dat ze dat erbij moeten zetten? Weet niet of het belangrijk is, maar ik heb ervaring met speed xtc ketamine en wiet

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt!
Groetjesss
Er is geen rc beter dan speed.

Peppie0546

Ahh oke bedankt voor de reacties ik ga is samen met vrienden uitzoeken welke we graag willen proberen

benzzzy

Badass junkie
Als ie een licht euforische stof zoekt die lijkt op speed dan Al 3mmc of 6apb niet echt zijn wat hij zoekt...

Denk dat 3fmp of 2fma het dichtste bij speed zal liggen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Yes dat doen ze. Maar beide top spul

Zijn wel echt totaal andere middelen. 6-APB lijkt echt enorm op MDMA alleen duurt een stuk langer en de werking is wat constanter; minder in vlagen. Leuk spul, vooral voor feestjes, maar dus ook net zo’n serotonineslurper als MDMA. Het lijkt niet op speed.

3-MMC vind ik zelf niet zo bijzonder. Ik omschreef het hier al eens als ‘flauwe speed met hier en daar een MDMA-achtig vlaagje’. Ik vind het wel (veel) meer op pep/coke lijken dan op MDMA, dus als je daar naar op zoek bent is dit een optie, maar het duurt relatief kort. En verwacht er dus niet téveel van; moet wel zeggen dat ik het nooit gesnoven heb, alleen oraal (en snuiven wordt ook afgeraden omdat het erg veel craving schijnt te veroorzaken). Het werkt wel op serotonine, ook al is dat veel minder heftig/merkbaar dan bij MDMA. Als je het helemaal safe wil spelen houd je dus best rekening met de drie-maanden-regel.

Met de echte speed-achtige RC’s die hierboven genoemd worden heb ik geen ervaring.

Dat van die onderzoeksdoeleinden staat er altijd bij. :wink:

Peppie0546

Ik ga in april op een festival wee xtc doen begin Januari was de laatste keer. Dus ga sowieso in die periode niks doen wat op de serotonine werkt. Ik ga de andere genoemde stoffen even verder onderzoeken, bedankt!

Bovenaan